Zij wordt heel veel besproken op het Viva forum. Veel negatief. Dus ik denk niet dat ze dit forum bedoeld.
Sorry ik lees dat soms al guilty pleasure als ik niet kan slapen haha.
Oh was hier boven ook al genoemd haha.
Zij wordt heel veel besproken op het Viva forum. Veel negatief. Dus ik denk niet dat ze dit forum bedoeld.
Sorry ik lees dat soms al guilty pleasure als ik niet kan slapen haha.
Oh was hier boven ook al genoemd haha.
Wow het gaat daar echt obsessief over haar
dit lijkt me mijn nachtmerrie, ik zou never een âinfluencerâ willen zijn.
Ze bedoelt zeker het Viva forum haha. Maar dat is duidelijk een haat-liefde verhouding als je het zo expliciet benoemt in je stories. Je kunt daar toch beter geen aandacht aan geven? Nu voed je het alleen maarâŠ
Ze wordt vast wel getipt dat het hier nu ook over haar gaat.
Zou ze die andere 1437 minuten van de dag nu besteden aan teruglezen of ze hier al vaker besproken is?
Zoekfunctie, scheelt tijd ![]()
Oh lullig van me, sorry Kyra, maar voor mij is er maar één forum ![]()
Ik keek even bij die Kyra maar zij post blijkbaar lijstjes met producten die volgens haar veilig/onveilig zijn. Ik zie een post van vandaag over billendoekjes waar ze eigen onderzoek naar heeft gedaan met allemaal ouders eronder die in paniek zijn dat hun crĂšme âtoxicâ zou zijn. Ik word zo moe van die moederhart types die het leven zo ingewikkeld maken hĂš.
Komen veel reacties op, dus doel bereikt ![]()
Wow. Ik âkenâ haar naam van 24baby forum. Haar kind is in dezelfde maand geboren als die van mij. Ze was zelfs moderator daar. Toen werd haar dochter nog wel bij naam genoemd, haha. Wist niet dat ze nu influencer is. Ze was toen helemaal van de wasbare luiers. Jammer dat ze dat niet gewoon heeft doorgezet ipv ânon-toxicâ luiers en billendoekjes te delen.
En dan benoem ik haar hier ook nog een keer haha. Maar zij is een van de vele mom preachers op instagram. Zonder inhoudelijke kennis maar wel een beetje bereik, weer wat misinformatie de wereld in geslingerd.
Ik keek even op haar account, maar wĂĄt een hoop onzin wordt daar de wereld ingeslingerd. Wat heeft ze voor opleiding dat ze zo stellig haar mening durft te geven over allerlei onderwerpen? Van zogenaamd âtoxischeâ crĂšme tot wanneer een baby toe is aan vast voedsel, ze is overal expert in. Bijzonder
Toevoeging: ik was nieuwsgierig naar haar leeftijd en ze is dus pas 24?
Ik ben helemaal niet zo van de moedermaffia maar voor iemand die pretendeert de wijsheid in pacht te hebben maak ik een uitzondering:
Ze geeft haar baby gewoon zout in zijn/haar eten ![]()
(en vertelt dat trots)
Sluit mooi aan op het onderwerp van vandaag, aanrader om deze aflevering te beluisteren. Gaat echt over de gevaren van momfluencers, zoals het afraden van vaccinaties, zonnebrandcreme (wtf?) enzovoort, onder het mom van âliefde voor onze kinderenâ.
Dank voor de tip! Mijn eigen schoonzus is ook zo, geen blogger ofzo maar verder precies dezelfde ideeën. Probeerde me ook over te halen om mijn baby niet te vaccineren en met olijfolie
in te smeren ipv zonnebrand. Ze is heel lief verder, maar heeft al haar kennis van Google en zegt dan bloedserieus dat ze âgestudeerdâ heeft.
Wel regelmatig even omdraaien zodat het goed gaart en egaal bruin wordt
Houd dat 50 jaar vol en je hebt Rachel Hazes!
Ah shit nu heb ik zin in broodje kroket
Lol! Ik denk ook elke keer als ik zoân smakeloos babyprutje aan het pureren ben: hier zou eigenlijk een snuf zout door moeten.
Hahaha ik had de reactie geliked van drleenarts en nu ben ik geblokkeerd ![]()
stuk