Mommybloggerstopic #9

Ik vond mezelf eigenlijk wel een beetje zeuren. Ik had zeker dat gevoel wel tijdens het kijken van het stuk over rd huis, maar fact is ik kijk naar haar vlogs (elise) omdat ik het vermakelijk vind en haar stiekem toch ook mag. Vind ik sommige dingen irritant (zoals de vele vliegreizen)? Ja. Maar ze zet zeg hier wel voor in en dat is ook tof van haar.

Monoloog over.

3 likes

Dat je zoent, prima, geen mening over, gezellig toch. Maar dat je daar dan een foto van moet maken en dat dat op instagram moet 🫠

10 likes

Ik kreeg zojuist een filmpje door dat die man en Jacqueline tongzoenen op een festival. Daarna ook de vraag van iemand aan haar via dm of ze een trio stel zijn en ze dat indd bevestigt. Ik voel me een soort Yvonne dus ik vind screenshots denk ik niet zo netjes.
Maar het is dus niet zo van ā€˜ze doet het erom’ het is gewoon zo.

19 likes

Ik snap het helemaal hoor. Maar het is ook omdat ze een bekend persoon is natuurlijk. Verder is het net te groot om iedereen te kennen en van alles over iedereen te weten. (Gelukkig)
Maar gezien ze het zelf nu ook bevestigd dacht ik toch even delen, dan kunnen al die speculaties ook stoppen.

5 likes

Mijn seksleven is na nr. 2 bijna non existent, hoe komen zij aan zoveel energie? :flushed:

35 likes

Misschien doen koen en jaq al het werk

45 likes

Zou ik ook wel willen weten :raising_hand_woman::joy: misschien ƩƩn of ander supplement waarvoor binnenkort een spon zit aan te komen

3 likes

Zo ik ga gelijk even Staatsloterij kopen… shit het is vandaag de 10de :sweat_smile:

4 likes

Wel 3 (Nikkie tutorials en Giel de Winter) :stuck_out_tongue:

9 likes

Pctures or it didn’t happenšŸ˜‰ iedereen kan zoveel zeggen. Of is dit toevallig Mich zelf😜

6 likes

Het is de bible belt niet :rofl: @Tubing heeft vast wel eens staan tongen in De Pul op vrijdagavond.

Of we houden ons gewoon lekker aan de regels van het forum meid @Lady90.

6 likes

Swingen is partner ruil tussen koppels. Maar jacqueline is geen koppel (meer). Polygamie dus :sweat_smile: zou ze nu ook een kind van Koen willen/krijgen?

3 likes

-verwijderd-
Ik keek toevallig net op IG, dit plaatste ze 1 min geleden (ik was er snel bij :sweat_smile:)

19 likes

Hoezo wordt je gedwongen? Niemand dwingt iemand… als je zelf een foto plaatst dat je zoent met een ander is het dan zo gek dat je vragen krijgt? :woman_shrugging:t3:

6 likes

Nou het enige wat ik denk als ik deze foto zie is: huh wat doet Henry van Loon daar

17 likes

Misschien willen ze concureren met Mascha en Gregor met een sekspodcast.

4 likes

Haha nou voor zover er mensen überhaupt al jaloers waren is dat nu alsnog als sneeuw voor de zon verdwenenšŸ˜‚

4 likes

Ja super super super bekrompen

36 likes

Niet fijn voor de ex man van jacqueline om dit zo te zien lijkt me. Verder wel bekrompen :sweat_smile: alle liefde is welkom

2 likes

Wow nou ik kan me echt niet voorstellen hoe dat zou zijn. Eerst als getrouwd stel van 2 en dan met een derde erbij. Lijkt me zo lastig, kan toch haast niet dat ze daar alle 3 voor langere termijn okƩ mee zijn zonder jaloezie e.d. Maarja als zij er gelukkig mee zijn dan is dat natuurlijk helemaal prima

4 likes