Mommybloggerstopic #9

Ik heb die podcast geluisterd tegen beter weten in. Jeetje wat een stemmen hebben die meiden niet te doen. Maar wat ik nog het idiootste vond was het GENANTSTE OOIT. Echt OMG ZOOOO GÊNANT. Elise laat nu SCHETEN in BED nog wel. Walllllllgelijk. En niet 1 maar gewoon een paar achter elkaar!!!

19 likes

‘Een beest, een beest’

8 likes

Haha nou echt hè, zo kún je toch niet echt praten? Ook allebei precies diezelfde maniertjes, echt niet te doen :smile:

2 likes

Ze hebben toch jaren met elkaar samengewoond? Die hebben het elkaar gewoon “aangeleerd”/overgenomen :joy:

9 likes

Ik knapte (pas) af bij dat eeuwige ‘mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn’ stukje… vind dat zooo’n deprimerend en oppervlakkig standpunt :weary:

8 likes

Die Vita heeft een beetje dat ze aan het einde van de zin het woord in een verveelde toon uitspreekt. Echt super vervelend om naar te luisteren.

13 likes

Maarrrrrrrrrrr even, doe even norrrrrmaaal!

1 r bestaat niet, minimaal 10.

6 likes

Dit kun je echt niet voor je lol luisteren, vreselijk.

6 likes

Dit ja, dit is me afgelopen tijd ook opgevallen. Sommigen hier zeggen dat ze Vita beter trekken/nuchterder vinden dan Elise, maar ik weet niet hoor, ze zijn allebei op hun eigen manier niet te doen.
(En toch telkens weer kijken haha).

Het zit overigens wel in de familie denk ik, want ik kwam ergens een filmpje tegen van hun tante, en die praatte ook ongeveer zo. Ook op zo’n langzaaaaam… tempooo… Want alles wat je zegt moet natuurlijk wel de tijd krijgen omdat het allemaal zoooo interessant is…

12 likes

Met als dieptepunt het eeuwige, domme, argument:

‘‘Ik vertrouw mijn vriend wel, maar haar niet’’

13 likes

Grappig ook dat ze bij hun eigen mannen de vrouw niet vertrouwen want die wil meer, maar als ze zelf een vriendschap met een man zouden hebben ligt het aan de man ‘die geen nee zegt als ze er bovenop gaan zitten’.

16 likes

Ik vind dat ook zo mega irritant bij de Tilstra zusjes vooral Manon (?), zo’n half vragende uithaal aan het eind van elke zin. Heel zonde want ik kan niet eens meer naar de inhoud luisteren

11 likes

Hahaha ja dat heb ik dus ook. Ik kijk Elise’s video’s meestal op 1,25 snelheid en dat merk ik pas weer als Wouter iets zegt.

7 likes

Josh V die in haar vlog een ‘echt uuuuitgebreide lunch eet omdat ik ga sporten’. De lunch: 2 boterhammen en wat fruit. En water.

10 likes

Zie op de Instagram van die podcast van Elise en Vita dat ze het gehad hebben over jaloezie binnen een relatie in een reel. Maar daar staat ook deze comment bij

Nog iets wat me helemaal kut lijkt aan influencer/bekend zijn

11 likes

Sowieso troll, 0 berichten en 0 volgers. Triest hoor…

8 likes

Kan ook zijn dat het iemand is die een fake account heeft aangemaakt, omdat hij of zij dit niet via eigen account durfde te doen.
Ik hoop en denk dat het gewoon een troll is, maar het is een mogelijkheid. Als het al zo is vind ik dit zo triest. Stuur iemand op zijn minst een privebericht.

12 likes

Dit stond net ook op juicechannel en die roepen op om de verhalen in te sturen
Ik vind dit echt ziek

2 likes

Ja lekker hypocriet van Juicechannel.
Bij Tabitha was het zo van: “we gaan geen verhalen over haar vriend publiceren want ze is zwanger”
En Elise is toch ook zwanger? Dus wat ben je dan aan het stoken?!

8 likes

Ja joh wtf, gelukkig nog geen reacties zie ik

3 likes