Zeker, ik probeer als ouder ook alleen maar te doen wat hen gelukkig maakt. Als dat qua speelgoed een graafmachine is, dan vind ik dat helemaal goed, als ze wat anders willen krijgen ze dat. Ieder kind is toch ook weer anders?! Ga mee in wat je denkt dat hij of zij wilt, dan doe je het toch goed?! Probeer dingen uit. Mijn jongens zijn nou niet bepaald zacht van karakter en vorige week speelde mijn jongste zoontje van 2 bij mijn ouders met mijn pop en meteen meegenomen, ben aan het kijken voor een poppenhuis etc (want idd waarom zou dat voor meisjes zijn) en wil ze zeker meegeven niet altijd enkel stereotype mannen dingen te hoeven. We dansen veel, luisteren muziek, praten over gevoelens vind ik enorm belangrijk ze bij te brengen, wat kun je nog meer doen dan op dit gebied? Op deze leeftijd?
Qua huishouden is het enigszins gelijk verdeeld, ik werk fulltime, net als mijn man, hij wast, ik kook etc etc. Redelijk gelijk, zonder het echt te proberen en zo vind ik het prima eerlijk gezegd.
Ik vind het in ieder geval interessant jullie meningen te lezen en zo weer tot inzichten te komen en er iets van mee te nemen. Zolang alle meningen er maar mogen zijn. Gelukkig zijn met jezelf staat op 1 toch?!