Post ondertussen verwijderd, want ik besef me hierdoor ook dat het te tmi is. Maar er was geen poepluier bij geplaatst, dus ik vraag me af waar je dat vandaan haalt?
Hahahahahaha is dit een grap
100% for real. Ik had de eer deze foto te mogen verwijderen.
Oke, ik dacht al.
Ik denk zelf dat de reactie op de âforummoekesâ relatief weinig te maken heeft met moeder zijn, kinderen hebben of zelfs posten in dat deel en heel veel te maken heeft met het gedrag van een kleine hele specifieke groep posters in het zw/k die heel veel op zichzelf betrekt. Waar ze vervolgens op aangesproken worden (zoals elke forummer hier aangesproken wordt), maar voor kunnen bukken want âze geven af op ons omdat we moeder zijnâ.
Maar laten we wel precies blijven: het gaat nooit om de kinderen.
Dacht ook dat het aan mij lag
Ik heb vandaag een fokking drukke werkdag gehad met veel te veel stress waardoor ik niet meer kan relativeren, maar wat mij dus echt he-le-maal laaiend maakt op zoân dag is te zien dat zoân levend reclamebord, pardon influencer, al dâr gesponsorde kleding (koop ook, hier heb je een kortingcode, laat mij je al-les vertellen over deze geweldige lijn van fokking Dilling en Bjorn Borg, koop koop koop!) op Vinted gooit, daar de-bie-le 2e handsprijzen voor vraagt en dat er dan óók gewoon nog groupies bestaan die die bedragen neertellen in plaats van dat we met ze alle zegge, zeg meissie krijg de klere en ga die spullen die je andere mensen aansmeert zelf es even lekker dragen want het was toch allemaal zo duuuuuurzaam en prachtig, opgeflikkerd met je 30 euries voor een shirtje.
Nou tot zover! Bah, tijd voor betere ontspanning.
Btw, ik heb het hier over MamaLotje voor de mensen die daar nieuwsgierig naar zijn.
Ik weet niet hoe goed dit voor je bloeddruk is, maar het is ook nog eens een betaalde post. Met de AD strategisch verstopt in de hoek. Maakt het plaatje wel compleet.
Ohh haha, zie het nu sneaky in die hoek weggemoffeld. Moest ook lachen om sommige omschrijvingen bij een kledingstuk: paars met wit
25 euro voor een set van 6 kinderbroekjes waarvan er 5 duidelijke vlekken of gaten hebben. Hou op
Edit: op 1 is gewoon met zwarte stift getekend. Waarom zet je dat op Vinted?? Of ben ik de enige op de wereld die dat gewoon wegggooit /aan de kinderopvang geeft voor de reservebak/aan de kids van een vriendin geeft als buitenspeel/afragbroek?
En een of ander verschoningskussen voor âŹ80?? Dat je dat durft te vragen voor iets met vlekken waar je dus poep en pisluiers van je kinderen op hebt verschoond. Nee bedankt.
Ook met de staat âgoedâ. Het is nog verkocht ook. Er zit dus 1 broekje in waar geen vlek of gat in zit? Echt te absurd voor woorden gewoon.
Ik vraag me echt af wie zoiets koopt voor 25e excl verzenden en dat verschoonkussen is nieuw 100
dan nog 80 vragenâŠ
Verwijderd zodat we door kunnen gaan met een nieuw onderwerp.
Ja shit, ik lees het net pas. Ik wil het niet eens oprakelen . Ik ga bijlezen en mijn antwoord verwijderen.
Ik kende haar helemaal niet, even opgezocht maar ik vind haar echt in de categorie â Wolletjes- moederâ.Ik zie zelf ook zeker de voordelen van wol in voor kinderen maar je hebt ook echt een groep mommyinfluencers die zo dwepen met â wolletjesâ ( van dat woord word ik echt niet goed).
Zie ook dat ze 2 stories heeft over wol Hoe dan.
En die prijzen inderdaad. Dat pakte Elise dan wel anders aan.
Nu je het zo noemt: wtf zijn wolletjes? Waarom wil elke linksdraaiende vrijetijdsmoeder wolletjes dragen? Wat waren vroeger wolletjes? Waar vind ik wolletjes? Kan ik ze ook aan?