Mommybloggerstopic #9

Als jij dat denkt, prima :rofl:

6 likes

Al die reacties als “maar hoe is het dan voor de kinderen/ik zou dit nooit delen/hoe moeten de kinderen zich op school voelen/dat ze zomaar zoenen op een festival!!!” zijn in de kern allemaal veroordelend. Of je er nou een disclaimer bijzet of niet. Het zijn geen oprechte zorgen, het is een waardeoordeel.

36 likes

Joh of je zoekt even op wat homofobie betekent en wat daar wel niet allemaal onder valt. Er is hier afgelopen dagen zoveel veroordeeld, die reactie is ook structureel goedgepraat onder het mom van ‘zij zet zelf een beeld neer, dus is het niet gek dat wij ons nu zo gedragen’ of ‘ze posten zelf foto’s dus ze willen aandacht’ en het eindresultaat is dat zij zich genoodzaakt heeft gevoeld om uit te leggen dat er inderdaad iets aan de hand is. Nieuwgierigheid naar ‘wat je niet kent’ of ‘geĂŻntegreerd zijn door’ is overigens in deze vorm ook niet okĂ©. Je hoeft niet haatdragend te zijn naar iemand of een situatie om uitsluitend te zijn naar die persoon of situatie. Ik vind met terugwerkende kracht ook mijn eigen reacties (ze zullen wel lachend op de bank zitten om deze heisa) niet okĂ©.

11 likes

Joh wat een geweldig idee om even op te zoeken wat homofobie betekent: als je nog eens zo’n goed advies hebt.

Ik noem in mijn eerdere post al dat ik haatdragende reacties (en ik zou afkeurende daarbij moeten zetten) op geen enkele manier goedkeur.
En zeker hebben we afkeurende reacties gelezen hier de afgelopen dagen; maar ook veel nieuwsgierige reacties, en dat is op iets wat een relatief onbekend fenomeen is toch niet homofoob te noemen. Sorry hoor, je kunt echt niet alle reacties over een kam scheren hier als homofoob.

15 likes

‘Relatief onbekend fenomeen’. Het zijn verliefde mensen. Laten we niet gaan doen alsof er een nieuw natuurverschijnsel verschenen is waar we alles van moeten weten en heel nieuwsgierig naar moeten zijn. Je bewijst precies mijn punt: je hoeft niet haatdragend te zijn om uitsluitend te zijn of iemands veiligheid en vrijheid te bedreigen.

21 likes

Is goed Ms Know it all!

7 likes

Oeh ik voel een nieuwe titel

21 likes

Ik heb nooit geoordeeld over de hele situatie. Ik heb er ook bij gezet dat het is wat ik gehoord/ontvangen heb. En ook pas nadat Michelle zelf heeft laten weten aan bepaalde volgers dat ze een poly relatie heeft. Het is niet mega chique maar we zitten hier allemaal voor de gossip.

@Babka Ja hiermee wel eens. Sowieso die kinderen erbuiten laten. Vind het een mooi punt dat Michelle maakt. Ik denk dat liefde in de ogen van een kind gewoon liefde is en mochten ze er wel moeite mee hebben dat dat dan komt door het oordeel van (andere) ouders wat ze meekrijgen.

4 likes

@Tubing lees dit maar even goed. En spreek voor jezelf, je ziet mij geen schofterig gedrag vertonen onder het mom van gezellig roddelen op dit topic hoor.

3 likes

Waarom voel je nu dan wel de neiging dit vage gedoe hier te posten? Doe gewoon niet. Dat eerste deel en tweede deel spreken elkaar totaaaaal tegen. ‘Kijk mij even nobel zijn door me het alleen intern af te vragen en niet aan de persoon zelf maar ik slinger deze bagger nu wel een forum op!’

35 likes

@anon4775214

Begin er dan ook niet over

Edit: quote weggehaald. Vind het echt een schijnheilige post

5 likes

Maar waarom voel je ĂŒberhaupt de behoefte om zoiets te delen op een openbaar forum? Ik begrijp dat Ă©cht niet. Daarmee ben je toch onderdeel / aanstichter van het feit dat zij zich nu gedwongen voelen een statement te plaatsen.

En dat zij het misschien zelf hebben bevestigd aan iemand (waarvan je ook niet 100% zeker kunt weten of dat ĂŒberhaupt waar is - het is het internet) geeft jou nog steeds niet het recht om het dan voor hun maar de wijde wereld in te slingeren.

Ik weet dat het hier nu al dagen over gaat, maar ik vind het echt zo absurd gedrag allemaal.

10 likes

https://www.instagram.com/p/CjuthdItpNP/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Geen cursus - tot nu toe - maar een kaartspel.

12 likes

Nou ja, in ieder geval weer eens iets anders.

7 likes

Zoals Lula ook zegt, het is wel echt een keer iets anders. Wie weet volgt er meer en bouwt ze wel een echt merk op.

Maakt volgens mij niet uit wat ze uit zou brengen, commentaar komt er toch wel.

2 likes

Ja dat idee had ik omdat ze zei: we trappen af met
 Ik zag die vragen trouwens niet waar @Oprah het over heeft.

6 likes

Bijna alles wat je op een influencer-feed ziet is gepland en in scene gezet. Ik volg MB niet maar heb wel even gekeken. Op haar hele feed is nauwelijks iets ‘echts’ te vinden.
Wat ze privĂ© wilde houden had ze prima prive kĂșnnen houden. Wat ze wilde laten zien (bijv al die opvallend innige foto’s van vriendin en echtgenoot) heeft ze bewust laten zien.
Daar zat een plan (groot of klein) achter en je kan me echt niet wijsmaken dat ze verbaasd zijn door de aandacht die ontstaan is voor hun relatievorm.

Afkeurende reacties, of gossip vanuit het dorp dat zijn weg naar het www vindt vind ik niet heel fraai maar verder
 Er is in mijn ogen echt geen sprake van iemand outen. In ieder geval in de verste verte niet zoals dat bij Nikkie is gebeurd.

34 likes

Clickerdieclack

39 likes

Haha wat is er mis met het Nederlandse woord ‘klik’ dan

34 likes

Ze zijn wel echt saai vormgegeven toch?
Daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen.

8 likes