Ik weet niet hoe goed dit voor je bloeddruk is, maar het is ook nog eens een betaalde post. Met de AD strategisch verstopt in de hoek. Maakt het plaatje wel compleet.
Ohh haha, zie het nu sneaky in die hoek weggemoffeld. Moest ook lachen om sommige omschrijvingen bij een kledingstuk: paars met wit
25 euro voor een set van 6 kinderbroekjes waarvan er 5 duidelijke vlekken of gaten hebben. Hou op
Edit: op 1 is gewoon met zwarte stift getekend. Waarom zet je dat op Vinted?? Of ben ik de enige op de wereld die dat gewoon wegggooit /aan de kinderopvang geeft voor de reservebak/aan de kids van een vriendin geeft als buitenspeel/afragbroek?
En een of ander verschoningskussen voor €80?? Dat je dat durft te vragen voor iets met vlekken waar je dus poep en pisluiers van je kinderen op hebt verschoond. Nee bedankt.
Ook met de staat ‘goed’. Het is nog verkocht ook. Er zit dus 1 broekje in waar geen vlek of gat in zit? Echt te absurd voor woorden gewoon.
Ik vraag me echt af wie zoiets koopt voor 25e excl verzenden en dat verschoonkussen is nieuw 100
dan nog 80 vragen…
Verwijderd zodat we door kunnen gaan met een nieuw onderwerp.
Ja shit, ik lees het net pas. Ik wil het niet eens oprakelen . Ik ga bijlezen en mijn antwoord verwijderen.
Ik kende haar helemaal niet, even opgezocht maar ik vind haar echt in de categorie “ Wolletjes- moeder”.Ik zie zelf ook zeker de voordelen van wol in voor kinderen maar je hebt ook echt een groep mommyinfluencers die zo dwepen met “ wolletjes” ( van dat woord word ik echt niet goed).
Zie ook dat ze 2 stories heeft over wol Hoe dan.
En die prijzen inderdaad. Dat pakte Elise dan wel anders aan.
Nu je het zo noemt: wtf zijn wolletjes? Waarom wil elke linksdraaiende vrijetijdsmoeder wolletjes dragen? Wat waren vroeger wolletjes? Waar vind ik wolletjes? Kan ik ze ook aan?
Oh ik voel jou en de anderen na je zo goed. En ik geef eerlijk toe dat er jaloezie meespeelt. Ik ben niet jaloers op de mooie(?) huizen, zogenaamd knappe mannen, perfecte kids, reizen en het ogenschijnlijk makkelijk verdiende geld van influencers maar ik ben wel jaloers op het voor veel geld verkopen van je vieze en kapotte kleding. Of eigenlijk ben ik eigenlijk vooral jaloers op de schijt die ze heeft. Die wil ik ook!
Zou dat niet gewoon een schaduw zijn?
Het is net zo’n gezichtsbedrogplaatje. Ik kan er echt niks anders in zien dan een omgevallen pot verf.
Oprecht wel heel fijn spul. Zou echt zo 20 paar sokken ervan kopen was het niet zo duur. Heerlijk om goeie wollen sokken te hebben die zowel in de winter als in de zomer je voeten geurvrij en zweet vrij houden
Hoe weet en onthoud je dit allemaal?
Ik snap dus echt niet dat mensen dat denken! No offense maar ze komen over als gewoon simpele meiden en niet als een soort Kris Jenner-achtige masterminds in PR haha