Mommybloggerstopic #9

En dat terwijl hij van 2 walletjes mag eten!

4 likes

Ik vind het ook niet schokkend, ik heb in mijn directe omgeving ook stellen met een niet-conventionele relatie. Alhoewel daar op verjaardagsfeestjes soms net zo over wordt geroddeld als in dit topic :relieved:.

Het enige waar ik me oprecht over verbaas is dat J sinds kort op de loonlijst staat bij M&K en feitelijk hun werknemer is. Ik weet niet of ik daar, zowel vanuit het perspectief van de werkgever als werknemer, voor zou hebben gekozen.

5 likes

ik begrijp het punt van @anon80856196 wel, in functie van mijn kinderen zou ik dat zelf niet zo openbaar op het internet gooien, met kussende foto’s inclusief. Ouders van klasgenootjes die dit bijvoorbeeld zien, er wordt thuis al eens iets gezegd, kinderen pikken dit op
 Lijkt me als kind zijnde gewoon niet chill om met zulke opmerkingen geconfronteerd te worden. En nu spreek ik enkel en alleen voor mezelf en mijn kinderen. Maarja, ik deel ook zelden iets op social media dus ik ben ook totaal geen referentie.
Dat je als ouder lekker het schijt hebt aan wat ‘de mensen zullen zeggen’, des te beter natuurlijk. Zeker wanneer je gelukkig bent, in welke vorm van liefde dan ook. In ieder geval wel nuttig voor hun bezoekers- en volgersaantallen lijkt me

4 likes

En dat is alleen maar rot voor die kinderen omdat mensen zoals jij zo tering moeilijk en bekrompen doen

27 likes

Wie zegt dat de kinderen dit niet weten of niet zien thuis? Liefde kan toch breder zijn dan alleen man/vrouw, misschien geven ze daar wel woorden of uitleg aan thuis.

1 like

Maar echt dit hoor! Eerst Hihahoo een elleboog op de foto, nou doen ze een trio hi hi. En dan nu de flauwe opmerkingen als “hoe doen ze het”, “concurrentie voor de foefjes hi hi”

Laat ze lekker joh, en ik vind het knap dat ze er voor uit komen, gezien alle bekrompen reacties ook weer.

En kids moeten sowieso niet op je insta, ongeacht je relatiestatus of whatever :woman_shrugging:

10 likes

Zie je je snapt het wel

5 likes

Geweldig dat dit het forum al een aantal weken in de ban houdt.

Ik volg ze niet, maar ik kan me voorstellen dat hun traffic enorm is gestegen. Goede publiciteitsstunt is het in ieder geval.

16 likes

Wat leuk voor ze dat het zo werkt!

25 likes

Dus als jij en poly relstie zou hebben zou je dat altijd blijven verbergen? Verbergen voor de kinderen, familie en vrienden?
Of gaat het je er alleen om dat naast bekenden van ze nu ook iedereen op internet het weet? Want wat maakt dat in hemelsnaam uit als het geen geheim is?

10 likes

Ik zou het wel leuk vinden als ze inderdaad een relatie met z’n drieĂ«n hebben. Ik denk dat het wel bijdraagt aan de normalisatie van onconventionele relaties als een toch wel burgerlijk type als Michelle daar openlijk voor uit zou komen. Ben ook wel benieuwd hoe ze dit op de lange termijn vorm zouden gaan geven qua woonsituatie e.d.

En meer niveau juice channel: ben stiekem ook wel erg benieuwd hoe dit dan tot stand gekomen is. Zou het ontstaan zijn nadat zij uit elkaar was met haar man en zij veel bij hen over de vloer kwam of zou dit daarvoor al gespeeld hebben. Ben sowieso wel benieuwd hoe het gaat om als getrouwd stel ineens een derde toe te laten in je relatie, lijkt me toch wel spannend.

28 likes

Maar Michelle is sowieso niet echt een maatstaf qua bevallingen denk ik. Die poept na de lunch even een kind uit en staat daarna weer de aardappels te schillen voor het avondeten.

23 likes

Dit precies. Het is haar eigen gecreĂ«erde beeld dat ervoor zorgt dat er zo wordt gereageerd en dat dit als heftig wordt ervaren. Heel eerlijk vind ik het ook wel vrij heftig, zo’n trio relatie. Dus ik geef ook wel toe dat ik nog niet zo ruimdenkend ben blijkbaar waar het gaat om relaties. Ik zou er zelf ook veel te jaloers voor zijn, maar misschien hebben zij daar helemaal geen last van. Ik ben ook wel benieuwd naar de praktische invulling van zoiets. M&K hebben wel 4 kinderen samen en J heeft er ook nog 3. Ik zou dat toch wel ingewikkeld vinden, maar we zullen het wel horen wanneer zij dit naar buiten brengen. Want ooit zal dat wel gebeuren.

3 likes

Nee, het is jullie bekrompenheid.

41 likes

Wat? :joy: :joy: Ik word bijna verleid om mijn negeer op alle zw/k topics te ontheffen nu.

3 likes

Te ontheffen? Ik word juist heel blij nu dat ik die allemaal op mute heb

7 likes

Met alles eens, behalve privacy. Je kind in beeld brengen en gebruiken ter promotie is gewoon achterlijk. Daar mogen ze prima op afgerekend worden en flink ook.

Dat is anders dan geanonimiseerd iets vertellen over je kind.

8 likes

Anders: ja. Niet erg: nee.

10 likes

Neuh, want ik reageerde onder een uber zwijmel post van honey i am home, dat jacqueline hierin ontbreekt en nu ben ik geblokt door MB. Dus het zal wel echt zo zijn en niet alleen maar om volgers aan te trekken.

2 likes

Je had je punt opzich ook gemaakt zonder zw/k topic erbij te halen.

Niet alle die hier posten, posten daar. Of details over kind.

6 likes