Gdvrdm
Prima dat ze nog van alles aan het uitvinden en onderzoeken zijn, maar fotoâs plaatsen waarop Jacqueline innig verstrengeld in bikini met Koen te zien is, is gewoon vragen om speculatie. Of die foto van âs ochtends vroeg van Jacqueline met Koen bij haar thuis. Ik zeg niet dat dat normaal is of dat ik het goedkeur, maar dat is wel hoe het (tegenwoordig) werkt helaas.
Echt hou op alsjeblieft. Het is klaarâ:weary:
Ik begrijp echt niet hoezo sommige dit nog kunnen/proberen goed te praten?
Een queer persoon out je toch ook niet? Ik begrijp dat dat, helaas, voor veel gevaarlijkere situaties kan zorgen. Maar in beide gevallen js het gewoon niet oke, en niet iets waar wij iets mee te maken hebben. En door.
DĂĄt is waar je je nu in vast wil bijten?
Wie draagt er nep chanel???
Wat fijn dat jij het prima vindt dat ze het nog aan het uitzoeken zijn!
Oohh nee die heeft nep dior tassen en een nep birkin. Dus wel net zo erg inderdaad
Haha ik las dit als een poging tot burn
Je moeder!!!
We zijn een beetje hetzelfde alleen is zij wat ouder.
Die reel/ verhaal op instagram van Wil â als je je bestie 3 dagen niet hebt gesprokenâ ziet er zooo gestaged uit⊠ik vind dat dan zo jammer. Helemaal zo nep in een deuk liggen met eten half uit haar mond vallend ( gadver).
Wat een spot on bericht! Ik stoorde me hier al eerder aan de manier waarop werd gespeculeerd en gereageerd op de situatie.
Maar nu besef ik pas dat zij idd gewoon gedwongen geout worden, en hoe kwalijk - wat zeg ik, walgelijk- dat eigenlijk is!
En dat omdat men het allemaal maar moeilijk te bevatten, of erg spannend vind door het âburgerlijke imagoâ. Geeft eigenlijk maar weer aan hoeveel stappen we naar de acceptatie van we nog moeten maken
Dit met Michelle Bollen doet een beetje denken aan OKBaby (niet helemaal). Zij (Kyra) heeft de relatie met Oscar verbroken, omdat ze niet meer verliefd was en aan zichzelf wilt werken. Ze hebben 4 kinderen samen. Al heel snel kwamen er juiche(youtube)channels dat ze een relatie zou hebben met de man van haar beste vriendin. (Die zijn nu ook gescheiden). Er wordt superveel gespeculeerd, in prive facebooken gezocht naar fotoâs en ander âbewijsâ. Ondertussen heeft Kyra al een aantal keer gezegd dat ze een relatie heeft, maar dit verder nog privĂ© wilt houden en pas wilt delen als ze er aan toe is.
Hoewel vreemdgaan (gespeculeerd wordt al tijdens je eigen relatie) met de man van je beste vriendin natuurlijk een andere (verschrikkelijke) situatie is, merk ik dat ik bij beide situaties heb; âik ben wel benieuwd hoe de vork in zijn steel zit, maar laat haar er zelf mee komen en zit niet zo te zoeken (en haten). Ja ze laat 70% van haar leven zien, maar gun haar die 30% privacy.â
Eens, het gaat ons gewoon allemaal niks aan. Je hebt nul recht om wie dan ook te dwingen tot een verklaring. Wel met als toevoeging dat ik denk dat je de reactie op Michelle en specifiek de krampachtigheid onder lhbtifobie/homofobie kunt indelen (heb even het juiste woord niet).
Wat een onzin om de reactie op Michelle meteen als âfobieâ te betitelen. Ik heb geen enkel goed woord voor haatdragende (edit:) en veroordelende reacties nav michelle haar situatie momenteel.
Bij velen, iemand hierboven verwoorde dit eerder al mooi, ontstaat vooral nieuwsgierigheid omdat het iets is wat ze niet kennen, maar geĂŻntrigeerd zijn door het concept. En eerlijk, het komt ook niet vaak (openlijk althans) voor. Om elke reactie dan te betitelen als homofobie vind ik wel wat ver gaan. Een fobie/angst is echt iets anders.
Maar ergens nieuwsgierig naar zijn en daar veel vragen over hebben, is toch totaal iets anders dan homofoob?
Nieuwsgierig zijn is oke, ook menselijk. Maar de dingen die hier gepost zijn de afgelopen dagen zijn echt wel van andere orde en hebben niks te maken met nieuwsgierig zijn naar het âonbekendeâ.
Ik heb er niemand echt over horen oordelen volgens mij hoor? werd gewoon open besproken en de meeste hadden zelfs een soort âdisclaimerâ in hun posts wanneer het erover ging. Of heb je een voorbeeld?
Hahaha meid jij kwam hier de roddels uit het dorp inbrengen. Nee joh, compleet normaal en onschuldig