Daar deed Roy Donders ook altijd inkoop. Dan weet je het wel.
Omg Elise en Wout gaan allemaal deuren met afgebladderde verf in hun nieuwe huis plaatsen⦠heel apartā¦
Is dit sarcastisch? Want ik zou het ook zo kunnen doen en vind het helemaal niet heel gek/super origineel eigenlijk?
Een beetje oude deur vind ik wel leuk, maar zo afgebladderd als op de foto hierboven⦠gevalletje nmsvpe!
Alles wat die influencers aanraken lijkt zo makkelijk in goud te veranderden. Meteen honderden bestellingen zonder marketingbudget. Of even een simpel kaartspelletje ontwikkelen etc. Daar wordt ik wel een zure kantoortrut van.
Je wilt toch wel graag je producten verkopen als je bijv. een webshop hebt. Denk dat @Tubing dst bedoelt.
Als je enigszins commercieel of ondernemend wel, dus als ik zie hoe makkelijk dat gaat terwijl er veel kleine ondernemingen aan het strijden zijn voor wat omzet, is dat niet zo gek toch.
Maar dit gaat ook niet over een nacht ijs he. Ze hebben ook werk moeten verzetten om bekende influencer te worden. Dus er zit misschien geen marketingbudget in, maar waarschijnlijk wel veel tijd. En daar hebben ze in het begin vast ook niet zo veel mee verdiend.
Ik zou het heerlijk vinden zo te zijn
Maar dat is een andere discussie. En ook hun keuze, ze zouden ook kunnen kiezen voor meer verantwoorde producten, dan zou het ook lopen. Ik bedoel juist; maakt denk ik niet eens uit wat ze verkopen, het loopt toch wel.
@George I know maar als je eenmaal iets hebt opgebouwd gaat de rest (qua ondernemingen) Wat dat betreft heel makkelijk, alleen maar omdat je bekend bent of een groot bereik hebt. Eigenlijk ook zo met celebrityās trouwens. Je plakt hun gezicht erop en het loopt. Vind het fascinerend, ook dat mensen dus daar toch door beĆÆnvloedbaar zijn.
Ik denk dat ze erg snel geld wil verdienen en dan is die webshop zo weer weg. Ze vond duurzaamheid zo belangrijk bij kleding voor haar kinderen maar dit is wat mij betreft te hypocriet voor woorden. Ik vraag mij wel af wat is haar doelgroep wie betaalt nou zoveel geld voor polyester kleding
Alle Nederlandse webshops in dit genre verkopen allemaal dezelfde truien voor ongeveer dezelfde prijs en zie vaak dat het binnen no-time uitverkocht is
Nahh ik denk dat strak en beige nog steeds overheerst in influencerland.
Ik mag hopen dat ze die nog wel een beetje opknappen en scherpe randjes gaan schuren.
Bij die webshop van Michelle irriteert het me meer dat al die truien one size zijn. Dat zit toch alleen goed bij mensen met een S/M
Niet eens eigenlijk.
Marges van 2.5 of 3 zijn heel normaal voor dit soort merkloze items. Truien kosten inkoop 17,50 zie ik. (Verkopen zij voor 44.99) Maar miss ben ik de enige die dat interessant vind.
Ik vind het eigenlijk wel tof! Deze vind ik wel iets te gehavend, maar die andere deuren die ze liet zien vond ik er wel mooi uitzien.
Ik kreeg er wel inspiratie van eigenlijk
Ik heb zelf ook een shop gehad en nog toegang tot veel Instagram en whatsapp inkoop adressen enzo. Bijvoorbeeld Bo.ebou en Am.bika (Doe er nu niks meer mee)
Wel verpest doordat ik nu die marges ken, daardoor koop ik nu meer via Vinted etc.
Alleen maar een goede ontwikkeling dat je meer op Vinted koopt dan nieuw als je het mij vraagt.