Mommybloggerstopic #9

Blijkt dus dat ze het helemaal niet zelf heeft verzonnen en het een kopie van iemand anders is als ik de comments lees😭

8 likes

Ik vind het een gare ripoff van ā€œWe’re not really strangersā€

6 likes

Echt onzin! Het doet me denken aan Monica Geuze die zich verplicht voelde de zwangerschap te delen. Het ging hier al dagen, zo niet weken, over dit onderwerp en daarna op dat juice kanaal. Je kunt je best verplicht voelen er iets over te zeggen zonder letterlijk gedwongen te worden… maar alleen omdat het een onderwerp is wat veel mensen (nog) niet begrijpen, wordt er zo laconiek over gedaan. Over bekendere, of meer geaccepteerde onderwerpen zou er hier nooit zo worden gereageerd (bijv zoals bij Nikkie).

Homofobie ed is echt meer dan alleen maar haatdragende opmerkingen hoor, en het feit dat er hier wordt gesuggereerd dat het verhaal van hen ook #spon kan zijn, of dat het in scene is gezet, geeft maar weer aan hoe niet intolerant we zijn is voor iets alleen maar omdat ze het zelf niet kennen.

15 likes

Ik denk nog steeds aan diapers :joy::joy::joy:

Nouja het is Idd wel een keer wat anders. Denk ook wel dat zij dit merk gaat uitbouwen met affirmatie kaarten / cursus manifesteer je beste leven.

Als ze maar geen meditaties in gaat spreken want ik trek haar manier van praten steeds slechter.

PS kunnen we die Michelle discussie die zich echt steeds verder en verder uitbreid echt niet stoppen? Dit gaat toch ook allang niet meer over Michelle zelf maar over kwesties die vast beter in een ander topic passen. @moderators

1 like

Ik zie het probleem niet. Het gaat letterlijk over de relatie tussen deze specifieke mensen/influencers. Ben geen fan van de discussie maar het is niet off topic.

3 likes

Lekker origineel die kaartjes. Dit bestaat al van zoveel merken, de grootste die ik ken bv Openhartig…

4 likes

Nee joh, echt niet vergelijkbaar. Dit kwam in de media via een tip uit haar prive omgeving en werd ze voor de keuze gesteld ā€˜delen of laten delen’. In die tijd koos Monica er niet voor de fotos van alcohol vrije drankjes te plaatsen, of bijv te benoemen dat ze overtijd was. De door haar (team?) zorgvuldig geredigeerde socials bevatten geen tekenen van een vroege zwangerschap.

Michelle koos er wel voor om bepaalde opvallende fotos te delen. Had ze ook niet kunnen doen. Als ze oprecht op haar eigen tempo, prive deze relatievorm wilde onderzoeken had ze bepaalde foto’s simpelweg niet moeten delen. (Ik denk overigens anders over het tong-filmpje. Ik vind het wat sneu om iemand heimelijk te filmen en dan in te sturen naar juicechannel.)

8 likes

Ging het niet over een foto in de keuken waar zijn elleboog op te zien was? Die hier totaal werd ontleed, roddels vanuit het dorp over festivals van vorig jaar en anekdotes van de kapper?

Asjeblieft joh, met je paar opvallende foto’s…. Het was een elleboog, geen dick pic :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Ik dacht dus ff dat deze vraag voorkwam in het kaartspel van elise… :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ik vermoed dat je wat foto’s gemist hebt

5 likes

Roddel gaat dat zij laatst op de Libelle Zomerweek bij de Dixies stond met Master of the dots…

9 likes

Over de Bollens, ik kijk het allemaal met lede ogen en kromme tenen aan.
Niet trots om hier deel van uit te maken :blush: :cry:

7 likes

Misschien hoort het niet in dit topic, maar weet iemand hoeveel influencers verdienen aan Linkmaker per klik? Ik kom er dus net pas achter dat influencers een vergoeding ontvangen voor elke klik of swipe-up bij zo’n Linkmaker link.

2 likes

Leonie ter Veld geeft meestal in haar stories exact aan hoeveel cent ze per klik krijgt. Zag meestal 1-2-3 cent ofzo toen ik haar nog volgde haha

3 likes

Wow, er gaat even een wereld voor me open! Zag het voor het eerst bij Lonneke Nooteboom. Dat kan best lekker aantikken voor het delen van een linkje.

3 likes

Oh dat klik (click) ik nooit meer. Dank voor de heads up

5 likes

Waarom niet?

24 likes

Wie is in godsnaam master of the dots…??

Voor mij is dat nog altijd suikertje van egf :rofl:

8 likes

De vader van Cynthia.

10 likes

Daar voel jij toch niks van?

6 likes