Mommybloggerstopic #9

Wat stom! Helemaal een knutselset, dat gebruik je en beland uiteindelijk toch wel in de prullenbak, dus hoef je niet voor eeuwig te bewaren. Gun je kind dat plezier… sneu voor het neefje.

2 likes

Knuffelset :smile:

7 likes

En als je het echt heel stom zou vinden dan verhuis je het toch naar zolder ofzo, maar weggooien? Dat het ik zelfs niet gedaan met de supercheape pop die mijn dochter ooit kreeg en waar de BPA’s en weet ik veel wat voor weekmakers nog net niet uitvloeiden.

2 likes

Ohh haha! Was nog vroeg vanmorgen. Dan is het een ander verhaal maar alsnog… als je kind Bert en Ernie leuk vindt who cares. Desnoods nog doneren aan de kringloop maar prullenbak zou ik zonde vinden.

4 likes

Maar het is toch ook wel beetje flauw om zoiets te geven als je weet dat de ouders dat liever niet hebben?

10 likes

Nou mijn moeder vertelde dat ze wist dat mijn tante niet van plastic speelgoed hield, dit waren knuffels, van stof ( wellicht synthetisch, maar daar stond / staat mijn moeder niet bij stil ), en het was zeker niet moedwillig om ‘flauw’ te doen.

11 likes

Jemig Elise heeft ook zo’n bord voor haar kop. Gaat ze in haar vlog in op mensen die haar reactie op de NIPT test heftig vinden en “ er niet lekker op gingen “.
Dat kan haar helemaal niks schelen want ze vindt dat emoties er gewoon mogen zijn en ook geuit mogen worden.

Echt. Insert dat plaatje van You & the point.

Al jankt en gilt ze haar hele vlog bij elkaar, boeit mij dat. Het ging mensen om haar heftige reactie als voorkeur voor een geslacht. Maar dat kwam even niet aan volgens mij.

Maargoed ze heeft op de echo nu écht haar vagsjien gezien :upside_down_face:

2 likes

Vond je niet dat alle vooroodelende opmerkingen allang genoemd waren?:sweat_smile:

12 likes

Neee stop it. Niet alweer:

32 likes

Wajo groot scherm voor de navi, lijkt me zo chill

32 likes

Vind t wel cool hoe ze hun relatie laat zien, heel gewoon (wat het ook is) als in: geen heel ‘activisme’ er omheen. Denk dat dat echt veel positiefs doet voor de beeldvorming en acceptatie van niet-standaard relatievormen in het algemeen.

60 likes

Maar ze hebben een relatie met elkaar dus het is niet meer persé een kwestie van ‘haar man’, het is óók die van haar. Zij is niet zomaar een andere vrouw, maar onderdeel van hun relatie.

39 likes

Ik zie alleen maar: gazzzzz linkerbaan!

9 likes

Stop hier nou mee. Ze willen dit alle3 op deze manier. Dat jij dat blijkbaar een gek idee zou vinden om dat te zien, betekent niet dat zij dat ook zo ervaart.

13 likes

:woman_facepalming:t3:

8 likes

Ja jongens vooral lekker happen hierop

6 likes

Even iets positiefs: ik vind dat paaldansen van Elise Joanne echt knap! Ziet er al heel goed uit na 6 weken.

20 likes

Daddyhox in de krant: DPG Media Privacy Gate

3 likes

Ik snap mensen die zeggen dat je ‘hapt’ nooit zo goed.
Degene die ‘hapt’ heeft dan zogezegd lange tenen oid? Why? Kun je niet gewoon ownen dat je uitspraak in de ogen van sommige mensen te ver gaat? Incasseer het gewoon…

6 likes

Nee gaat niet om lange tenen, maar als een of andere troll als een soort spuit 11000 nog aankomt kakken met omg wat erg voor michelle doe je er denk ik goed aan om dat lekker te negeren. Er is hier al drie miljoen keer gezegd dat Michelle dit lekker zelf moet weten zolang het voor hun werkt

7 likes