Mommybloggerstopic #9

Hahaha prima dat hij stopt, soms begin je gewoon aan iets en werkt het niet. Maar laat dan pleaaaseeee die hele speech over hoe je je nieuwe purpoos gevonden hebt even achterwege de volgende keer :+1:

11 likes

Wie heeft tips voor leuke Amerikaanse, Britse of Scandinavische familie ( ik vind mommy echt een vreselijk woord) instagrammers/ YouTubers?

Ben zo uitgekeken op de ‘onze’…. :unamused:

2 likes

Uit irritainment zijn toelichting gaan kijken en eigenlijk vind ik dat hij het heel prima vertelt. Klinkt als een eerlijk verhaal. Weinig op aan te merken zelfs. Hij leek zelfs minder camerabewust dan in de vlogs van Elise.

10 likes

Oh! Ja heel leuk! Dankjewel voor de tip!

5 likes

Wat is de clou van zijn verhaal dan? (zelf niet gekeken maar wel nieuwsgierig)

8 likes

Ik keek graag naar ellie & jared mecham

3 likes

Dat jet gewoon allemaal te veel is bij elkaar enndat hij voor zijn modellenwerk ook veel krachttraining moet doen. 2, binnenkort 3 jinger kinderen, verhuizen, verbouwing, reizen voor modellenwerk; het valt allemaal niet goed te combineren. Hij en velo zijn goed uit elkaar gegaan. Of nou ja, uit elkaar? Hij blijft daar nog wel ‘riden’.

3 likes

Is er ook iemand die zusjesdebruin volgt en de laatste instalive heeft gezien? Kan 'm helaas niet terugkijken, heb er een vraag over, feel free to DM.

4 likes

Toch denk ik dan dit had je toch van tevoren kunnen bedenken

4 likes

Haha die nieuwe post van Jacqueline (van Michelle), lijkt wel alsof ze het erom doen :laughing:

4 likes

Voor de mensen die geen zin hebben om het op te zoeken
(Openbaar profiel)

4 likes

Feel free to dm? Lol, jij hebt toch een vraag.

25 likes

Blijft me verbazen hoe vaak Michelle Bollen en co en hun knuffels hier besproken worden. In het meest interessante geval swingen
ze. Who cares. Enige wat ik me dan zou afvragen is of ze het verschil tussen hun eigen mannen/vrouwen en het andere koppel zien. Hadden tweelingen kunnen zijn.

Edit: zou wel een goede verhaallijn zijn voor een nieuw seizoen Nieuwe Buren

41 likes

Ik vind het wel grappig om te zien hoe die Jacqueline wel een kopie van Michelle lijkt. Qua (kleding)stijl, maar ook precies dezelfde sfeer in alle posts, outfitfoto’s, manier van typen etc.

9 likes

Nou toch niet helemaal… de verhuizing en de tweede zwangerschap was toen hij startte toch nog niet concreet?

8 likes

Maar het kind wel gewoon bij naam noemen :joy:

18 likes

Nou volgens mij kennen de meesten dit forum/deze topics wel dus accepteer maar gewoon dat ze je geroddel zal lezen als je het hier post

14 likes

Ik dacht dat dat de naam van die man van Michelle was. Vond het nog best aannemelijk dat hij op schoot zou zitten als ik de discussie hier boven zo lees.

6 likes

8 likes

carolinebergeriksenno vind ik zelf heel leuk om te volgen (haar man is voetballer en ze had na haar eerste zwangerschap een klein online relletje omdat ze direct weer een blokjesbuik had en men vond dat dit onrealistische verwachtingen opriep bij andere vrouwen). Zij is echt in alles perfect; qua huis, recepten, sporten, kleding, opvoeden, reizen, decoratie van feesten etc. maar dan niet (vind ik) op een irritante manier, meer inspirerend, zoals een tijdschrift.

4 likes