Oke ik heb speciaal hiervoor een account aangemaakt hier
Maar, er was inderdaad iemand met commentaar hoe overdreven het was dat ze zo reageerde op het geslacht. Daar had ik weer (instemmend) op gereageerd, en dat is nu inderdaad allemaal verwijderd. Maar moet zeggen dat over het algemeen kritiek wel blijft staan, dus het is niet dat er standaard van alles wordt verwijderd volgens mij.
Sowieso, die comments bij Elise haar video’s zijn een ding op zich. De mensen die daar schrijven, heel bijzonder. Inderdaad de mensen die totaal idolaat zijn (’‘het is jullie zo gegund!! Jullie verdienen dit zo!’’), maar ook mensen die volgens mij wat ‘beperkt’ zijn om het netjes te zeggen en al iets ouder en een soort van ongezond opkijken tegen haar.
In ieder geval is er erg weinig redelijkheid, en als je die eens wil inbrengen springen er gelijk 10 fans op. ‘Waarom zo negatief, waarom kijk je haar video’s dan’.
Tja, ik heb gemengde gevoelens. Vind haar video’s leuk om te kijken, er gebeurt nu eenmaal nogal veel (kinderen, over de top verlovingen, om de haverklap verhuizen, verbouwingen), en ze is verder ook de kwaadste niet, maar ik denk net als veel mensen (hier) wel het mijne van een hoop dingen.
(Oh oeps, is meteen een lang verhaal geworden
)