Ik vind het eigenlijk juist mooie foto’s, rauw, sterk, vol emoties en pijn.
Ik snap niet zo goed hoe je hier van kunt ‘schrikken’ er is echt niks raars op de foto’s te zien. Vind ze mooi en puur
Dit klinkt misschien harder dan dat ik het bedoel maar: ben jij zelf wel eens bevallen? Zo nee; dan snap ik de opmerking ergens wel, maar als je zelf bevallen bent, begrijp ik het totaal niet. Ik vind eerlijk gezegd dat ze er nog redelijk goed en in control (ik lag alleen maar stuk te gaan op bed ) bij zit
Nou volgens mij bedoelt @Lady90 niet dat ze schrikt van het beeld an sich maar waarom je zulke intieme fotos deelt met werkelijk de hele wereld? Ik heb zelf ook een paar (snapshots) van m’n bevalling en die laat ik geeneens aan m’n ooms en tantes zien.
Ik denk dat hier het verschil zit inderdaad, ik vind het heel herkenbaar die foto’s en het is in het echt nog 100x rauwer en heftiger.
Het is wel erg intiem om zomaar online te zetten, maar ook wel mooi, want het is vind ik wel ietsje taboedoorbrekend ofzo?
Ja ik had het niet echt uitgelegd maar waar ik van schrok was dat zij zulke intieme foto’s deelt waarop ze bijna in haar blootje zit. Het is dat er een band voor zit, maar anders zou je echt alles kunnen zien zitten.
Zelf ook ervaring met bevallen en weet dat dat heel veel pijn doet. Ik zat er zeker niet zo fris bij als zij, maar gelukkig zijn daar ook geen foto’s van. Als die er wel waren zou ik die zeker privé houden.
Maar toch kijk je er wel naar.
Maar het hele punt is toch dat die band ervoor zit en je dus niks ziet? Dit is net als wanneer ze nog een onderbroek aan zou hebben gehad zeggen: ja, het is dat er een onderbroek voor zit, maar anders kon je zo alles zien.
En al zou je van alles zien: boeiend, die vrouw is aan het bevallen. Dat is het meest natuurlijke wat er is. En of ze dat vervolgens wil delen, moet ze lekker zelf weten.
Helemaal eens hoor mbt delen van kinderen op sociale media. Juich alleen niet te vroeg. Ze vertelt haar bevalverhaal in delen en is nog niet bij het moment van geboorte aangekomen. Wie weet plaatst ze er nog een foto bij van hoe het kind ter wereld komt😜
Michelle heeft weer een vlog online staan, merk dat ze een steeds minder perfect leven laat zien. Zou wel echt Spaans benauwd worden van een vriendin continu over de vloer.
Vond t niet zo’n leuke vlog eigenlijk. Ook juist weer heel duidelijk dat het allemaal maar werk is al die merkjes laten zien en samenwerkingen Ipv kijkje in het normale leven ofzo. En inderdaad die vriendin is daar wel heel veel, ook savonds op de bank met Koen ertussen in
Ahh die vriendin is net gescheiden toch. Ik zou het juist heel fijn vinden om zo terecht te kunnen bij een goede vriendin/vriend/stel en vind het ook lief dat Michelle haar opvangt. Genoeg mensen die zouden zeggen ‘ja heel kut voor je maar ik heb ook mn eigen gezin’
Ja snap ik wel en is ook heel lief maar kan me ook voorstellen dat dat best veel is. Vakantie mallorca al 24-7 samen, dan is ze bij je dienst en dus doordeweeks samen werken en dan savonds nog op de bank als vriendin
Ja om die reden zou ik er zelf ook niet aan moeten denken, maar ik denk dat ik ook veel introverter ben dan Michelle. Ik denk dat zij er wel beter op gaat. Al is het wel een best groot contrast met haar leven toen ze net begon met vloggen en Morris nog een baby was. Toen hadden ze amper een sociaal leven. Heel ander leven (zo lijkt het) dan nu in ieder geval.
Haha dat zat ik net ook te kijken vond dat echt vet raar eruit zien.
Toen de opmerking hier was geplaatst had SR alleen nog maar fotos van zichzelf geplaatst toen ze weeën had. Inmiddels is er update 1518 van de bevalling inclusief bebe
Ik moest wel een beetje gniffelen om de gender reveal bij Delia. Een kledingkast met daarin alleen maar beige tinten🥲.
Hahaha gefeliciteerd een beige baby. Lijkt wel een parodie
Hoe kan het toch eigenlijk dat mensen nog wegkomen met zo’n enorme over the top gender reveal als het ze allemaal ook zogenaamd niks uitmaakt wat het wordt.
Ik had daarom ook geen flauw idee wat nou het geslacht was, tot ik ergens een jurkje dacht te spotten