Met als dieptepunt het eeuwige, domme, argument:
‘‘Ik vertrouw mijn vriend wel, maar haar niet’’
Met als dieptepunt het eeuwige, domme, argument:
‘‘Ik vertrouw mijn vriend wel, maar haar niet’’
Grappig ook dat ze bij hun eigen mannen de vrouw niet vertrouwen want die wil meer, maar als ze zelf een vriendschap met een man zouden hebben ligt het aan de man ‘die geen nee zegt als ze er bovenop gaan zitten’.
Ik vind dat ook zo mega irritant bij de Tilstra zusjes vooral Manon (?), zo’n half vragende uithaal aan het eind van elke zin. Heel zonde want ik kan niet eens meer naar de inhoud luisteren
Hahaha ja dat heb ik dus ook. Ik kijk Elise’s video’s meestal op 1,25 snelheid en dat merk ik pas weer als Wouter iets zegt.
Josh V die in haar vlog een ‘echt uuuuitgebreide lunch eet omdat ik ga sporten’. De lunch: 2 boterhammen en wat fruit. En water.
Zie op de Instagram van die podcast van Elise en Vita dat ze het gehad hebben over jaloezie binnen een relatie in een reel. Maar daar staat ook deze comment bij
Nog iets wat me helemaal kut lijkt aan influencer/bekend zijn
Sowieso troll, 0 berichten en 0 volgers. Triest hoor…
Kan ook zijn dat het iemand is die een fake account heeft aangemaakt, omdat hij of zij dit niet via eigen account durfde te doen.
Ik hoop en denk dat het gewoon een troll is, maar het is een mogelijkheid. Als het al zo is vind ik dit zo triest. Stuur iemand op zijn minst een privebericht.
Dit stond net ook op juicechannel en die roepen op om de verhalen in te sturen
Ik vind dit echt ziek
Ja lekker hypocriet van Juicechannel.
Bij Tabitha was het zo van: “we gaan geen verhalen over haar vriend publiceren want ze is zwanger”
En Elise is toch ook zwanger? Dus wat ben je dan aan het stoken?!
Ja joh wtf, gelukkig nog geen reacties zie ik
Dat arme meisje
En de 1937303835274 andere kinderen van familievloggers
Zo kut dit. Bewijst ook maar weer het hele punt van hoe onzinnig het ‘we stoppen als de kinderen niet meer willen!’ is. Buiten dat ik daar niet in geloof maakt het wat er allemaal al gedeeld is niet meer goed. Het kwaad is al geschied.
Vreselijk! Ook dat ze na jaren gestopt te zijn nog steeds herkend worden. Daar moet je toch ook niet aan denken dat een wildvreemde je kind aanspreekt en van alles over hem weet.
Wanneer zouden de ogen van een Bellinga maar ook Kelly Caresse e.d. open gaan? Of zou het belang van het geld verdienen over je kinderen altijd bovenaan blijven staan😢
Ja, en de kidnapping was nog steeds niet genoeg om ze te laten stoppen, dat kwam pas toen haar zus een poging deed haar eigen leven te nemen. Dat is echt zo vreselijk fucked up dat ik er geen woorden voor heb.
Ik moet direct aan een account op Tiktok denken (voelt toch niet helemaal ok om die naam dan hier neer te zetten). Een meisje van ongeveer 3 jaar oud die door haar moeder dagelijks gefilmd wordt en meer dan 15 miljoen volgers heeft. Ook veel filmpjes in bikini en croptops e.d. en die worden gewoon tienduizenden of soms zelfs honderdduizenden keren opgeslagen. Is al veel heisa om geweest en die moeder heeft al eens een verklaring afgelegd dat het welzijn van haar dochter de hoogste prioriteit is en ze zogenaamd zeker weet dat de video’s niet in verkeerde handen zijn.
Hoe kun je je peuter zo uitbuiten, echt walgelijk.
Begint t met een m, en is volgens mij ook dat kind dr naam er in verwerkt?
T viel me laatst op dat die filmpjes vaker worden opgeslagen dan dat er reacties zijn. Waarom zou je zo’n filmpje opslaan, alleen om zelf nog een keer te bekijken, nou en een normaal persoon hoeft echt niet later nog een keer een filmpje van een peuter te zien.
Ik krijg de Bellinga’s regelmatig in mn Youtube aanbevelingen
en kijk af en toe wel eens even naar de reacties die ze krijgen. Die waren altijd positief omdat ze voornamelijk van kinderen kwamen, ( en volwassenen met een bord voor de kop) maar afgelopen week is er blijkbaar iets verandert want de reacties zijn nu voornamelijk van mensen die zeggen dat ze eens moeten stoppen met het uitbuiten van die kinderen.
De Bellinga’s hebben nu ook overal de reacties uitgeschakeld.
Fara heeft sinds kort ook een eigen kanaal (waarop ze laatst in een video heeft gezegt dat vrouwen die moeilijk zwanger worden, maar gewoon moesten focussen op hoe graag ze het willen en dan zou het wel goedkomen) daar zijn de reacties ook niet mals.
Misschien openen hun ogen nu een keer. Maar dat zal wel niet, want hoe moeten ze anders dat dikke huis gaan betalen…
Ik vrees dat het (helaas) gewoon afwachten is tot die kinderen over 10-15-20 jaar eens een inkijkje kunnen geven in hoe het voor hun was.
Ik vind dit ook al gelden voor Sarah Rebecca, Teske en alle anderen die hun kind uberhaupt herkenbaar in beeld brengen, zeker als het in combinatie is met sponsoring.