Huh Lila valt toch nog wel mee? Beetje categorie Lily, Ella, Poppy
Vind veel van die nieuwe namen echt van die namen voor mensen die hun kind als accessoire zien.
Behalve poppy dan dat is een griekse naam en mn niet zo schattige oudtante heet zo ![]()
Maar heet ze echt Lila? Bijna ironisch om je kind naar een kleur te noemen terwijl alles in je leven beige is (ik vind t wel een mooie naam overigens, stond ook op mijn namenlijstje)
Ja Kyra bedoel jij ook he
Ik vind Poppy in Nederland als voornaam ook wel een misdaad tegen de menselijkheid.
Haha ja nee het kan je smaak niet zijn, maar vind het ook niet héél raar
En als je het om zou draaien. Een Geert of Johan.van 2 jaar is ook een beetje gek.
Jaaa onze oermama ![]()
![]()
Haha dat doet me eraan denken dat mijn moeder vroeger wel eens de sims deed en haar sims ALTIJD Bloem noemde. Liepen er 6 van die hippiesims genaamd Bloem door mân spel ![]()
Ja Hendrik of Gerard ofzo ![]()
Ik dacht eerst leuke naam omdat mijn brein er Lai-la van maakte, maar hoorde in haar story Li-La zeggen, mehhhh.
Ja dat dacht ik dus al haha. Ben idd bekent met de naam laila ik denk dat meer mensen hem zo lazen. Maar ik dacht gelijk aan de kleur lila haha.
Vond het al zo gek dat mensen zeiden dat het het een arabische naam was haha. Ken er veel maar heb nog nooit van een Liela gehoord.
Ja, mijn ironie is iets te keurig verpakt ![]()
Hahaha wie is die meid uberhaupt
edit: ze heeft 7,5 duizend volgers ![]()
maak jezelf niet zo belangrijk
Ik had het gister toevallig over haar hier, voor het eerst sowieso maar nu benoemd ze toch nog even het forum ![]()
Lief van je, dat je haar droom uit hebt laten komen
Ik denk dat ze op het Viva forum doelt, daar heb ik weleens gelezen (ja shaaaaame) en werd zij echt constant besproken, echt meer dan elke andere mommy blogger.
Oh echt? Ik vind het alleen zo toevallig dat ze dit deelt een paar uurtjes nadat ik toevallig hier een keer wat deel erover haha.
Maak ik dit forum misschien iets te belangrijk ![]()