Dit precies. Het is haar eigen gecreëerde beeld dat ervoor zorgt dat er zo wordt gereageerd en dat dit als heftig wordt ervaren. Heel eerlijk vind ik het ook wel vrij heftig, zo’n trio relatie. Dus ik geef ook wel toe dat ik nog niet zo ruimdenkend ben blijkbaar waar het gaat om relaties. Ik zou er zelf ook veel te jaloers voor zijn, maar misschien hebben zij daar helemaal geen last van. Ik ben ook wel benieuwd naar de praktische invulling van zoiets. M&K hebben wel 4 kinderen samen en J heeft er ook nog 3. Ik zou dat toch wel ingewikkeld vinden, maar we zullen het wel horen wanneer zij dit naar buiten brengen. Want ooit zal dat wel gebeuren.
Nee, het is jullie bekrompenheid.
Wat?
Ik word bijna verleid om mijn negeer op alle zw/k topics te ontheffen nu.
Te ontheffen? Ik word juist heel blij nu dat ik die allemaal op mute heb
Met alles eens, behalve privacy. Je kind in beeld brengen en gebruiken ter promotie is gewoon achterlijk. Daar mogen ze prima op afgerekend worden en flink ook.
Dat is anders dan geanonimiseerd iets vertellen over je kind.
Anders: ja. Niet erg: nee.
Neuh, want ik reageerde onder een uber zwijmel post van honey i am home, dat jacqueline hierin ontbreekt en nu ben ik geblokt door MB. Dus het zal wel echt zo zijn en niet alleen maar om volgers aan te trekken.
Je had je punt opzich ook gemaakt zonder zw/k topic erbij te halen.
Niet alle die hier posten, posten daar. Of details over kind.
Oh moest het kakverhaal geheim blijven
Hoe naïef kun je zijn … Het is echt niet zo moeilijk om mensen van hier te kunnen vinden via social media hoor. Vooral als half z/k elkaar volgt. Maar blijf vooral denken dat je anoniem bent.
Dit. Ik heb zelf geen Instagram, maar weet toch van verschillende mensen (zw/k of niet) hun volledige voor- en achternaam en/ of woonplaats. Hoef je echt geen grondig speurwerk voor te doen.
Huh dit comment je serieus op een post van haar? Ik zou je ook blokkeren, dit is toch heel raar?
In een story van 24 uur. Maar dankzij jou staat het in ieder geval nu voor altijd op het internet
Heel benieuwd ook hoe het schadelijk vinden van die post zich verhoudt tot wat er in he zw/k over kinderen wordt gepost én of dat dan ook wordt gezien als schadelijk voor die kinderen of we dat door de vingers zien omdat het ‘anoniem’ is. Eigenlijk wat @LizzyBennet al zegt.
En het andere onderwerp was: zie hier, dit is pas een slechte moeder?
Het word tijd dat Annic een comeback maakt
Sjezus waarom wordt dit topic dan niet gewoon verwijderd?
Het is toch altijd hetzelfde en nooit goed
Dat is toch letterlijk wat ik daarna zeg? Dat ik blijkbaar te bekrompen denk/ben voor een trio relatie, zeker wanneer de gezinssituatie zo is als bij hun 3.
Maar je kunt er toch niet omheen dat haar voormalige online reputatie een wereld verwijderd is van het hebben van een dusdanige relatievorm? Dat kan dan toch als best schokkend/opvallend worden ervaren door volgers? Bekrompen of niet. Als Willemijn dit opeens zou hebben, zouden mensen daar toch ook even van opkijken? In die categorie zat Michelle ook, voor mij althans.
Ik stoor me er vooral aan dat je steeds haar ‘neergezette beeld’ erbij haalt. De rest van je bericht wordt een stuk minder waardevol als je eerst zegt dat het haar schuld is. Nog los van dat je zelf weigert expliciet te maken wat ‘dat beeld’ en ‘die categorie’ is. Dus ik doe zelf maar even een aanname: Het beeld is een vrij toegewijde moederrol waarin jij je herkent of die je iniedergeval deels waardeert en je vindt ergens dat een dergelijke relatievorm daar afbreuk aan doet. Correct me if I’m wrong
Er is geen standaardbeeld van het type mens dat ‘een dusdanige relatievorm’ heeft. Dat jij het niet kan rijmen bij het tot nu toe altijd een heteroseksuele relatie hebben, kinderen hebben en je primair identificeren als ‘mama van’ (want dat is het beeld he, ook bij Willemijn, meer is er niet) ligt geheel bij jou. Wellicht slim voor iedereen hier om te realiseren: de reden dat het hier gaat over de invloed op je kinderen, over reputatie, over ervan opkijken zijn jullie? Niet meer, niet minder. Als we het gewoon zouden accepteren is er niks aan de hand. Nog los van dat ze er zelf nog steeds nog niks over hebben gezegd en het hele speculeren, dm’s sturen, comments achterlaten, zeggen dat je filmpjes hebt ook riekt naar gedwongen outen.
Schokkend ze is niet naar australie verhuisd zonder de kinderen, ze post een foto met een vriendin erbij