Vooral omdat dat bericht over hun zomerstop van juli vorig jaar is.
Hahaha omg ja dat had ik nog niet eens gezien
Zullen ze echt al zo lang gestopt zijn dan?
Ja dat is al zo lang gestopt. Is hier ook weleens besproken.
Stop trying to make menstruatieondergoed happen plz
Ik vind wel dat er een verschil zit tussen ook een leuk kaarten/vragenspel bedenken, of gewoon nagenoeg 1 op 1 overnemen. Het spel van de link heeft drie categorieĂ«n: close, closer, closest. Elise heeeel toevallig ook: diep, dieper, diepst. Dat je daar dan niet eens iets anders voor kunt bedenkenâŠ
Als je volgers voor je content wilt laten betalen moet je nog meer je best doen en als er kritiek is kun je niet zeggen: maar je kijkt gratis.
Waarom?
Als youtuber hun videoâs achter een paywall zetten snijden ze volgens mij alleen zichzelf in de vingers. Ze worden toch betaald nav het aantal views op de video, sowieso gaat een hele groep afhaken dan.
Er bestaat wel al een betaalfunctie op youtube trouwens. Ik volg een podcast waarbij je âmemberâ kan worden voor 7,50 per maand en dan kan je live mee chatten en kan je extra behind the scenes videoâs kijken.
Haha wow wat een creativiteit
Kelly doet ook zoiets met de KC club. Je betaalt hier gewoon âŹ214 per jaar voorâŠecht shocking dat er mensen zijn die dit echt doenâŠ
Haar eerste set kaarten heet ook âeditie tafelenâ. Een van die sets van de link heet: table talk. Creatief idd
een reis naar meer rust en geluk via gangpad 3
Al kreeg ik ervoor betaaldâŠ
Ho ho, nu wel met korting hoor!!
Even los van wat men hier inhoudelijk van vindt vind ik het ook gewoon echt wel lef hebben zoiets 1 op 1 te kopiëren en dan te durven uitbrengen? Ik ben misschien te braaf maar ik zou echt als de doood zijn dat ik een enorme claim aan mijn broek krijg? Of zouden ze dat hebben uitgezocht?
Ik denk dat ze precies genoeg veranderd hebben om geen problemen te krijgen. Andere taal, iets andere vormgeving en ze zullen veel van de vragen misschien ook echt wel zelf bedacht hebben. Maar ik zou het ook niet durven
Goede post van marketingvrouw vandaag
https://www.instagram.com/p/Cjz8x29Iz7v/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Over die shoes me advertentie.
Edit: natuurlijk is de influencer nu âboosâ.
Ik ging even kijken bij de foto van de influencer en zag dat de copy nu is aangepast en de comments verwijderd. Gok dat shoesme even contact opgenomen heeft (zoals al in de post stond van Marketingvrouw)
Kel, ik wil erbij
Kom dit net op Facebook tegen, whatâs in a name haha