Wat ik zie gebeuren is dat iemand zn mening deelt over iets wat niet eens word besproken maar goed. En anderen iets vinden van die mening en dat er dan gelijk weer met de " Ik word aangevallen" kaart word gesmeten.
Ik heb geen idee wie jullie zijn ik vind gewoon iets van die mening.
Het was een reactie op wat jij zei over een docu die over tig jaar gemaakt kan gaan worden over de kinderen van deze vlogfamilie, dus in die zin snap ik de reactie van @Beutyschooldropout. Alleen lijkt het nu meer een ergernis van haar te zijn over het feit dat die familie uit Ruinerwold de spotlight op zoekt en is het verband tussen jouw opmerking en reactie van Beutyschooldropout dat die kinderen dan daarna ook nog de spotlight op gaan zoeken. Alleen omdat het vanuit jou over een hypothetische docu ging en er iets intens heftigs bij gehaald wordt, komt het allemaal beetje uit de lucht vallen en raar over. Althans, zo zie ik het.
Ja ik vind het meer een bericht voor in ff boulevard. Van dat ze er wat van vind dat die kinderen in de spotlight staan. Wat in mijn ogen gewoon een oordeel is maar blijkbaar niet.
Eens dat het een oordeel is hoor, door iets bizar te noemen hang je er toch een oordeel aan
Ik vind dit toch wel een aanvallerige manier van vertellen dat iemand het niet met me eens is.
Edit;
Dit hieronder zijn screenshots maar het lijkt (op mijn telefoon) dat het aparte posts zijn
Einde screenshots
Ik zou een oordeel hebben� Is er uberhaupt iemand zonder oordeel? We vinden allemaal ergens iets van maar ik probeerde dadelijk te maken dat ik de kinderen het beste gun en over hun persoonlijk niets negatiefs/veroordelends wilde zeggen.
Heb niet veel te zeggen omdat ik het gevoel heb dat je er toch te koppig voor bent, maar je gunt die mensen leuke feestelijke dingen, maar niet té leuk, niet té groots of feestelijk?
Ik begrijp je nu wat beter. Ik las je eerste bericht namelijk wel veroordelend naar die kinderen toe.
Ik ben het nog steeds niet met je eens overigens omdat je het wel vaker ziet dat mensen die iets heftigs meemaken een bepaalde publiciteit opzoeken.
In dit geval zijn het ook nog eens meerdere personen die dat hebben meegemaakt dus daarom zie je er in dit geval ook meer over.
Te koppig? Te koppig dat ik jou niet gelijk geef in jouw standpunt over wat ik bedoeld heb? Ik vat hem niet.
Maar dat maakt me ook niet zoveel meer uit. Je mag best wat vinden van wat ik geschreven heb, of schrijven dat je me niet begrijpt. Ik geef ook direct toe dat het geen weloverwogen bericht was maar ga aub niet aan mij vertellen hoe ik het bedoeld heb. @anon3219017 Jij legt me met jouw verkeerde conclusie woorden in de mond.
Zonde dat je je winst probeert te maximaliseren wanneer je gelijk krijgt.
In eerste instantie zou ik je dat gegeven hebben.
Ben het gewoon niet eens met jouw âmeningâ
Naja zeg doe even normaal, hoeft niet meteen zo aanvallend
Dit is zo kinderachtig ook weer
Het is ineens heel klassiek (en sommige dingen beetje oubollig missh wel) dus snap wel wat je bedoelt.
Tering he, dat was ik helemaal vergeten. Dat was ook zo raar. Meeliften op andermans leed is wel echt weird
Ik ben oprecht benieuwd hoeveel kosten je aan zoân park hebt per maand, zeker met verhoogde gas prijzen. En of ze dan quitte spelen met bezoekers of niet.
Al die bezoekers zetten de verwarming natuurlijk op 21 en lekker lang douchen
Volgens mij kost het âŹ80000 om het park te laten draaien per maand, kan me zoiets herinneren van een Q&A op Instagram
Hadden ze niet vrijwilligers ingezet als personeel?
Ik kan mij ergens herinneren dat ze af en toe vrijwilligers zochten om te helpen klussen, je kreeg er een gezellige middag voor terug
En een shirt!