Ja ik vind haar ook heel leuk om te volgen. Ik volgde haar al voordat ze kinderen kreeg.
Volg je haar dan alleen op insta? Probeerde een YouTube filmpje te kijken maar die zijn natuurlijk allemaal in het Noors
Haha ja, op insta. Ten tijde van die rel was ze een tijdje geswitcht naar Engels, maar dat heeft ze niet lang vol gehouden.
Beetje zoals Mascha die in het Engels wilde gaan vloggen
Ik volg haar alleen insta want
Ik spreek geen Noors. Op insta wil ik nog wel eens op de vertaalknop drukken
Dit is volgens mij gewoon clickbait inmiddels, die drie lachen zich volgens mij rot hierom
Haha ja dat is zeker de arm van Koen, afgaande op eerdere foto’s. Wel bijzonder dat hij daar in de ochtend dan is, voor zij zelf wakker is (zegt te zijn)
Denk ik ook. Denk ook dat de foto nep is. Ze denken wat Marc van der Linden kan, kunnen wij ook.
Hehehe
Zoals al eerder gezegd, die swingen gewoon. Daarna is Jacqueline uit elkaar gegaan en nu hebben ze t denk ik met z’n 3e gezellig.
Hoe dan ook, haar eerste spon is al binnen zie ik.
Misschien moet iemand ‘t gewoon vragen.
Ik denk het ook. 100% zijn arm, check maar z’n eigen insta. Tenzij er een tattoo dubbelganger daar in de buurt rondloopt. Stel dat dat zo is, dan vind ik het wel gek dat ze die kinderen daar aan blootstellen op deze manier. Vooral die kids van J, gezien de scheiding met haar man. Maar goed, misschien is het een grote grap en lachen ze zich rot met z’n 3 of 4.
Misschien hebben ze zelfs een weddenschap hoe snel zoiets hier in dit topic staat
Ik ben meer invested hierin dan ik zelf zou willen en dat is dan weer precies wat zij willen
Haha ja same! Ik kan het me toch niet voorstellen dat Michelle zou zeggen oh slaap je vanavond bij Jac? Prima zie je morgen.
Ik heb die Jaqueline tot begin van dit jaar echt nog nooit bij Michelle voorbij zien komen in haar tijdlijn. Het was of altijd haar broer en schoonzus of haar beste vriendin ( waarvan ze ook op haar kind past).
Ik verbaas mij vooral over de acute innige bff ( en/of meer) vibes in een voor mijn gevoel korte periode.
Zal hem weinig uitmaken. Zie toch weinig tot geen verschil tussen die vrouwen.
miss zegt ze ‘ik slaap vanavond bij jac’ en is hij daar ok mee
Nee inderdaad zeg! Ik vermoed inderdaad dat jacqueline gewoon vreemd ging met die twee en dat ze daarom gaan/gingen scheiden. Ze is er ook wel heel snel overheen. Hoe kan je anders ineens ZO snel nog een vliegticket + hotelkamer regelen in de zomervakantie???
Ik heb het via een nichtje van de kapper van Mich. Maar die roddel ging een jaar geleden al rond. Toen Jacq nog maar af en toe te zien was.
Omg wat een geroddel hoezo vermoed je dat ook echt