Jeetje wat een generieke meuk. Kon tot nu toe alles op Ali terugvinden…
Dat geven van vrouwennamen aan kledingstukken zie je tegenwoordig ook op elke webshop hè
Wat zei ze toen ook nog maar over die kinderkledingcollectie? Voor minder dan een duurzame collectie deed ze het niet, ofzo?
Haha wat triest om zo je geld te verdienen, of slim. Misschien wel slim inderdaad.
Dat is wel een andere rits. Deze stijl truien zie je wel overal in verschillende kwaliteit.
Die 26 dingen in je mandje ga je ook een handel beginnen?
Vind dat soort berichten lastig. Ja natuurlijk is het ook ergens anders te koop, zij koopt ook in (en rekent dus weer marge) en produceert geen eigen ontwerpen.
Dit inderdaad.
En hoe vaak gebeurt het ook wel niet dat er juist op AliExpress namaak wordt verkocht? Denk onder andere aan mini Rodini en CarlijnQ (kinderkleding).
Nogal lullig als je dan wordt beschuldigd van het inkopen op AliExpress terwijl het dan juist misschien andersom is.
Niet dat ik nu AliExpress verdenk van het namaken van de kleding van Michelle. Maar ik vind het altijd zo’n makkelijke beschuldiging.
Nou dit idd. Even los waar dit vandaan komt en wie wat waar heen verscheept. We kunnen wel wezen dat dit geen duurzame kledingstukken zijn als ze óók op ali voor nog geen twee tientjes te koop zijn.
Ik vind het echt intrigerend hoe deze vrouw zich meester maakt van schone schijn ophouden en werkelijk álles wat niet bij het perfecte plaatje hoort weg te moffelen ofwel anders te verkopen zodat het toch is.
Als het zogenaamd duurzaam ( ughe greenwashing) is dan moeten we dat 100 keer horen hoe ze met die lange nagels liefelijk over een stofje van een romper strijkt en nu ze met haar jolige noé of hoe dat bedrijf ook heet ergens in een keet vanalles in koopt geen woord over duurzaamheid.
I
Hahahaha
Je zou het denken hè. Maar nee gooi altijd van alles er in en koop niks
Waarschijnlijk koopt zij het gewoon in bij een of andere groothandel waar de Ali express verkoper het ook vandaan haalt.
Het feit dat vrijwel alle truien een onesize zijn en hoofdzakelijk gemaakt zijn van polyester en/of acryl en/of andere synthetische grondstoffen doet i.i.g. vermoeden dat de kwaliteit vergelijkbaar is met dat wat van Ali express komt.
Ik heb MB lange tijd met veel plezier gevolgd maar inderdaad wat @Uprooted ook zegt: ze maakt zich meester in het ophouden van de schone schijn.
Ja je ziet tegenwoordig ook zo veel van die winkels gevuld met deze kleding. Van een afstandje lijkt het wat maar het vliegt al in de hens als je er een scheet bij laat.
In haar stories zegt ze hele goede kwaliteit blijft mooi
Zo te zien zijn dit gewoon allemaal Ali express stofjes ben benieuwd wanneer de eerste klachten komen
Over MB en haar kleding
Wasadvies; Zoek het zelf uit
Ze doet haar inkopen bij het World Fashion Centre in Amsterdam volgens mij, heel veel groothandelaren daar importeren uit China dus dat er iets soortgelijks op Ali te vinden is, is niet heel gek.
Ja allemaal losse inkoop.
Veel Ali troep inderdaad
Deze kleding hangt ook in alle “boetiekjes” in de stad en op hinderden insta webshops. Met een grote boog voorbij lopen. Slechte pasvorm en lelijke stoffen