Dat vind ik echt onzin wat je nu stelt! Toen ik mijn vriendin leerde kennen dacht iedereen dat ik hetero was. We deden heel veel samen en omdat zij wel uit de kast was werden er al heel snel vragen gesteld of ik ook lesbisch was, en dan daarna nog raardere dingen, bijvoorbeeld dat mensen het altijd al wel gedacht hadden van mij omdat ik altijd erg losbandig was (???), of juist dat het een fase was want ik was helemaal niet lesbisch want droeg graag hakken en ik heb lang haar. Terwijl wij alleen maar wisten dat we graag bij elkaar waren en ik nog volop aan het ontdekken was wat er zich precies in mij afspeelde.
Volgens jou had ik dan geen fotoâs moeten delen van onze uitjes samen want daarmee vraag ik er zelf om dat mensen gaan oordelen, zich dingen gaan afvragen of mij in een hokje plaatsen. Ik had dus helemaal in het geheim met haar moeten afspreken op een plek waar geen andere mensen zijn en er verder niet over moeten praten.
Ik hoop dat je nu inziet dat het echt niet oké is wat hier en op andere plekken is gebeurd rondom Michelle.