Sportkleding voor coaches!
Dat ze na/tijdens het schrijven van dit stuk zelf niet denkt⦠Oh, ja⦠Misschien is dit inderdaad geen goed idee⦠Laat ik hier nog eens over nadenken.
Jaa en over de samenwerkingen zegt ze dat haar dochter het totaal niet wil missen vanwege de spullen maar dan vraag ik me af hoe ze dat overbrengt naar haar kind toe?
Dan leeft het kind jarenlang in de waan dat je als influencer moet werken voor al het speelgoed/kleding terwijl je het ook gewoon kan kopen zoals elke ouder
Misschien ben ik skeer opgevoed hoor, maar wij kregen thuis vrijwel alleen nieuw speelgoed op onze verjaardag of met een feestdag/gelegenheid. Het lijkt mij logischer dat zij dit ook doet en als dat kind meewerkt krijgt ze extra speelgoed, dan dat ze anders nooit wat krijgt.
De secundaire arbeidsvoorwaarden ook daar is toch echt arbeid voor nodigā¦
Het klinkt sowieso als mijn werkdag. Ik heb echt geen zin: ik kan stoppen als ik wil maarja dan ook geen geld. Mijn ogen gaan ook stralen als ik mijn paycheck krijg, maar ja dat werk is wel eerst nodig he. En nee als je mij ziet zitten op werk zie je ook niet dat ik ontzettend baal dat ik moet werken ipv met een cocktail op een jacht zitten.
I just canāt, waar is de arbeidsinspectie hierin ?
De enige manier om echt iets te kunnen uithalen met zoān meldformulier, denk ik, is als meerdere mensen (bijv iedereen uit dit topic?) structureel (bijv elke dinsdag?) dezelfde persoon blijven melden.
Bij de KvK staat dus wel: De activiteiten van DIEP`R BV vinden (onder andere) plaats in de branche: Detailhandel via postorder en internet in kleding en mode-artikelen .
edit: weggehaald, was voor mij gewoon zichtbaar vanwege werk idd, excuses.
edit2: ik zag het overigens niet bij de KvK. er zijn ook andere sites dan de kvk waar dit gewoon openbare info is, zal de naam niet noemen maar er wordt op BNR altijd reclame voor gemaakt. Daar hoef je niet voor in te loggen en niet voor te betalen hoor.
Waarom zijn jullie soms zulke enge creepers? En voel je jezelf daar goed over?
Creepy
Haha hoezo is dat creepy? Het is letterlijk wat je te zien krijgt als je ādiepārā intikt op kvk.nl. Iets wat ik me kan voorstellen dat je doet als je benieuwd bent wat ze met het merk gaat doen.
Laat ik het dan anders verwoorden; ik vind je heel triest als je op welke manier dan ook gegevens en/of informatie van influencers probeert te achterhalen. En dat vervolgens hier ook nog eens komt delen.
Je hebt het waarschijnlijk over het stukje van die achternaam, niet over āverkoop van kleding via een webwinkelā?
Nou als ik voor mezelf spreek: ik vind het heel raar dat je naar de kvk site gaat om een influencer op te zoeken
Ik zie nu inderdaad dat iemand ook haar achternaam noemt, dan heb je gelijk. Ziek wel.
Ik zet in op een zelfontwikkelingsiets met een webshop met affirmatiekaarten en meer van die ongein.
Of op zān influencers: een planner voor universum dingen
Ik heb me uit nieuwsgierigheid aangemeld voor die mailing, maar door de naam denk ik dus ook iets van zelfontwikkeling/coaching/mindfullness
Wat verschrikkelijk dit! Net of het normaal is dat een jong kind moet werken om inkomsten voor de ouders te genereren. Dat is gewoon regelrechte kinderarbeid. Walgelijk! Laat die vrouw een normale baan zoeken waar ze haar kind niet mee hoeft te belastenš¤¢
Liever verwend dan verwaarloosd
En echt walgelijk dat je net doet alsof je het voor je kinderen doet. Een kind is ook prima met wat minder spullen krijgen hoor. En geef dan in ieder geval toe dat je gewoon kickt op de likes en het makkelijk geld/gratis spullen verdienen vindt. Dat kan, maar zo lame dat je zegt dat je āhet doet omdat je kind het echt prima vindt hoor!ā