super handig als je even wilt stofzuigen
Ziet eruit alsof ze in een winkel woont
Iemand ook gereageerd dat die kaarsen niet handig zijn met een hond en kinderen, had ze gereageerd met: Maar ook als kaarsen uitstaan zijn ze heel sfeervol
Okee, zeg dan gewoon dat je idee gewoon kut is, haha
Ja zag ze in een story aan en dacht ok recipe for disaster
Ja als de hond 1x kwispelt dan staatie al in de fik!
Handig ook als je naar buiten wilt door die deur en al die kandelaars eerst weg moet halen ![]()
Dit was zelfs een bioscoopfilm.
Het is zelfs een gouden film, dus 100k bezoekers ![]()
Ben benieuwd of er later een docu van een van die kinderen komt.
" ik zat in een vloggers cult en werd uitgebuit voor vieuws"
Hebben deze kinderen inmiddels dezelfde rechten in weinig werken als kids op tv? I mean als je zelfs in de bioscoop komt
Wat een treurnis
Oh hou op man met die Bellingaâs⊠ik wilde vorig jaar met mn kind naar zoân Sinterklaas show maar de Bellingas hadden een rol en ik weiger geld te geven aan die mensen. Ook deze film komt op de verboden te kijken lijst ![]()
Om vervolgens in gala tenue op het televiziergala te verschijnen net als De Kinderen van Ruinerwold.
Ik blijf het een bizar gegeven vinden; Als subject van een docu over een verschrikkelijk en bijna ongelooflijk levensverhaal een gala bezoeken, meedingen naar een prijs en uitzinnig staan te juichen omdat je âgewonnenâ hebt.
Ze mogen toch blij zijn voor de docu maker? Alsof ze de rest van hun leven somber moeten zijn omdat ze zoiets kuts hebben meegemaakt.
Hun jeugd is van hun afgepakt en nu ga jij ook nog oordelen over hoe ze hun volwassen leven invullen.
Overigens heeft mijn post daar ook helemaal niks mee te maken. Heel vaag hoe je dit nu ineens pakt om even te kunnen zeggen wat je al een tijdje dwars zit.
Mijn reactie valt verkeerd merk ik. Ik wil graag duidelijk maken dat ik het een bizarre situatie vind. Daar zal iedereen het toch over eens zijn? Jaren opgesloten zitten, vrijkomen, rechtszaken, docu, boek schrijven, BNâer worden, Televizier Gala, Boerderij van Dorst, Kamp van Koningsbrugge. âReeks van gebeurtenissenâ is misschien beter gekozen dan âsituatieâ.
Dat is geen oordeel over de kinderen zélf. Ik vind helemaal niet dat ze hun leven lang somber moeten zijn en gun ze zeker leuke feestelijke momenten.
Ik hoop dat je snel uit deze staat van totale verwarring komt
Gaat het met je?
Lol ik ben het echt niet vaak eens met jou en ik ben blij dat het nu niet aan mij ligt
Echt bizar hoe iemands post hier weer totaal uit zn verband wordt gerukt. Ze bedoelt toch gewoon dat het een gek contrast is, van slachtoffer van iets heel ergs naar in de spotlight staan voor een televisieprijs. Ik lees er totaal geen oordeel of wat dan ook in maar alles wordt hier weer aangegrepen om bovenop één iemand te duiken. Knap hoor.