Toch fijn dat iemand haar kind leert dat nieuwe schoenen van shoesme meer waard zijn dan je privacy.
Ik vind het wel mooi dat Elise tenminste geen vooroordeel lijkt te hebben over (noord/oostelijke) dialecten met haar Diep’r.
Bijv de bellinga’s
Geen creeper hier maar wil wel even opkomen voor de KVK die heel nuttige en betroubare info geeft over met wie je te maken hebt (maar dan meer voor als je iets online bestelt of als je wil weten met wie je zaken doet)
Je wilt even opkomen voor de KvK?
Dit topic wordt met de dag raarder.
Jazeker
Is de KVK ook al beledigd in dit verhaal dan?
Michelle laat van zich horen: https://instagram.com/stories/michelle_bollen/2948905650843888941
Heel mooi statement!
Mooi verwoord! Kunnen we het allemaal weer loslaten.
Mooi gezegd.
Ik vind dat ze met veel woorden nog steeds niets concreet zegt, of althans niets wat ze zelf via foto’s/filmpjes gezegd hebben.
Wel is het jammer dat dat juice kanaal niet eerst verhaal heeft gehaald en Jacqueline als bedriegster heeft neergezet.
Anyway, Lets move on
Maar dat is het toch ook juist, ze weten zelf ook nog niet concreet hoe en wat.
Is toch ook logisch dat ze dit eerst een tijd willen onderzoeken voordat ze er uitspraken over doen? Als je met iemand date gooi je dat toch ook niet meteen online. Je wilt toch eerst zelf erachter komen of en hoe het werkt.
Ik kende haar totaal niet buiten de foto’s en dat ze nog geen 30 is met 4 kinderen. Ik volg haar ook niet en denk dan bij de foto’s altijd “prima, niet mijn ding verder maar good for her”.
En dat denk ik nog steeds, maar ik vind het wel bewonderingswaardig hoe ze dit brengt. Heel eerlijk, heel volwassen, heel open. En dan denk je daarna, wat verschrikkelijk dat dit nodig was. Dat zij nu overal waar ze komt ineens bekend is op deze manier terwijl ze dat zelf nog aan het uitvinden zijn, niet dat het iets is om je te schamen maar bewijst dit niet opnieuw hoe bekrompen sommige mensen zijn?
Ook hier in dit topic, misschien wel juist hier in dat topic. Gefeliciteerd, het is eindelijk duidelijk dat deze vrouw geen standaard relatie heeft. Ze is “uit de kast”, hoor. Want daar hadden jullie recht op, omdat zij haar leven en kinderen etaleert op instagram. En omdat haar relaties niet overeen kwamen met haar ‘burgerlijke imago’; een etiket dat jullie zelf op haar hadden geplakt.
Dus werd er opgeroepen in haar DMs dingen te vragen, om haar te wijzen op dit topic zelfs zodat ze zou zien dat mensen ‘alleen maar vragen hadden hoor’, alsof dat volstrekt normaal gedrag van volwassenen is.
Toen de juicechannels het overnamen (wellicht niet vanaf hier, maar van soort gelijke fora of social media) en haar man en vriendin hun social medias moesten sluiten, schaamden jullie je toen? Toen jullie je ‘gewoon afvroegen’ wat dit met hun kinderen doet, hoopten jullie toen op dit mediacircus? En tov de dorpsgenoot: Omdat je in hetzelfde dorp woont als zij (ik weet niet meer wie het was) geeft dat jou dan de plicht om de foto’s en roddels met iedereen te delen? Omdat ze bekend is?
Ik hoop dat sommige mensen haar bericht een aantal keer lezen en dan even in de spiegel kijken.
Godverdomme zeg.
Dat je deze boodschap leest en je dan alsnog meer wil weten en daar geen énkele schaamte in voelt.
Beetje overdreven met dat gvd
Beetje overdreven met dat een vrouw uit de kast dwingen, niet?
Je verwacht het niet
Hoort daar vloeken bij?
Is de vorm zoveel belangrijker dan de boodschap?