Mommybloggerstopic #9

Ik kom uit hetzelfde dorp als waar Michelle en Koen wonen. Ze zijn regelmatig op festivals samen met vrienden en heb zelf vaker gezien dat iedereen met elkaar zoent daar behalve de mannen niet met elkaar. Moest lachen toen ik deze reactie las. Je gevoel is niet slecht :wink:

21 likes

Hoor ook vaak dat ze dan zeggen “ja dat is lekker gender neutraal” alsof beige de enige kleur tussen roze en blauw is. :roll_eyes:

10 likes

Haha in haar verdediging: ze vraagt MEGAAAA weinig voor de merkkleding van de tweeling. 3 euro voor een pakje van Buho of 5 euro voor een jasje van Engel Natur zijn - zelfs voor Vinted - echt goedkopere prijsjes.

Edit: heb spijt dat ik het niet eerder had gezien of ik had sowieso een goeie deal gedaan :wink:

10 likes

Ja was echt heel goedkoop! Is weer eens wat anders dan Monica die al haar ongestreken mostwanted en naked dingen verkoopt voor bijna de nieuwprijs

12 likes

Schrijversambities hebben en dan een workshop volgen bij Kluun

15 likes

Verbaast me niets van Monica :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

7 likes

Schrijversambities hoeven niet direct literaire ambities te zijn…

12 likes

Haha dit verbaast me niets! Nouja, als zij daar blij van worden!

2 likes

Moneyca

16 likes

Ik vind het echt een giller dat Michelle in de vorm van een té close vriendin nu een nieuw USP heeft gevonden nu er geen zwangerschap meer aankomt en iedereen de zoete zalige verhaaltjes wel kent.

8 likes

Je bedoeld een nieuw verdienmodel? :upside_down_face: Ze heeft toch al eerder op insta gezet dat ze ook gevoelens heeft gehad voor vrouwen? Wel zielig voor die ex van haar nieuwe BFF

2 likes

Dat zeg ik ook niet.

8 likes

Hoezo zielig voor de ex?

10 likes

Dan begreep ik je reactie niet goed. Kluun schrijft geen literatuur maar wel prima pulp. Wat bedoelde jij dan?

5 likes

Ik bedoel dat ik Kluun een beroerde schrijver vind. Of simpeler gezegd: het zou niet de persoon zijn van wie ik iets zou willen leren. Meer dan dat is het niet he.

5 likes

Ik zag Kelly C weer eens voorbijkomen op mijn insta maar die is dus van het moederschaptiktokken overgestapt op de persoonlijke groei en Xenos-quotes over de betekenis van het leven?

7 likes

Hahaha ik kwam net iemand tegen die het gezicht van dr man heeft geblurred en de kinderen niet :joy:

27 likes

Laat haar lekker. Lullig dit, met die foto er bij, come on.

15 likes

Huh ik zie denk ik oprecht niet wat jij bedoelt, valt toch wel mee?

5 likes

Kan per scherm verschillen maar vind het verschil niet meevallen nee.

8 likes