Mommybloggerstopic #9

Ja ik weet nog de tijd dat ze ‘grafies dizijner’ was omdat ze gejatte teksten op een kaart zette.
Ben wel benieuwd naar het recept van de falafel bowl met gortdroge kant n klare falafel.
En ook goede reclame dat ze een story na dat kip gerecht post dat haar kind het heeft uitgekotst op het vloerkleed trouwens.

18 likes

Tja dat noemen ze beïnvloeding. Een kok of bakker die een productenlijn hebben die bij hun branche past, snap ik wel. Of een beauty-influencer die een lijn kwasten uitbrengt. Maar iedereen en zijn moeder brengt een planner uit. Waarom? Of een eigen kookboek terwijl je culinaire hoogstandjes in je content niet verder komen dan het promoten van cakemix. Een receptenboek van een merk met de influencer op de cover is dan logischer. Ik snap dat schoorstenen moeten roken en alles inkomsten zijn, maar geloofwaardigheid is wel belangrijk.

3 likes

Haha serieus, stond er een kant en klaar recept in dat bakboek?

5 likes

Kapitalisme

9 likes

Nou dan mag Wil wel oppassen! Als je een kookboek maakt moet je inderdaad wel zelf de recepten verzinnen en niet die van andere kopiëren, zie hoe het Sonja Bakker is vergaan. :wink:
Echt idioot inderdaad hoe die influencers maar overal dollartekens zien. Ik vind koken leuk dus ik ga een kookboek uitbrengen. Ehm oké….

5 likes

Huh wat IS dit zeg?
Toast met warme ananas en ansjovis?

‘en de toast is niet juice, maar eh…toast achtig.’

Heh.

6 likes

Ja ik zit er helemaal in vast. Heb duidelijk iets gemist in mijn leven tot vandaag 11:17. Danku @kaneel

5 likes

Hahahah wtf is dit? Iemand die thee met gember en munt maakt en 20K volgers heeft? :joy:

1 like

:scissors:

14 likes

Misschien is dit wel haar escape route om van de samenwerking met 10 af te komen.

“ Onze wegen gaan scheiden; onze interesses liggen te ver uit elkaar en we komen niet meer tot een tussenoplossing, waar ik denk dat er 250 gram rijst en 3 stronkjes brocolli voldoende zijn, ziet Tien echt andere cijfers voor zich”

9 likes

Haha ja love Kalo! Ik heb nog steeds niet kunnen achterhalen of dit echt is of niet, maar dit inmiddels losgelaten en ik geniet erg gewoon van🙌

3 likes

@Jumpsuit ben jij toevallig Kalo Lee? Haar captions lezen echt als jouw Posts hier.

14 likes

Zo inderdaad zeg :joy:

23 likes

Ouders van nu heeft ook de juicekanalen meegelezen…:

5 likes

Hmm neh, ik zou nooit het woord luid gebruiken. Maar vanaf nu wel.

9 likes

Ah inderdaad! Maar nog niet in de metadata ofzo zo te zien - ik heb hierboven alleen de link geplaatst en de tekst eronder wordt automatisch meegenomen dus ik kan er helaas geen namen uit halen.

3 likes

knip je wel je eten?

5 likes

Haha doet ze dat? Ik heb wel zo’n schaar daarvoor ja, waar ik bijv. Lente ui mee knip ipv snijd.

4 likes

Enorm! Terwijl ze net zo ontzettend veel werk in hun vorige huis hebben gestopt. Dat was heel mooi geworden, maar nu ik dit zie, snap ik wel dat het beter bij ze past. Maar wat een werk… Volgens mij hadden ze 6 weken voor ze over moeten.

6 likes

Elise Boers zoekt een stagiaire voor Diep’r. Wat een heerlijk verdienmodel, een (waarschijnlijk) zwaar onderbetaalde fan gaat straks al het werk doen.

15 likes