De moeder van Michelle volgt jacqueline niet op insta.
Ze volgt het nieuwe kleding bedrijf van Mies wel dus het is niet dat ze niet actief is op insta
Mijn vriend en ik zijn ook geen Facebook vrienden we volgen elkaar wel op insta en zijn allebei ook actief. Op Facebook waren we dat ooit wel maar nu niet meer.
Wat triest dat je dit opzoekt. En hier ook nog plaatst.
In jouw geval misschien niet zo nee
Maar dat bedrijf heeft Mies samen mer Jacq dus dat spreekt het toch weer tegen?
Je zegt : mijn broertje volgt mijn vriend niet op fb. Daarom zegt @Oprah het gaat om je vriend
Jaa dat vind ik ook altijd, alleen vind ik dat partner net zo goed in staat moet zijn voor de kids te zorgen.
Maar je hebt dus van die stellen die overal nog tijd voor lijken te hebben. Misschien een enorm vangnet ofzo? Andersom moet ik er niet aan denken als ik net 1 maand bevallen ben van een tweeling om dan naar een concert te gaan en ze thuis te laten? O.a. momguilt etc. Dus het lijkt misschien ook weer mooier dan het allemaal is. Haha!
Valt mij trouwens op dat ze 2 december postte dat ze 36 weken was en de tweeling 1 december is geboren ik snap misschien wel waarom, maar ik vind het wel grappig.
Meine gute 4 kinderen in 2,5 jaar tijd. Wat intens.
Misschien gewoon goed plannen of aandacht hebben voor de welzijn van de moeder! Naar concert gaan kan voor sommige een mooie oplaadpunt zijn. Ook in de eerste maand.
Ja mee eens super belangrijk dag de moeder ook juist dingen blijft doen waar ze energie van krijgt (naast de kids) wou dat mijn vangnet nog beter was en ik ook vaker kon!
Een chick van een podcast die ik volg, verwoordt dit heel goed.
Jij bent echt goed in verkapte mumshaming :’)
Het grootste cadeau wat ik mezelf het afgelopen jaar heb gedaan is stoppen met denken dat ik een ‘loedermoeder’ ben wanneer mijn leven niet 24/7 om mijn kinderen gaat. Ik ga weer op stap met vriendinnen, gun mezelf me time, geef geld aan mezelf uit zonder schuldgevoel… ik ben misschien wel moeder, maar ik ben ook gewoon Drawster.
Ik snap dat ook niet.
Alhoewel, ik heb mij wel eens schuldig gevoeld over het feit dat ik mij niet schuldig voelde dat ik 4 dagen weg ging om naar een festival te kunnen. Is dat dan ook een soort “mom guilt”?
Ik vind mum zo’n kutwoord. Mom is toch veel beter.
Haha dat kan, ik krijg mom echt niet uit mijn vingers. Ik zie dan zo’n irritant Amerikaans kind voor me ‘mohommm’.
Ik dacht misschien soort mutsje vervanger. Maar die andere baby heeft geen mutsje op. Wat een mgea strikken, meer strik dan baby.
Ik kan alleen maar denken aan jeuk en ongemak bij zulke haarbandjes😬