Doet het er echt toe hoe hard ze precies ging? We weten toch allemaal dat influencers dingen soms aandikken. Ze ging hard genoeg om zich flink te bezeren, meer hoeven we toch niet te weten
Inclusief #positivethinking
Ik denk juist altijd een stuk ouder dan dat ze is, met 4 kinderen en haar lifestyle.
De info over Michelle die nu gelekt is naar Juicechannel is zo specifiek, lijkt me niet dat ze dat zelf met iedereen delen. Het lijkt me ook dat je vertrouwen in mensen dan wel een deuk oploopt. Het ging over dat het contact met haar ouders nu niet optimaal zou zijn.
Haar oranje/zongebruide look helpt daar ook niet aan mee
Heavy hoor, viel me wel op dat haar ouders en broer niet meer zoveel te zien waren maar had t niet aan hun nieuwe relatie gelinkt.
Ik denk ook dat er wel een kern van waarheid in zit, eerder was ze bijna elke dag met haar ouders. Het lijkt mij als grootouders en als hun kinderen ook wel ingewikkeld. Ik hoop dat ze allemaal hun draai gaan vinden.
Vind eigenlijk dat ze moeten stoppen met berichten hierover. In mijn ogen zijn het geen bn’ers, niet dat je daar maar alles over moet bekend maken, maar dat snap ik nog wat meer dat je doet. Daarnaast doen de mensen achter juicechannel alsof het heel raar is dat ze met z’n drieën een relatie hebben. Alsof ze er echt een enorm oordeel over hebben. Ik snap dat het anders is dan gemiddeld maar die mensen volgen hun hart lijken gelukkig met elkaar. Laat ze lekker met rust.
Misschien heeft de kapster weer toegeslagen
Dat iemand die dichtbij je staat info deelt met een juice channel, daar zou ik echt kapot van zijn. Dan is je hele vertrouwen toch weg?
En je dan ook niet weet wie het was
Zou het wel allemaal waar zijn dan? Want er stond ook dat die ouders niet wisten dat Jacqueline mee was gegaan op vakantie, terwijl ze dit gewoon op insta gemeld hadden.
Ik vind JuiceChannel echt veelste ver gaan. Wat proberen ze hiermee te bereiken? Dit gaat letterlijk over haar familie. Het gaat hier wel om een vrouw met 4 jonge kinderen. Het gaat ons toch helemaal niks aan wat de situatie is. Ik vind die hele toon van JuiceChannel ook echt walgelijk.
Misschien moeten we dit soort kanalen ook niet meer lezen en die info hier posten? Zo werk je wel mee aan het bestaan van deze kanalen en volgens mij zijn we het er allemaal wel mee eens dat die kanalen echt niets positiefs brengen
Was het niet ook een afgeschermd account? Dus wie hier post met omggg kijk dit kan niet geloven wat een trash dit account is! … volgt het mooi wel zelf
Mies maakt in haar laatste stories in ieder geval even subtiel duidelijk dat ze meeleest . Ze heeft een ski tracker die haar snelheid meet en het was geen blauwe piste!
Dan alsnog is er in het gezin iets gebeurd wat door gelult is.
Sorry Mies!!
Kan ze dan even de statistieken laten zien?
Want die 100km geloof ik nog steeds niet haha.
Hahah ja ik moest er ook even om lachen. Heb zelf geen verstand van skiën of welke snelheden je kan, maar het werd zo subtiel benoemd hahah