Omdat het elke week terug komt, en het voelt voor mij als makkelijk likes harken als je zegt hoe stom je moeders of de moeders in die topics wel niet vind. Ik zou zelf persoonlijk nooit zoiets zeggen over een topic of groep op het forum waar ik niks mee heb, ik vind het gewoon onnodig en een vervelende wij/zij sfeer creëren.
Tegenwoordig is mijn preferred bashgroep de adventkalenderkopers
Ohh, daar is ook een topic van?
Oh inderdaad, wauw
Misschien. Of niet. Dat weet je niet hè?
Oke, fair enough. Wrong place, wrong time misschien om een lans te breken voor het zw/k topic
Helemaal mee eens wbt Michelle en eerder ook bijv Elise die haar kinderen soms naar opa en oma brengt (schande!). Het moeke bashen gebeurt helaas te vaak ook door andere moeders.
Ik denk dit ook hoor. Die jacqueline krijgt veel meer volgens waardoor ze ook een leuk inkomen kan generen straks.
En ik kan me ook niet voorstellen dat je alles zo snel zo veel wil delen. Binnen een week van scheiden in een andere relatie. Meestal neem je wel even de tijd om een beetje zekerheid te hebben en dat lijkt me in zo een situatie nog wel wat ingewikkelder.
Als het echt zo zou zijn dan zouden ze het wel meer prive houden.
sorry maar ik snap niet wat je hiermee bedoelt
Dat mensen dat bashen van ‘moekes’ als motivatie veronderstellen terwijl dat uit de lucht gegrepen is.
Wat ik best lelijk vind.
het wordt me nog niet veel duidelijker…
Ik zie het veel gebeuren op dit forum, het neerbuigend doen over de forum’moekes’. Wordt dan leuk verwoord, komen veel likes op. Snap dat dat pijn doet, ook al zou je kunnen zeggen wat boeien die onbekenden je. Neemt overigens niet weg dat sommige actieve forummers in die topics zich wel eens bewust mogen zijn over de hoeveelheid details die er (bijna dagelijks) te lezen zijn over hun kinderen…
Maar goed, niet mijn heuvel dit, en hoort zeker niet in dit topic.
Dat polyamoureuze gedoe van hun laat ik het zo maar even noemen haha. Was vorig jaar ook al gaande. Op festyland waar ze toen waren werd er tussen hun 3 ook uitbundig gezoend. Toen was die Jacqueline toch nog niet echt in beeld online of wel? Dus ik denk in dat opzicht dat ze t niet persee voor de volgers doen want dit speelt al langer ook toen ze nog niet gescheiden was.
Nou maar even wat anders…
Ik vind het super leuk dat Willemijn af en toe weer wat beauty mini - reviews doet. Krijg er weer een beetje LLG vibes van. Of krijg ik nu een sneer dat dit in het beauty topic moet?
Ik denk dat ik volgend jaar ook maar eens naar dat Festyland ga.
Ik lach me rot als het ook gewoon allemaal niet waar is, maar ze dit gewoon expres zo in scène zetten.
Ik vind het echt bizar dat hier gewoon gedaan wordt alsof ze daadwerkelijk hebben bevestigd dat ze een dergelijke relatie hebben. Er is 1 cryptische story geplaatst + 1 iemand op internet zegt een filmpje te hebben gezien. Pff.
Ik vind het echt ongelofelijk hoe snel roddels als waarheid worden aangenomen op basis van bijzonder weinig informatie.
Overigens geen enkel oordeel over de relatie in welke vorm dan ook.
Nooit verwacht dat ik me zo opgelucht zou voelen, me even te kunnen richten op een tas-keuze voor @Oprah
Kom jij je echt hiervoor aanmelden hier?
Haha ja dat vind ik op z’n plaats weer fascinerend
Maar dat mag allemaal
Moet wel heel spectaculair zijn om het gelijk weer allemaal te wissen
Nee hij/zij wilde gewoon graag meer weten over J en weet ik veel wie, de trio mensen
Ah oké had dus gewoon kunnen blijven staan gezien de hele discussie al gaande was van mensen die het wel willen weten, niet willen weten en mensen die het niet boeien…