Mommybloggerstopic #9

Vooral omdat dat bericht over hun zomerstop van juli vorig jaar is.

30 likes

Hahaha omg ja dat had ik nog niet eens gezien :joy:
Zullen ze echt al zo lang gestopt zijn dan? :scream:

4 likes

Ja dat is al zo lang gestopt. Is hier ook weleens besproken.

2 likes

Stop trying to make menstruatieondergoed happen plz

4 likes

Ik vind wel dat er een verschil zit tussen ook een leuk kaarten/vragenspel bedenken, of gewoon nagenoeg 1 op 1 overnemen. Het spel van de link heeft drie categorieën: close, closer, closest. Elise heeeel toevallig ook: diep, dieper, diepst. Dat je daar dan niet eens iets anders voor kunt bedenken

21 likes

Als je volgers voor je content wilt laten betalen moet je nog meer je best doen en als er kritiek is kun je niet zeggen: maar je kijkt gratis.

7 likes

Waarom?

13 likes

Als youtuber hun video’s achter een paywall zetten snijden ze volgens mij alleen zichzelf in de vingers. Ze worden toch betaald nav het aantal views op de video, sowieso gaat een hele groep afhaken dan.

Er bestaat wel al een betaalfunctie op youtube trouwens. Ik volg een podcast waarbij je “member” kan worden voor 7,50 per maand en dan kan je live mee chatten en kan je extra behind the scenes video’s kijken.

5 likes

Haha wow wat een creativiteit :sweat_smile:

4 likes

Kelly doet ook zoiets met de KC club. Je betaalt hier gewoon €214 per jaar voor
echt shocking dat er mensen zijn die dit echt doen

5 likes

Haar eerste set kaarten heet ook ‘editie tafelen’. Een van die sets van de link heet: table talk. Creatief idd :sparkles:

7 likes

:dizzy: een reis naar meer rust en geluk via gangpad 3 :dizzy:

16 likes

Al kreeg ik ervoor betaald

5 likes

Ho ho, nu wel met korting hoor!!

6 likes

Even los van wat men hier inhoudelijk van vindt vind ik het ook gewoon echt wel lef hebben zoiets 1 op 1 te kopiëren en dan te durven uitbrengen? Ik ben misschien te braaf maar ik zou echt als de doood zijn dat ik een enorme claim aan mijn broek krijg? Of zouden ze dat hebben uitgezocht?

5 likes

Ik denk dat ze precies genoeg veranderd hebben om geen problemen te krijgen. Andere taal, iets andere vormgeving en ze zullen veel van de vragen misschien ook echt wel zelf bedacht hebben. Maar ik zou het ook niet durven :sweat_smile:

3 likes

Goede post van marketingvrouw vandaag :clap:

https://www.instagram.com/p/Cjz8x29Iz7v/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Over die shoes me advertentie.

Edit: natuurlijk is de influencer nu ‘boos’.

36 likes

Ik ging even kijken bij de foto van de influencer en zag dat de copy nu is aangepast en de comments verwijderd. Gok dat shoesme even contact opgenomen heeft (zoals al in de post stond van Marketingvrouw) :sweat_smile:

14 likes

:heartpulse:Kel, ik wil erbij :heartpulse: :pray: :sparkles:

13 likes

Kom dit net op Facebook tegen, what’s in a name haha

https://www.hln.be/buitenland/amerikaanse-michelle-begon-relatie-met-getrouwde-vrouw-en-haar-echtgenoot-throuple-zorgt-nu-samen-voor-hun-vijf-kinderen~a6718e41/?fbclid=IwAR1S08au5846YJ1NqYZFfo2gU0yTXsOR95wKg14Gq8Swn0m3odV-WKvDk_E&referrer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F

2 likes