Mommybloggerstopic #9

Er mag natuurlijk geen twijfel zijn welke baby en meisje is.

21 likes

Ja en dat is dus juist zo sneu

9 likes

Ik vind dat aan nienke plas ook zo irritant. Dat ze mama van een meisje is geworden is al wel 80x voorbij gekomen. :smiling_face_with_tear:

8 likes

Of je het mooi vindt is een tweede maar hoezo arm kind? Het wordt toch niet vastgeniet?

6 likes

Hoezo nog een keer die strikken dissen, die mochten toch. Haha ik zag het wel :rofl:

1 like

Het lijkt mij totaal niet lekker zitten. Mijn kinderen trokken de mutsjes niet af ( en nu nog niet) maar mijn dochter wil echt geen haarband om/in, die trekt ze meteen af.
Ik vind het zelf ook totaal niet comfortabel. Dus wat betreft ‘arm kind’ kan ik het vanuit het comfort- aspect wel rijmen.
Wat ik treuriger vind is dat je moeder blijkbaar al straight uit de baarmoeder haar gender moet highlighten middels een totaal zinloze accessoire. Terwijl er 1000 andere manieren zijn om, als je dat dan toch persé wil, ‘aan te tonen’ dat dit je dochter is ( denk kleding/ sokken/ dekentje in een blijkbaarbaar gender- bevestigende kleur).

26 likes

Ook dan wordt er op gelet en bekritiseerd hoor. Zijn die sokken wel warm genoeg, is dat dekentje geen gevaar voor wiegendood, zitten die kleertjes wel lekker? Alles onder het mom van opkomen voor die arme weerloze baby’s van die slechte moeders.

7 likes

Dit is hét topic om mensen te veroordelen óf mensen te veroordelen die mensen veroordelen.

Je kunt hier komen om te oordelen over mensen of gedragingen die je tegenkomt in het moeder influencerleventje. Je kunt hier ook komen om te oordelen over mensen die hier iets veroordelends posten.

Voor ieder wat wils.

11 likes

Ben echt benieuwd naar het ‘Pippi Langkous’ huis van Wouter en Elise. Geld moet in ieder geval goed rollen daar. Ook nog even een bos huisje kopen tussendoor

2 likes

Watttt HAHA

38 likes

Wat wordt hier mee bedoeld? Misschien ligt het aan de maandagochtend maar ik snap het niet?

3 likes

Heb net de caption even gelezen bij deze post maar wat een treurnis joh haha.

1 like

Ik snap helemaal niks van die caption! Mogen we nu vooral als ouders vóelen dat we van alles buiten onze kinderen willen, maar dat niet daadwerkelijk dóen? :grimacing:

3 likes

Haha ja zo las ik het ook. Dat je als moeder nog wel echt zelf leuke dingen moet doen!!! Lekker overdreven ook om dat dan ‘de zwaarste last voor een kind’ te noemen :roll_eyes:

8 likes

Idd. Denk dat er wel zwaardere lasten voor een kind te bedenken zijn…

8 likes

Wat een grap. Als dat de zwaarste last voor haar kind zou zijn, dan leeft ze écht alleen maar in een bubbel. Hoe krijg je het je strot uit.

3 likes

Ik vind het zo doorzichtig dat Sarah Rebecca sponpartner van Dilling wil worden. Ze post echt vijf keer per week over nieuwe bestellingen en oh zo fijn en oh zo heerlijk. Kan me er zo niks bij voorstellen dat je zoiets continu wilt delen (tenzij je er iets als een samenwerking mee wilt bereiken).

13 likes

Nouja het is meteen uitverkocht dus denk niet dat ze de noodzaak voelt heel mooie foto’s te maken.
(heel benieuwd wie dat allemaal koopt want ze zeggen honderden pakketten te versturen…)

9 likes

Denk het ook, maar aan de andere kant, zij deelt echt alles :sweat_smile:

5 likes

Hahaha ik had ook een kijkje genomen op de webshop en het wasadvies spant wel echt de kroon. Daar stond iets van: wassen volgens het label in de trui :smiling_face_with_tear:

35 likes