Jemig Elise heeft ook zo’n bord voor haar kop. Gaat ze in haar vlog in op mensen die haar reactie op de NIPT test heftig vinden en “ er niet lekker op gingen “.
Dat kan haar helemaal niks schelen want ze vindt dat emoties er gewoon mogen zijn en ook geuit mogen worden.
Echt. Insert dat plaatje van You & the point.
Al jankt en gilt ze haar hele vlog bij elkaar, boeit mij dat. Het ging mensen om haar heftige reactie als voorkeur voor een geslacht. Maar dat kwam even niet aan volgens mij.
Maargoed ze heeft op de echo nu écht haar vagsjien gezien ![]()