Wel 3 (Nikkie tutorials en Giel de Winter)
Pctures or it didn’t happen😉 iedereen kan zoveel zeggen. Of is dit toevallig Mich zelf😜
Het is de bible belt niet @Tubing heeft vast wel eens staan tongen in De Pul op vrijdagavond.
Of we houden ons gewoon lekker aan de regels van het forum meid @Lady90.
Swingen is partner ruil tussen koppels. Maar jacqueline is geen koppel (meer). Polygamie dus zou ze nu ook een kind van Koen willen/krijgen?
-verwijderd-
Ik keek toevallig net op IG, dit plaatste ze 1 min geleden (ik was er snel bij )
Hoezo wordt je gedwongen? Niemand dwingt iemand… als je zelf een foto plaatst dat je zoent met een ander is het dan zo gek dat je vragen krijgt?
Nou het enige wat ik denk als ik deze foto zie is: huh wat doet Henry van Loon daar
Misschien willen ze concureren met Mascha en Gregor met een sekspodcast.
Haha nou voor zover er mensen überhaupt al jaloers waren is dat nu alsnog als sneeuw voor de zon verdwenen😂
Ja super super super bekrompen
Niet fijn voor de ex man van jacqueline om dit zo te zien lijkt me. Verder wel bekrompen alle liefde is welkom
Wow nou ik kan me echt niet voorstellen hoe dat zou zijn. Eerst als getrouwd stel van 2 en dan met een derde erbij. Lijkt me zo lastig, kan toch haast niet dat ze daar alle 3 voor langere termijn oké mee zijn zonder jaloezie e.d. Maarja als zij er gelukkig mee zijn dan is dat natuurlijk helemaal prima
Ik vraag me af, hoe zou haar familie er in staan? Ze is toch zo close met haar ouders en broer. Maar misschien is dit super normaal voor hen? Ik had het een jaar gelden niet aan ziek komen iig.
Misschien doet Jacq het ook wel met haar broer, weet jij veel.
Ook echt typisch dit topic. Dagenlang speculeren met zijn allen op een openbaar forum en dan wordt iets uiteindelijk naar buiten gebracht en is het: oh nou, misschien niet zo chill voor die kinderen!!
Omdat het waar blijkt te zijn vooral? En de foto’s op internet. Denk niet dat de klasgenootjes van de kinderen op dit forum meelezen.
Echt ontzettend sneu voor die kindjes ja dat hun ouders zo gelukkig zijn
Totaal niet waar dit overgaat maar prima
Lol dat valt wel mee. Biecht van mij: ik heb dit forum gevonden door te googelen op “Mascha gossip” oid. Dat is niet bepaald gericht zoeken
Precies dat. Zoek op haar naam en je vindt FF op de eerste pagina.