Mommybloggerstopic #9

En nog een vliegvakantie voor Elise😭 ze vliegt serieus vaker in 1 jaar dan ik in de afgelopen 10 jaar gok ik.

Ik ga haar nu stoppen met volgen, want merk dat ik er te boos over word. :sweat_smile:

6 likes

Ik begin dat gevoel ook bij laviesanne te krijgen. Echt heel jammer want dat vind ik echt één van de leukste en ‘normaalste’ influencers.

1 like

Dat doet Tien van Wil ook. Haar man wil niet herkenbaar op insta, maar haar kids komen af en toe wel volledig in beeld voorbij. Is voor een volwassen man toch makkelijker aangeven dat je niet in beeld wil he :sweat_smile: snap alleen niet dat hij dan blijkbaar wel akkoord gaat met het in beeld komen van de kinderen.

16 likes

Ik zit nu de vlog even te kijken en ze zegt idd aan het begin van de vlog “Jacqueline en ik hebben een hele bijzonder innige vriendschap :smirk::joy::joy::joy:

7 likes

Hahaha ja óf dat is een reactie omdat wij het hier bespraken.
Ik denk wel bij deze vlog: had je niet even wat kunnen editten/knippen hierin? :thinking: Bijv. broodje aan het kauwen en tegen Jacqueline aan het praten terwijl je die Jacqueline dan niet in beeld ziet. Vlog halverwege weer uit gezet :stuck_out_tongue:

6 likes

En dat dominante toontje af en toe😂 soort van geïrriteerd dat Jacqueline M&M’s in een bakje doet omdat ze dan slecht verstaanbaar zou zijn. 3 seconden later vloggen misschien? Zeker aangezien ze vrijwel direct zelf dat hele bakje verorberd😂

4 likes

Ja ik vind hun vibe sowieso een beetje irritant :joy:

9 likes

Tuurlijk, alles wat zij doet is overduidelijk uitgedacht om ons hier te laten praten over haar / hun.

4 likes

En elke dag van de week even laten weten dat ze elkaar hebben gezien… :moneybag::moneybag:

6 likes

Dat viel mij ook al op, terwijl ze ruim een half uur rijden uit elkaar wonen.

6 likes

Volgens mij lukt dat ook aardig, die is door het dak gegaan qua volgers afgelopen weken.

8 likes

Zeker weten, in de afgelopen maand heeft ze er 5,500 followers bij gekregen en in Augustus bijna 2,100. Vind het vanuit mijn werk wel interessant om te zien, je kan ook zien als ze elkaar taggen in een post dat het enorm omhoogschiet op die dag.

13 likes

Inderdaad genoeg insta mommy’s die veel volgers hebben gekregen omdat een andere grote ‘influencer’ ze vaak deelt.

4 likes

Kan ze hierna dr eigen influencerbureau beginnen :chart_with_upwards_trend:

5 likes

Straks gaat Michelle ook online cursussen geven over vloggen en influencer zijn en dat je daar gezellig thuis mag komen :joy: misschien gaat Koen dan ook wel koken net als bij Kelly C

8 likes

Wouter is alweer gestopt met Velo :joy::joy::joy::joy:

34 likes

hahaha die heeeeeele toelichting, echt bitch no one cares

11 likes

Vond het al niet stabiel, eens in de maand een les geven en dan weer weg voor vakantie of modellenwerk.

3 likes

Haha jeeeeetje. Toch niet t grote doel in zn leven. Of weetnik veel wat voor ideeen hij erover had. Leek wel jezus in een grot ofzo.

26 likes

Al zn fans wel! Weet je nog dat ene intro lesje met al die gillende mensen?! :scream::joy:

5 likes