Mommybloggerstopic #9

Lol met extra letters.

8 likes

Of ok met extra letters. Multi-interpretabel :smile:

1 like

Credits voor annemerel dat ze geen over the top gender reveal houdt, maar gewoon heel droog zegt: ‘oh is dat een piemeltje?’.

11 likes

D.elia is bevallen van een dochtertje. Haar naam is waarschijnlijk het enige kleurrijke in haar leven…

11 likes

Speaking of meuk, na Monique Westenberg heeft nu Goois meisje Pauline een lijn bij de Kruidvat (kennelijk is zij besties met kapper Mika). 1 guy in de comments brandt het helemaal af maar alle vrouwen vinden dat ie zeurt: Klik

8 likes

:face_with_spiral_eyes:?

4 likes

Ik cringe bij geboorteposts altijd zo van mensen die comments plaatsen waarin ze praten tegen het kind.

Ja josh v, ik heb het over jou.

9 likes

Ik volg iemand die de kinderen niet herkenbaar in beeld deelt (gezichtje niet dmv hartje erop ofzoiets). Ze deelt de namen niet maar verder wel andere details (niet alles natuurlijk). Maar dat is toch eigenlijk nog steeds krom?

3 likes

Zegt ze nou dat ze een bevalling van zes dagen had? Want ze moest zes dagen wachten, maar haar uitgerekende datum was gisteren.

Ik was vooral benieuwd naar de naam, ik volg haar verder niet dus misschien heb ik iets gemist.

7 likes

Lila

4 likes

Amai, die gast is wel gepassioneerd. Scrolt zelfs helemaal op haar feed terug tot in mei 2021 waarin ze een beige dekbed promoot. Om te bewijzen dat de Kruidvat-collectie haar stijl niet is…

3 likes

Sorry maar mensen die hun kind Lila noemen denken wss dat hun kind forever een baby blijft. Hoe kut als je ergens als volwassene solliciteerd met de naam Lila.

17 likes

Tegen die tijd solliciteer je bij mensen die Storm, Bloem, Beige of Lola-Lilly heten dus ach… :rofl:

32 likes

Ik ken serieus een tweeling en die heten Lila en Violet.
Ik vind Lila overigens wel meevallen als voornaam, kan er wel aan wennen.

15 likes

Het is best een gangbare Arabische meisjesnaam, wordt daar ook niet perse met heel kinderlijk geassocieerd

26 likes

Peuter en baby-leeftijd? Wolletjes?

5 likes

Lila-Lolly

7 likes

Ja hahah

7 likes

Bloem vind ik dan wel weer een oude vrouwen naam. Wel zon zweverige hippie dat dan wel.

5 likes

Ooooh whaa ik volg haar puur voor de irritainment. Wat een vrouw… :crazy_face:

3 likes