Maar ook die tekst erbij… waarom wordt er geïnsinueerd dat ze vreemdgaat met hem
Wat een afschuwelijk belerend toontje slaan die mensen van juicechannel altijd aan zeg, ongelofelijk
Hoe kut dat mensen dit filmen en dan naar juicechannel sturen
Jaa juicechannel is echt zooooo kut
(Maar jullie volgen het wel allemaal want er zit een slotje op dat account )
Haha ja dit. Dit ziet er uit alsof het vooropgezet is (gewoon mijn gedachten, verder geen judgement)
Laat maar weer zien hoe slecht ze “onderzoek” doen, wat ze altijd beweren.
interessant maar ik ga zooo slecht op zijn leuke grapjes tussendoor
Volgens juicechannel zouden ze zelfs een huis met zijn drieeen hebben gekocht. Heb er echt respect voor als dit hun nieuwe ‘relatie’ is met zijn drieeen. Ik zou echt groen zien van jaloezie
Maar het hele idee van de relatie lijkt me toch ook dat ze elkaar alledrie leuk vinden? Dus dan hoef je toch niet per se jaloezie te voelen? (Kan alsnog vast voorkomen op momenten, maar het is niet zo dat hij nu 2 vrouwen heeft en zij niks met elkaar hebben)
Maar als ik al een heel leven opgebouwd zou hebben met een man, daar kinderen mee heb en altijd een ‘team’ mee heb gevoeld zou ik dus echt error krijgen als daar ineens iemand bij zou komen en dus groen zien van jaloezie.
Daarom echt respect dat zij dit kunnen en dat ze zo de liefde kunnen ervaren.
Haha ja, er zit een verschil tussen sister wives en een throuple.
Is toch ook hartstikke kut voor ze dat ze niet op een zelfgekozen moment hiermee naar buiten kunnen komen.
Vorig jaar op festyland heb ik ze ook al zien zoenen met zn 3en en werd er volop geroddeld door iedereen daar toen ze doorhadden dat hun het waren. Het verbaasd me dat het nu pas naar buiten komt, dit speelt al zoveel langer.
Jacq en Koen hebben nu allebei hun insta op privé Michelle (uiteraard) niet.
Ik vind het juist niet ge-staged eruit zien. Misschien waren ze de hele tijd al aan het zoenen en dacht iemand: ik ga het nu filmen.
Kan me niet voorstellen dat ze op zo’n manier ge-out willen worden.
Ja maar een mooie bmw kunnen ze nu wel echt vergeten met al die kinderen.
Ik kan er nog steeds niet bij dat dit echt waar is. Prima voor hen als het waar is maar zoals hier al eerder gezegd door anderen…het past niet in het traditionele beeld wat ze doorgaans laten zien. Ik heb hier zoveel vragen bij…weten hun kinderen het? Hoe gaat Jacqueline’s ex hier mee om? Wat vinden Michelle’s ouders hier van?
En het zegt wel iets dat hun profielen op privé staan nu…benieuwd wat voor vervolg dit krijgt.
Omg boeieeee
Ik lees vanuit meerdere bronnen dat dit al heel lang gaande is, ik denk dus dat hun omgevingen dit allang weten. Maar hun following nog niet, tot nu. Het is wel intrigerend dit allemaal.
Ja maar vraag me toch af of dat waar is, of dat alle losse stukjes nu gewoon aan elkaar geknoopt worden. Als in, Michelle heeft volgens mij al vaker geroepen ooit een huis te willen bouwen, Jacqueline die aangeeft net nieuw ‘voor even huis’, en zo’n comment van Michelle kan ook gewoon op nieuwe huis van Jacqueline slaan.
Meer als in, juichechannel roept nogal snel dingen als ze ook maar een mini beetje info hebben