Tja. Veel mensen denken ook dat iets een saaie bedoeLing is.
Beuty? Dit is het mommy topic.
Zo gaat dat met sommige uitdrukkingen he.
Taal is gelukkig ook niet statisch
Haha, die heb ik even gemist! Deze vind ik nog best leuk eigenlijk
Maar ik vind bijna elke prijs voor alle papier mache huizen in de VS bizar . Een keer tegenaan blazen and it’s done 🫠
Als zij in LA een huis zouden kunnen betalen? Ik denk dan toch eerder dat ze huren. Je kunt toch ook niet zomaar als niet US citizen een huis kopen neem ik aan want gok niet dat ze 2 miljoen aan cash hebben liggen en anders wel iets van financiering nodig zouden hebben.
Ja dat gaat heel moeilijk worden zonder credit score want je krijgt geen hypotheek. Maar je kan natuurlijk ook zoals Celine Charlotte doen en online een shady persoon vinden die je wel een lening wilt geven met 7% rente en dan 14k per maand aan huur betalen. Als je maar geld hebt
Wat is er eigenlijk met Michelle B dat ze ineens rustig aan moet doen? Viel ineens in de story van gisteren en vandaag. Ze stond vorig weekend nog te hossen op een festival? Wat heb ik gemist?
Volgens mij had ze een dag later een plens bloed en onrustige buik. Maar weet t niet 100% zeker
De Huismuts zit te jammeren over naaktslakken in de tuin. Ik denk echt klaag niet zo. Ik wil best met haar ruilen hoor qua huis en tuin. En inkomsten
Je moet sowieso een work history van 2-3 jaar hebben waarin je full time werkt.
Oh getsie, wat spannend. Oke thnx.
——
@Daan1 nou dan bouwt ze toch ook mooi een paar yurts voor die naaktslakken. Heeft ze weer wat huisjes om te stylen. #slakkenhuismuts
Nee maar het betekent anus en niet billen
Kan ze die slakken niet weg manifesteren?
En nu is het nog een droge dag, moet je nagaan hoe het is als het geregend heeft.
Maar je weet het niet, misschien had ze de naaktslakken er juist uit gemanifesteerd, toen ze hun droomboerderij bedachten;-)
2 zielen 1 gedachte
Is wat ik dacht toen ik zag dat je even naar me lachte
(Sorry)
Het lijkt me zo kut dat je niet mag klagen als je rijk bent.
Dan toch echt liever ‘arm’ en lekker de hele dag zeiken
Ja die arme rijke mensen