Iedereen denkt dit en jij zegt het gewoon
Influencer zijn is natuurlijk ook een baan maar ik heb ook vaak moeite met dat besef.
Iedereen denkt dit en jij zegt het gewoon
Influencer zijn is natuurlijk ook een baan maar ik heb ook vaak moeite met dat besef.
Ik begrijp deze kritiek niet. Waar heeft ze beweerd origineel te zijn? Alles bestaat al. Ik vind dit zulk gezeik om niks hè.
Hadden Willemijn en Martine niet zo iets achter een betaal muur…? Daar hoor je nooit meer wat over toch? Of loopt dat gewoon als een trein haha?
Zowat bestaat al dus dan zou je ook bijv nooit een agenda meer kunnen ontwerpen. Het jammere vind ik dat ze toch weer die coach-vibes achtige dingen gaat opzoeken. Ik dacht dat het bij dit product bleef, maar in haar vlog zei ze vandaag dat er nog ‘veeel meer’ komt gericht op zelfontwikkeling.
Wil en Tien unlimited was dat ja. Op hun site staat er niks meer over. En hun petjeaf pagina is gepauzeerd (heb t ff opgezocht). Zal ze ws toch te veel moeite gekost hebben of te weinig animo voor. Ze gingen dan vlgs mij ook speciaal voor die abonnees live enzo, iedere ochtend zo’n quote voor de dag oid meer contact met de followers iig. Maar nu dus niet meer
Op hun pagina staat dat t zomerstop is t/m 31-08. Maar inmiddels zitten we al ruim na de zomer en is het inmiddels herfst. Denk stilzwijgend gewoon gestopt/doodgebloed
Vooral omdat dat bericht over hun zomerstop van juli vorig jaar is.
Hahaha omg ja dat had ik nog niet eens gezien
Zullen ze echt al zo lang gestopt zijn dan?
Ja dat is al zo lang gestopt. Is hier ook weleens besproken.
Stop trying to make menstruatieondergoed happen plz
Ik vind wel dat er een verschil zit tussen ook een leuk kaarten/vragenspel bedenken, of gewoon nagenoeg 1 op 1 overnemen. Het spel van de link heeft drie categorieën: close, closer, closest. Elise heeeel toevallig ook: diep, dieper, diepst. Dat je daar dan niet eens iets anders voor kunt bedenken…
Als je volgers voor je content wilt laten betalen moet je nog meer je best doen en als er kritiek is kun je niet zeggen: maar je kijkt gratis.
Waarom?
Als youtuber hun video’s achter een paywall zetten snijden ze volgens mij alleen zichzelf in de vingers. Ze worden toch betaald nav het aantal views op de video, sowieso gaat een hele groep afhaken dan.
Er bestaat wel al een betaalfunctie op youtube trouwens. Ik volg een podcast waarbij je “member” kan worden voor 7,50 per maand en dan kan je live mee chatten en kan je extra behind the scenes video’s kijken.
Haha wow wat een creativiteit
Kelly doet ook zoiets met de KC club. Je betaalt hier gewoon €214 per jaar voor…echt shocking dat er mensen zijn die dit echt doen…
Haar eerste set kaarten heet ook ‘editie tafelen’. Een van die sets van de link heet: table talk. Creatief idd
een reis naar meer rust en geluk via gangpad 3
Al kreeg ik ervoor betaald…
Ho ho, nu wel met korting hoor!!
Even los van wat men hier inhoudelijk van vindt vind ik het ook gewoon echt wel lef hebben zoiets 1 op 1 te kopiëren en dan te durven uitbrengen? Ik ben misschien te braaf maar ik zou echt als de doood zijn dat ik een enorme claim aan mijn broek krijg? Of zouden ze dat hebben uitgezocht?