Letterlijk ver-assend.
Nee maar fillers in je lijf stoppen is wel natuurlijk en geen vergif.
x 1000
Man, man, man, een hoop âik geloofâ en âdenk ditâ van die Lisa. Kom eens met hard, wetenschappelijk bewijs over dat âvergifâ. Ze heeft ook een klein kindje toch? Smeert ze die dan ook niet in? Ze kan ook nog voor een natuurlijke zonnebrand kiezen op basis van mineralen als ze dat een prettiger idee vindt, die laten alleen wel een witte waas achter (of althans, vroeger/tien jaar geleden). Voor vitamine D hoef je maar een half uurtje met blote armen naar buiten, kan prima in de vroege ochtend als de zon nog niet zo heel fel schijnt en dan kan je de rest van de dag binnen zitten op hete dagen om niet te verbranden. Ik vind âadviezenâ van sommige influencers echt levensgevaarlijk!
Ze smeert haar kindje gelukkig wel in. Wel interessant dat ze het promoot als een natuurlijke zonnebrand, maar het lijkt mij gewoon een normale zonnebrand (niet de beste filter overigens, wat jammer is want in Europe hebben we juist toegang tot goede, onderzochte filters!)
Ik vraag me wel altijd af WAT precies het is in zonnebrand wat die straling tegenhoud, en waarom zonnebrand altijd zo vies voelt en ruikt. (het oogt gewoon wat chemisch).
In principe is de zon natuur en zoals het bedoeld is, en indd voor de vitamines.
Sorry ik heb een moeder met hetzelfde standpunt als Lisa.
(ik smeer mijn kindje en mezelf wel gewoon in hoor) maar ga ook gewoon op tijd uit de zon, en als ik niet langer dan een kwartier buiten ben dan niet. Maar heb wel veel vraagtekens bij beiden.
Ze bewijst maar weer eens dat ze een iq van een baksteen heeft.
Haha heb hem aangepast
Dit soort mensen zouden echt een verbod moeten krijgen om hun persoonlijke domme mening te openbaren
Echt hoor. Ik heb het gerapporteerd als false health information.
Natuur is ook sneeuw en ijs, daar bescherm je je toch ook tegen met kleding en een huis.
Dat idee inderdaad ook dat de natuur âvan zichzelfâ er op uit is om alle individuen uit de mensheid stralend knap en in leven te houden
Inderdaad, berenklauw is ook natuurlijk maar ik zou er toch echt niet te dicht bij in de buurt komen.
Tornadoâs, orkanen, vulkanen, mudslides etc. zijn ook allemaal natuur. Natuurlijk staat niet gelijk aan veiligheid.
Edit: oeps, zelfde punt als @Qwerty123 zie ik nu.
In tegenstelling tot anti vaxxers kan ik hier alleen maar om lachen aangezien anti zonnebrand mensen er alleen zichzelf mee hebben. Lekker zo doorgaan meid
(Vind het wel zielig voor kinderen die zulke ouders hebben en geen zonnebrand mogen)
Edit: wat @grace zegt dus
Nou ja, als âinfluencerâ is het natuurlijk wel je werk om mensen te beĂŻnvloeden. Dus daarme alsnog potentieel schadelijk voor anderen
Aan de ene kant ben ik het hiermee eens, maar aan de andere kant⊠als je zulk advies aanneemt van een influencer gaat er sowieso iets niet helemaal goed met je
âPuur omdat het vaak vergif isâ
Deze meid is de definitie van: licht brandt, niemand thuis
Arsenicum is ook natuurlijk zeg ik altijd echt dat gedweep met alles wat ânatuurlijkâ is kan ik zo slecht tegen.