Mommybloggerstopic #9

Dat zou kunnen, in ieder geval is het fijn dat ze zo kan denken en niet echt in het ziekenhuis of iets ligt. Hoop dat ze alsnog kan genieten van haar wintersport vakantie.

4 likes

Ik zou het risico van een skivakantie echt nooit nemen, bijna 100% kans dat ik iets zou breken.

24 likes

Ik denk dat het normaal is dat je bij zo’n ongeluk schrikt en dankbaar bent dat het niet nog veel erger is afgelopen. Alleen Michelle is ook nog dankbaar voor het feit dat ze dankbaar is en dan wordt het wel erg meta.

26 likes

Ging even kijken bij Jacqueline maar die laatste foto van haar is ook lekker geshopt. Moet ze helemaal zelf weten maar ben altijd zo benieuwd waarom je dat zou doen. Hier in de stad loopt ook een influencer rond en op het schoolplein wordt gewoon besproken hoe erg die haar fotos bewerkt en hoe anders ze zich online neerzet dan hoe ze echt is

3 likes

Jooo ik zag net een instagram post van haar over één of ander interieur weekend op die camping van haar en ineens dacht ik aan deze post van jou. Ik zie nu echt precies welke bezeten blik je bedoelt. :eyes:

5 likes

Wie is Jacq?

3 likes

Je hebt van die ski apps waarmee je je snelheid kunt meten en als je rechtdoor van een redelijk steile piste af gaat haal je dat wel.

2 likes

Jacqueline van Mies

7 likes

De partner van Michelle en Koen B

EDIT: sorry Mies

12 likes

Klinkt echt gezellig!

40 likes

Nee helemaal niet maar heel gek is het ook niet als iemand alles online deelt en dat niet echt strookt met de realiteit. Beetje zelfde principe als hier he.

4 likes

Ik vind Jacqueline juist heel echt op foto’s en filmpjes. Maar volgens mij is ze ook een behoorlijk stuk ouder dan Koen en Michelle

5 likes

nee sorry ik denk dat jullie je echt even vergissen in hoe snel 100km per uur is.

55 likes

‘Jacq’ deelt een filmpje van een skieënde Michelle vlak voordat het gebeurde. Het is sowieso een blauwe piste. Denk dat ze daar misschien net 50 skiet. Bijna 100 toch!

7 likes

ja maar echt. 100km/u gaan de beste slalom skiërs nog amper, dat is echt bizar snel en gevaarlijk. op ski’s lijkt het vaak veel sneller, maar zelfs al ga je van een rode piste recht naar beneden, ga je vaak ‘maar’ 65km/u, gemeten door zo’n systeem op de piste

15 likes

Daarom valt het mij nu juist bij haar laatste foto zo op en ook bij die webshopfotos. Heeft ze totaal niet nodig

3 likes

Ik bedoel ook niet dat ik het kan hoor haha, maar ik heb ook wel eens mensen de 100 zien halen bij zo’n speciaal systeem waar @unglaublich het over heeft. Dus het is wel echt mogelijk.

4 likes

Dat valt toch wel mee? Maar 1 jaar ouder dan Koen en 5 jaar ouder dan Michelle (leeftijden staan in de bio’s)

7 likes

O ja ik zie het nee dat is niets, ik heb Michelle altijd rond de 24 in gedachten

3 likes

Wat is er dan zo erg geshopt aan? Ik zie het niet.

6 likes