Mommybloggerstopic #9

Die story is inmiddels ook al verwijderd, want ik zie geen story

7 likes

Dat dacht ik al… had screenshots gemaakt voordat ik hier als gekkie word neergezet ( grapje)

7 likes

Ik lees dit al met de stem van Vita :joy:

“Ik vind het gewoon bi-zar”

6 likes

Sowieso die podcast. Ik ging luisteren omdat ik ook zwanger ben en ik dacht misschien wel leuk, omdat zij ook zwanger zijn haha. Maar ik kon het echt niet aan. Die accenten sowieso, ik woon in Amsterdam en werkte heel lang in Oud zuid en echt veel mensen (yuppen) hier praten wel lichtelijk bekakt maar hun accent is echt next level. Vooral Vita, dat is toch echt niet meer normaal, lijkt wel alsof ze het steeds meer aanzetten? En ze lijken zó niet van deze wereld en elitair. Het ging over wel/niet je haren verven en nagels lakken tijdens de zwangerschap en Vita wist dus niet wat ze aan moest met d’r nagels nu tijdens de zwangerschap, want ze durfde toch niet naar de salon door de dampen etc. En toen zaten ze daarover te praten van hoe moet dat nou, ik heb nu echt lelijke stompjes etc. Dus Elise opeens alsof ze het licht heeft uitgevonden: ‘OF je moet gewoon zelf je nagels lakken!’ Echt om even in hun taal te praten: doe eeeeven normaal. Nee, geen podcast voor mij :sweat_smile::sweat_smile:

47 likes

Haha alsof je dagelijks mensen met hun kat aan een lijntje ziet. Jullie?
Waarom is dat een ding. Boeiend.

1 like

Ik vind dat zo leuk als ik dat zie. Maakt mn hele dag goed.

11 likes

Haha ja ik zie dat dagelijks omdat hier een wat oudere vrouw in de buurt haar kat altijd uitlaat.

1 like

Ik vind het ook niet om aan te horen. Vooral Vita, die gaat steeds langzamer praten en heel nadrukkelijk articuleren. Zo praatte ze eerst niet in haar vlogs in ieder geval. En idd, de horror… ZELF nagels lakken?! Vreselijk problemen hebben ze ermee… wel of geen lak… wat een dilemma’s :smirk: oh nog eentje, want Elise had het over de tanden, die nog steeds niet perfect zijn. Eventueel facings nemen. Doe eeeeeven normaal.

7 likes

Dat hele elitaire overdreven gedoe vond ik vroeger nog best grappig maar het is nu meer een showtje geworden dan dat ik het gevoel heb dat ze echt zichzelf zijn. Vond ze vroeger veel leuker, nu staan ze echt te ver van de realiteit vind ik. Laatst deden ze ook weer zo neerbuigend naar het kinderdagverblijf, dat ze op tijd moesten komen. Het klonk voor mij van " doe normaal weten ze wel wie we zijn ? " Valt mij wel vaker op dat ze steeds asocialer zijn destijds ook met de paasstal

7 likes

Il had veel bekakte studiegenoten, die ook ‘bekakt’ praten, maar er was er eentje die zo als Elise en vita klonk. Ik dacht echt dat het nep was hoe zij sprak. Ze leek wel een typetje te doen. Het klonk zo raar, en mensen keken haar in het begin ook vreemd aan.

3 likes

Wow heftig, Michelle heeft tijdens skivakantie een ongeluk gehad (zie stories) waarvoor ze in NL nog geopereerd moet worden. Sneu voor haar dat de vakantie nu in het water valt :pensive:

4 likes

Ja nou dat was dus ook een veel gelezen reactie onder die Reel / Post.

Ik vind het wel echt BIZARRR dat nu die hele podcast gewoon gewijzigd is en er met geen woord over die hele situatie is gerept of dat ze nav de reacties hebben besloten dat het bij nader inzien toch een ongepaste opmerking / mening was.

3 likes

Idd erg sneu. Maar “ik vind die grenzeloze positiviteit van mij soms bloedirritant” is mi wel echt humble brag van de bovenste klasse

33 likes

Ja alsof die grenzeloze positiviteit altijd maar goed is, je hebt een ski ongeluk gehad en dat is gewoon zwaar kut en je mag hier best van balen en hoeft niet altijd te denken het had erger kunnen aflopen.

5 likes

Ik denk altijd dat het erger had kunnen aflopen maar zou mezelf eerder omschrijven als doemdenker haha

2 likes

Ik zie dit bij Michelle best als heftig, je hebt 4 kleine kinderen je had zoveel zin om op wintersport te gaan en er komt nog best een revalidatie traject aan inclusief operatie. Nu mag je de rest van de vakantie aan de zijlijn gaan staan terwijl je zelf zo graag zelf in actie was geweest. Maar misschien ben ik zelf gewoon niet erg positief en had ik echt dik gehuild dat mijn vakantie voor mijn gevoel zo na dag 1 in duigen was gevallen

4 likes

Hilarisch dat ze ook denkt dat ze 100km per uur ging op haar ski’s

34 likes

Dit kan toch gewoon?

4 likes

Nee dat is echt heel snel. Dus ik denk niet dat ze 100km per uur ging

11 likes

Met het gewicht van Michelle haal je 100 km per uur inderdaad alleen als je recht naar beneden gaat van een stijle zwarte piste.

7 likes