-verwijderd-
Ik keek toevallig net op IG, dit plaatste ze 1 min geleden (ik was er snel bij )
Hoezo wordt je gedwongen? Niemand dwingt iemand⦠als je zelf een foto plaatst dat je zoent met een ander is het dan zo gek dat je vragen krijgt?
Nou het enige wat ik denk als ik deze foto zie is: huh wat doet Henry van Loon daar
Misschien willen ze concureren met Mascha en Gregor met een sekspodcast.
Haha nou voor zover er mensen überhaupt al jaloers waren is dat nu alsnog als sneeuw voor de zon verdwenenš
Ja super super super bekrompen
Niet fijn voor de ex man van jacqueline om dit zo te zien lijkt me. Verder wel bekrompen alle liefde is welkom
Wow nou ik kan me echt niet voorstellen hoe dat zou zijn. Eerst als getrouwd stel van 2 en dan met een derde erbij. Lijkt me zo lastig, kan toch haast niet dat ze daar alle 3 voor langere termijn okƩ mee zijn zonder jaloezie e.d. Maarja als zij er gelukkig mee zijn dan is dat natuurlijk helemaal prima
Ik vraag me af, hoe zou haar familie er in staan? Ze is toch zo close met haar ouders en broer. Maar misschien is dit super normaal voor hen? Ik had het een jaar gelden niet aan ziek komen iig.
Misschien doet Jacq het ook wel met haar broer, weet jij veel.
Omdat het waar blijkt te zijn vooral? En de fotoās op internet. Denk niet dat de klasgenootjes van de kinderen op dit forum meelezen.
Echt ontzettend sneu voor die kindjes ja dat hun ouders zo gelukkig zijn
Totaal niet waar dit overgaat maar prima
Lol dat valt wel mee. Biecht van mij: ik heb dit forum gevonden door te googelen op āMascha gossipā oid. Dat is niet bepaald gericht zoeken
En dat terwijl hij van 2 walletjes mag eten!
Ik vind het ook niet schokkend, ik heb in mijn directe omgeving ook stellen met een niet-conventionele relatie. Alhoewel daar op verjaardagsfeestjes soms net zo over wordt geroddeld als in dit topic .
Het enige waar ik me oprecht over verbaas is dat J sinds kort op de loonlijst staat bij M&K en feitelijk hun werknemer is. Ik weet niet of ik daar, zowel vanuit het perspectief van de werkgever als werknemer, voor zou hebben gekozen.
ik begrijp het punt van @anon80856196 wel, in functie van mijn kinderen zou ik dat zelf niet zo openbaar op het internet gooien, met kussende fotoās inclusief. Ouders van klasgenootjes die dit bijvoorbeeld zien, er wordt thuis al eens iets gezegd, kinderen pikken dit op⦠Lijkt me als kind zijnde gewoon niet chill om met zulke opmerkingen geconfronteerd te worden. En nu spreek ik enkel en alleen voor mezelf en mijn kinderen. Maarja, ik deel ook zelden iets op social media dus ik ben ook totaal geen referentie.
Dat je als ouder lekker het schijt hebt aan wat āde mensen zullen zeggenā, des te beter natuurlijk. Zeker wanneer je gelukkig bent, in welke vorm van liefde dan ook. In ieder geval wel nuttig voor hun bezoekers- en volgersaantallen lijkt me
En dat is alleen maar rot voor die kinderen omdat mensen zoals jij zo tering moeilijk en bekrompen doen
Wie zegt dat de kinderen dit niet weten of niet zien thuis? Liefde kan toch breder zijn dan alleen man/vrouw, misschien geven ze daar wel woorden of uitleg aan thuis.
Maar echt dit hoor! Eerst Hihahoo een elleboog op de foto, nou doen ze een trio hi hi. En dan nu de flauwe opmerkingen als āhoe doen ze hetā, āconcurrentie voor de foefjes hi hiā
Laat ze lekker joh, en ik vind het knap dat ze er voor uit komen, gezien alle bekrompen reacties ook weer.
En kids moeten sowieso niet op je insta, ongeacht je relatiestatus of whatever