Ik denk nog steeds dat er meer aan de hand is daar ook al die woordgrapjes waar ze samen in druk van liggen… ik vond het ook geen leuke vlog dit keer
Dat denk ik ook, ik vind de sterke band en het opvangen van een gescheiden vriendin op deze manier best ver gaan. Ik zag dat die vriendin dit weekend een paar dagen in Apeldoorn zat met haar ouders en dat ze daar ook naartoe zijn gekomen.
Gezellig toch zon driehoeksverhouding.
ja mag toch gewoon, leuk toch
Nieuwe schoonfamilie ontmoeten?
Haha ja echt intens. Super lief dat ze haar zo opvangen maar ik krijg er ook een andere vibe van. Zou wat zijn. vraag me af of ze zó ruimdenkend zijn, wij hier iig blijkbaar niet
Ook goed dat ze het klasse aspect aanhalen van een beige asthetic in een babykamer.
En nu erg content met onze babykamer waarin wél kleur zit.
Ik moet gelijk denken aan het instagram account inspiratie voor je babykamer. Suuuuper inspirerend, elke keer dezelfde kleur beige met dezelfde meubels, hetzelfde vloerkleed en dezelfde accessoires.
Doet me denken aan het huis van Manon. Dat is volledig beige
Ik volg haar op IG. Is echt een heel leuk en origineel account, en ik hou wel van haar sassiness. Soms wel lastig te volgen want ze praat mega snel (in het engels).
En het huis van José, het enige kleurrijke daar is die lelijke gele nepplant
Zo heerlijk dat je haar José noemt, denk dat ze dat niet zo op prijs stelt😂
Jeetje die Delia heeft het in beige leven toch wel tot een kunst verheven. Op al haar foto’s is het hele gezin in het beige met af en toe een uitspatting naar wit. En dan ook nog een beige gender reveal. Dan mis je toch echt wel een beetje kleur in je leven hoor. Zouden die kinderen af en toe ook een Paw Patrol trui aan mogen of iets anders wat ze leuk vinden of past dat niet in mama’s straatje😜
“de esthetiek van een antroposofisch kinderfeestje in een Scandinavisch herfstbos: takken, droogbloemen, houten speelgoed, kleding in aardetinten.“
“in een kamer die havermout met papkleur combineert”
Die beschrijvingen.
Ik zag net in Elises story dat ze dingen op Vinted had gezet dus ik dacht ik ga eens kijken, maar echt alles is al weg joh, bizar
Inclusief dit prachtige geval
Dit is toch Willemijn (in groen-witte trui) op de foto? Bij een workshop van Kluun en Stella Bergsma. Benieuwd naar wat ik me bij kunstzinnig beledigen moet voorstellen en wat we daarvan terug gaan zien in haar content.
Ja heeft ze iets over op haar Insta staan.
Ah, zie nu dat het niet enkel over beledigen ging.
Gelukkig houden haar kinderen van schelpen in het beige.
Dit ging zeker vooraf aan die jurk nadat ze woedend de parkeergarage uitreden.