Wat zei ze toen ook weer een keer over de zon? Iets van “De zon schijnt een gat in m’n reet” ofzo?
Nou ik herinner me dat Martine altijd een heeeel ander woord voor haar reet gebruikte. Zon in haar aars?
Misschien gaan ze tijdelijk? Tot de kinderen naar de basisschool gaan misschien ofzo
Ik weet niet wat mannelijke modellen verdienen tov vrouwen, maar hij draait best grote campagnes dus denk dat hij aardig verdient hoor. @JustinBieber jij weet dit vast beter
haha nee, ze zei tegen de pasgeboren baby van Willemijn ‘Siep, de zon schijnt een el in je reet’
Niemand snapte wat dat moest betekenen maar iemand had toen die uitdrukking wel gevonden in een lijst dordrechtse/hoekse waardse uitdrukkingen of zo dus ze had het niet zelf bedacht en bleek wel te bestaan.
@GroenTakje ze zei dat ze een ‘goedgevulde aars’ had toen ze stevige billen bedoelde
Whahaha ohjaaa. Een el in je reet echt wtf
Haha ja het was extra verwarrend omdat el klinkt als L en het ‘de zon schijnt’-gedeelte er niet overduidelijk bij hoorde
en ze het als soort van gelukswens tegen een baby zei.
Een man verdiend gemiddeld wel slechter dan een vrouw in deze branche. Maar hij doet iig grote dingen en daar liggen de dagprijzen best ok. Zeker in amerika. Daar verdien je gemiddeld veel meer dan bijv in europa. Ik moet bijv zo’n 3 dagen in europa werken om het zelfde te verdienen in amerika in 1 dag.
Loop ik toch ineens achter Wil van Tien en haar man hier in de hoofdstad van Brabant. Weer zo’n mindfuck van hé die ken ik en dan net op tijd bedenken waarvan haha
Ik blijf dit toch hilarisch vinden. Normaal gesproken maak je toch een foto waar iemand een beetje in het midden staat. Hier zie je Wout helemaal aan de zijkant omdat er nog iemand naast hem staat die dat paard vasthoudt en die mag natuurlijk niet op de foto😜
Ja die arm steeds hahahaha I can’t
O ja dat was ik, dat was mijn eerste post op het forum
En die foto’s van het daadwerkelijke aanzoek zijn toch ook gewoon mooi, waarom er dan nog één in scene zetten voor neem aan instagram? Zo niet authentiek. Altijd maar dat perfecte plaatje willen creëren, zonde bij zo’n situatie vind ik. En awkward lijkt me op dan nog een x puur voor de foto op je knieën te moeten en zij dan zo “verbaasd”.
Ze heeft ook ineens weer haar jasje aan…
Haha ik zag ze ook! Maar herkende Djurre eerst en daarna Willemijn pas
Ik kom ook uit die omgeving, en dit is gewoon een uitdrukking hier hoor, omgeving Rotterdam. Niks fouts aan.
Maar ze gebruikt het verkeerd.
Want? Het staat synoniem voor afgepeigerd. In deze omgeving wordt het op deze manier gebruikt. Dus wat is er in jouw ogen fout aan?
Dan gebruiken jullie het fout
Her betekent afgewezen/afgekraakt etc. Niet moe of afgepeigerd.
Hier (omgeving rdam) is het ook heel gangbaar hoor! Maaaar back to beuty.