Mommybloggerstopic #9

Ik denk dat ze precies genoeg veranderd hebben om geen problemen te krijgen. Andere taal, iets andere vormgeving en ze zullen veel van de vragen misschien ook echt wel zelf bedacht hebben. Maar ik zou het ook niet durven :sweat_smile:

3 likes

Goede post van marketingvrouw vandaag :clap:

https://www.instagram.com/p/Cjz8x29Iz7v/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Over die shoes me advertentie.

Edit: natuurlijk is de influencer nu ‘boos’.

36 likes

Ik ging even kijken bij de foto van de influencer en zag dat de copy nu is aangepast en de comments verwijderd. Gok dat shoesme even contact opgenomen heeft (zoals al in de post stond van Marketingvrouw) :sweat_smile:

14 likes

:heartpulse:Kel, ik wil erbij :heartpulse: :pray: :sparkles:

13 likes

Kom dit net op Facebook tegen, what’s in a name haha

https://www.hln.be/buitenland/amerikaanse-michelle-begon-relatie-met-getrouwde-vrouw-en-haar-echtgenoot-throuple-zorgt-nu-samen-voor-hun-vijf-kinderen~a6718e41/?fbclid=IwAR1S08au5846YJ1NqYZFfo2gU0yTXsOR95wKg14Gq8Swn0m3odV-WKvDk_E&referrer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F

2 likes

Huh hoe bedoel je whats in a name? De 2 mensen met dezelfde achternaam waren al getrouwd he

5 likes

Dat er meerdere Michelles zijn die een driehoeksrelatie hebben denk ik

8 likes

Oh jezus :sweat_smile:

4 likes

Offtopic, maar dat is zo typisch ja. Iemand die dichtbij mij staat had eerst een relatie met een vrouw en nu met een man. Constant wordt er aan mij gevraagd wat nou de geaardheid van die persoon is. Alsof het van belang is ook.

6 likes

Omg echt insert die spongebob meme hier. Hoe moeilijk is het voor mensen om te snappen dat er naast hetero (homo/lesbisch) nog zoveel andere vormen van seksuele geaardheid of identiteit zijn🤨

13 likes

Same: ik had tot mijn 25e alleen relaties met vrouwen. Toen kwam er een man in mijn leven.

Echt, werkelijk iedereen bleef maar doorgaan over of ik nu op mannen of vrouwen viel. Bleef echt jaren onderwerp van gesprek, terwijl het mij niet interesseerde behalve dat het in het begin verwarrend voor me was.

8 likes

Ik blijf het sowieso vreemd vinden dat anderen iets vinden van andermans seksuele voorkeuren (geaardheid) en het ook OK vinden daar naar te vragen… Ik vraag toch ook niet naar wat hun kinks zijn :woman_shrugging:

8 likes

Ik ga dit voortaan gewoon doen als weer iemand er naar vraagt.
“Waar word jij opgewonden van? :smiley:”

11 likes

Wat een giller, Wil wil een kookboek uitbrengen en alle volgers zijn laaiend enthousiast. Nu gaat ze het misschien nog echt doen ook.
Ik stel me iets voor als: kook 20 gram rijst, kook broccoli en breng het vooral niet op smaak.

60 likes

Leg 2 mini plakjes kaas op een boterham. Laat zoveel mogelijk onbedekt.

14 likes

Wiens kooktips zou je liever gebruiken:

0 stemmers

5 likes

Net zoals het bakboek om dan te ontdekken dat ze kant en klare mix gebruikt

9 likes

Recept voor flammkuchen:

Pak een plak Tante Fanny hartige taartdeeg.
Leg er twee schijfjes tomaat op en strooi wat oregano eroverheen.

Hmm! Een heerlijk gerecht voor vier personen!

19 likes

Echt niet alles wat je leuk vindt moet je monetizzen of ben je super goed in.
Ze maakt toch enkel recepten na? Bij een kookboek stel ik me voor dat je zelf de recepten ontwikkelt…

13 likes

Wat is er toch gebeurd met gewoon iets doen of leuk vinden zonder er meteen een ebook/online cursus/planner/kaartspel/podcastserie van te maken?

37 likes