Jaa same, ook van de stoelen.
Ik vind het ook een prachtig huis!
Love hun nieuwe huis inderdaad, maar die Afrika stoeltjes van haar vriendin worden idd wat afgezaagd en passen precies ook niet echt in de stijl?
Ik vind haar huis opzich ook wel mooi alleen net als haar vorige huis zo extreem doorgestyled, niks persoonlijks en gezelligs? Nu is het allemaal weer extreem sober
Ik ben het met je eens, het mist iets. Misschien komt het nog?
Toch valt mij een patroon op bij de Huismuts. Elke keer als ze iets wil promoten (Bakkum, Wylde Pad, events), krijgt ze een soort bezeten blik in haar ogen. Alsof ze zichzelf heel erg oppept om enthousiast, blij, gelukkig, emotioneel, dankbaar over te komen. Het is dus gewoon haar handelsmerk. Het leven van een influencer
Ze zijn pas net verhuisd, tot een week terug sliepen ze nog in de woonkamer? Volgens mij is nog niet alles af, dat persoonlijke komt vast nog.
Ik heb het ook niet per se over de hoeveelheid spullen die er staan, maar meer de stijl van de meubels, kleuren op de muur, de keuken, kranen etc. Haar eigen ‘stijl’ en meubels herken ik niet terug. Álles is nu zachtgroen en beige
Maar misschien heb je inderdaad gelijk dat het anders staat als het af is.
Vind het juist verfrissend dat ze niet weer copy paste doet van haar eerdere woningen. Van de Cuyp naar de Plantage naar Den Bosch en toen zelfs het huis van haar vader Reggie en het Wyldepad in dezelfde donkere kleuren haha
Ik vind het wel passen bij zo’n boerderij woning. Dat hotel chic zou ik niet mooi vinden in zo’n huis.
Idd lekker verfrissend elke 3 jaar een nieuwe inboedel
Maar ik houd wat betreft dit onderdeel waarschijnlijk teveel vast aan wat normale mensen doen, en dat doen influencers natuurlijk niet
Haha is dit de vader van de zusjes Boers, of lijkt die man er gewoon veel op: Strijd om wandelpad Vinkeveen, eigenaar claimt weg: 'Gevaarlijke situatie' filmpje vanaf 20seconden.
Die vader woont toch in Oostenrijk?
Hij heeft er inderdaad wat van weg, maar zoals @nebula zegt: hij woont niet meer in Amsterdam maar al meer dan een jaar in Oostenrijk.
Ik zie die hond die kaarsen al omlopen, hup weg huis
super handig als je even wilt stofzuigen
Ziet eruit alsof ze in een winkel woont
Iemand ook gereageerd dat die kaarsen niet handig zijn met een hond en kinderen, had ze gereageerd met: Maar ook als kaarsen uitstaan zijn ze heel sfeervol
Okee, zeg dan gewoon dat je idee gewoon kut is, haha
Ja zag ze in een story aan en dacht ok recipe for disaster
Ja als de hond 1x kwispelt dan staatie al in de fik!
Handig ook als je naar buiten wilt door die deur en al die kandelaars eerst weg moet halen