Mommybloggerstopic #9

Ik dacht ook dat ik het kende hoor (kom uit het noorden), maar ging het googelen en vind het niet… Maar weet toch vrij zeker dat ik dit vaker hoor :thinking:

4 likes

Ik vind ze ook vermakelijk hoor! Ik kan ze niet 24/7 aan maar die mensen doen ook maar hun best en ze lijken altijd heel happy met elkaar

1 like

Ik kom ook uit het noorden en de uitdrukking bestaat zeker, maar Martine gebruikt hem verkeerd. Maar daar staat ze ook wel bekend om.

11 likes

Ik weet nog dat ik ooit dacht dat hij m’n absolute droomman was toen ik alleen foto’s had gezien. Wijze les in ‘mensen zijn meer dan hun uiterlijk’ :joy:

17 likes

Wij zeggen wel eens als het een hele drukke vermoeiende dag is geweest “nou mij kan je afserveren” heb ik van m’n ouders die uit groningen komen. Maar nu wil ik het in Den Haag proberen in conversaties te proppen, kijken of mensen raar opkijken :sweat_smile:

3 likes

Ik kom uit Den Haag en zeg en hoor dit ook regelmatig, denk dus niet dat mensen heel raar op zullen kijken

8 likes

Pfff nou die oprijlaan met poort van de huismuts heb ik nu ook wel gezien… 5 stories in 2 dagen tijd van alleen een poort???

4 likes

Ik vind de tiger twins ook wel veel af en toe, maar bewonder wel met hoeveel (zelf)vertrouwen ze in de wereld staan. Geld is om van te genieten, dromen zijn om na te jagen, het leven mag wel gewoon lekker leuk zijn bij ze… vind ik wel verfrissend naast alle taboe doorbrekende openheid over hoe ellendig het leven is :rofl:

15 likes

Hahaha eh ja het is ook wel vrij makkelijk om van geld te genieten als je er zo veel van hebt :stuck_out_tongue: taboedoorbrekend hoor

41 likes

Nou sjonge, je zou maar met je billen op een potje zitten en op je moeders feed staan.

4 likes

Ja tuurlijk wil iedereen dat, ik heb het zelf ook niet liggen… maar ik zie ook heel veel rijke mensen net zoveel uitgeven maar zogenaamd solidair zijn met de minder rijke mensen of zogenaamd tegen materialisme zijn. Zij steken iig niet onder stoelen of banken dat ze t gewoon lekker voor zichzelf gebruiken.

5 likes

Inmiddels de laatste vlog gekeken en ze gaan denk ik echt naar Los Angeles. Als ze bezig zijn boodschappen naar binnen te brengen noemt Wouter Elise een Real Housewife en zegt dan zoiets als: het lijkt wel een soort LA. De blik van Elise spreekt vervolgens boekdelen. Die gaan naar LA hoor.

5 likes

Ja da’s wel echt prijzenswaardig idd

7 likes

Moeten ze Christine of Chrishell even bellen :sweat_smile:

6 likes

LA wow, das wel echt even wat anders. Maar als wout daar een visum kan krijgen en getekend heeft bij een Amerikaans bureau is het wel een gave kans. Mij niet bellen verder maar ik snap dat zij dan meteen hun koffers pakken. Dan ga ik de vlogs in elk geval wel weer kijken.

1 like

En hoeveel kost een nanny? :crazy_face:

4 likes

Ja denk het ook! Zal vast inderdaad een constructie zijn met een werkvisum. In ieder geval heel leuk om te volgen.
Misschien ook een idee voor de Foefs. Dat Gregor een modellencarrière in Amerika start dan kunnen ze ook permanent blijven😂

6 likes

Hij kon makelaar worden, weet je nog wat ie in Miami ter plekke een baan aangeboden kreeg?

3 likes

Oei oei dan mag Wouter wel flink doorposeren🤳

5 likes

Dan hoop ik voor ‘m dat het niet meer op een paard hoeft, want dat zag er niet zo goed uit.

8 likes