Denk je dat het mij dwars zit?
Zo cringy
Haha dit is toch waar ze van de week over zei dat om 9:00 uur 's morgens (of zoiets) de haard al aan stond en de wijnglazen op tafel?
Ze kunnen wel in GTST gaan spelen zo acteren ze
haha jezus wat is dit voor Michelle haat campagne de laatste tijd hier man
Normaal geloof ik nooit zo in de jaloezie theorie, maar in dit geval lijkt het toch wel op te gaan als je ziet hoe geobsedeerd mensen haar in de gaten houden en haar âperfectheidâ (die ik niet zie) blijven benoemen en focussen op zaken die dan niet âperfectâ zouden zijn.
Eens, zelden zoveel afgunst gezien in dit topic als in de reacties op haar.
Nou ja, wat ik lastig vind is dat jaloers zijn ook iets âviesâ is hier. Ik ben ook wel daadwerkelijk jaloers op Elise en Wout, ik zou dolgraag mijn kinderen af en toe ( nee niet elke week) een weekend naar opa en oma willen brengen. Ik zou ook wel een maand op vakantie willen naar Ibiza. En ik zou ook wel graag de vele vakanties / borrels / uitgaven van Michelle willen. Ik kan wel oprecht zeggen dat ik daar wel wat jaloerse gevoelens bij voel.
Desalniettemin kan ik ook prima tevreden zijn met mijn eigen leven en kan ik die content ook wel bekijken zonder daar alleen maar âhaatdragendâ over te doen, maar bij Michelle besef ik mij terdege dat het ook wel veel nep is en â voor the gramâ, ook omdat ze het zelf benoemd. Dan vind ik het niet raar dat hier wat over gezegd wordt.
Zou bijna een apart topic moeten worden
Eerlijk, ik vind het wel een goeie campagne, hoe ze dat sfeertje wegzetten enzo.
En de moeite die erin zit, kan Mascha nog wat van leren.
Ik ken haar niet maar keek net, 29 jaar en 4 kinderen. Kun je misschien wel een leuk huis hebben of dure spullen maar ik denk alleen maar pff wat een gedoe lijkt me dat. Wel knap dat ze op van die hoge hakken kan lopen, en dat meen ik!
Jaloezie is, naar mijn mening, alleen vies als er afgunst uit voort komt. Zoals jij je jaloezie benoemt vind ik het namelijk niet iets vies. Maar als je dan drie comments later zou gaan bitchen over hoe belachelijk het is, ja dan is jaloezie vies.
Ik denk dat het in het specifieke geval van Michelle vooral het humble braggen van haar is wat tot zoveel gespreksstof leidtđ
Het viel me op dat ik al heel lang geen story/post van Lifebyrosie voorbij heb zien komen op Instagram. Hoop niet dat er iets aan de hand is of heb ik iets gemist over een insta pauze?
Michelle is volgens mij het droombeeld van heel veel ouders hier. Wat ik niet snap, maar hoe zij hier mensen bezig houdt met precies niks. Knappe prestatie.
Viel me laatst ook op, vanaf de reis naar Londen niks meer gepostâŠ
Het enige waar ik me over âverbaasâ is dat jaren '50 sfeertje van de man die thuis komt en vrouw en kind op hem wachten. Ze staat nog net geen koekjes te bakken met een schort om.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zij het droombeeld is? Ik vind het zelf gewoon enorm fascinerend. Een beetje alsof je een buitenaards wezen bestudeert ofzo.
Het staat zo ver af van mijn realiteit dat ik altijd met verbazing kijk. Maar ik moet zeggen dat ik het ook wel met een korreltje zout neem, het lijkt net of haar kinderen altijd alleen maar lief zijn en kusjes zitten te geven etc. Maar er zullen daar ook wel eens woedeuitbarstingen voorkomen lijkt me. Maar dan wel in het beige.
Dit. Maar ook dat de familiefotoâs constant als een soort âcoverfotoâ worden gedeeld op Instagram en ik merk dat het me erg steekt dat de kinderen hier geen toestemming voor kunnen geven. Een soort Kelly Caresse- achtige verzameling van familiekiekjes om in te zetten voor de groei van je bedrijf. Ik heb haar dan ook ontvolgd om de reden dat ik te veel te weten kwam over deze familie die ik nooit in het echt heb gezien. Maar ja, ze blijven voorbij komen op de verken pagina
Mwah dat is niet waar. Ze deelt ook dat de kinderen (regelmatig) moeilijk doen met eten of uberhaupt aan tafel komen. Ze deelt dan alleen niet zoân bui van het kind zelf , zoals sommige anderen wel doen (wat ik alleen maar goed vind, dat niet delen). Of dat ze een lastige sessie heeft bij de psycholoog en dat ze hoopt haar dochter niet haar angsten/kijk mee te geven etc.
Ik vind ook dat ze alsnog teveel van haar kinderen deelt hoor, maar ik heb tenminste geen huilfotoâs gezien of half naakte kinderen oid. Liever dan dat âperfecteâ leven met een vleugje eerlijkheid dan vooral geklaag en huilfotoâs/filmpjes over/van je baby (misschien wel eerlijk maar tooo much om te delen op het internet vind ik)
Oh geen idee ik kijk alleen sporadisch dus krijg niet alles mee. Maar wat ik vooral zie is dat ze altijd âmaximaalâ aan het genieten is.