Mommybloggerstopic #9

Al die influencers die doen alsof ze “onderzoek” hebben gedaan en bij een beetje kritiek iedereen blokkeren. Wat een makkelijk leven.

16 likes

Ga gewoon lekker reclame maken voor waterdrop of snugs maar pleaaaaasee niet preken over dingen waar je 0 verstand van hebt. Of nog erger: die gewoon dom.of gevaarlijk zijn

13 likes

Ik keek even dr stories, maar zie al voorbij komen dat ze de MRNA corona vaccins niet vertrouwd en daarmee alle informatie van de overheid niet.
Sja.

3 likes

Terwijl ze ooit echt pro vaccineren was dacht ik. Begint echt compleet wappie te worden zo.

1 like

Ik ging even kijken bij die Kyra na alles hier en hallo mijn lievelingscrème (voor m’n kind) staat ook op haar zwarte lijst. Nestosyl! Echt het beste van het beste, aangeraden door oude tantes en omaatjes en het werkt fantastisch op wondjes/littekens/schaafwonden/waterpokken. Overigens ben ik ook groot fan van de billencreme van dr Leenarts. En mijn kind heeft écht geen makkelijk huidje. Zo :grin:

13 likes

Hoeee durf je dr Leenarts te gebruiken. Het advies van professionals te verkiezen boven de mening van een random mommyinfluencer zonder kennis van zaken!!

Ik vind het echt bizar en bizar gevaarlijk wat zij doet op haar Insta. Ze heeft totaal geen kennis van zaken en het heeft echt een ‘het staat op FB dus dan klopt het’ gehalte. Brr.

22 likes

Zeg dit inderdaad, ik zit nu al die comments te lezen en die meid zit zóveel onzin te verkondigen.

8 likes

Hier ook, had ook een reactie achtergelaten en nu ook geblokkeerd.

6 likes

Nu wil ik dit ook testen, ken die hele meid ook niet

10 likes

Ze kan niet tegen kritiek dus heeft de reacties uitgeschakeld

5 likes

Oh God dat vind ik ZO gruwelijk irritant. Als je het zo belangrijk vind om je eigen mening de wereld in te slingeren, accepteer dan ook dat andere mensen een mening hebben over jouw mening.

Ik ben het eigenlijk ook helemaal niet eens met die functie van instagram (of Social media in zijn algemeenheid, want bijna op elk platform kan je wel reacties uitzetten) omdat mensen er hele dubieuze dingen kunnen plaatsen maar er daardoor geen ruimte is om hier een tegengeluid op te geven.

20 likes

Ik begin me echt zorgen te maken om Hans en Shifra, het is daar al zó lang stil? :disappointed_relieved:

10 likes

Ja ik had deze week ook aan hen gedacht en toch nog eens gaan kijken op haar insta. Maar volgens mij is er daar niets meer gepost sinds oktober?
Hopelijk is er niets ernstig aan de hand.

3 likes

Nou echt! Hoop dat ze er voor hebben gekozen wat meer privé te leven en er niets ernstigs is!

3 likes

Een tijd daarvoor was er ook al best een lange radiostilte volgens mij. Ik vermoed eerder dat ze even geen zin heeft in social media.

4 likes

Ik heb nog wel wat stories gezien rond kerst volgens mij. Dus hoop dat het gewoon een bewuste en gewenste insta-stop is.

4 likes

Ik zag een paar weken geleden op insta dat Nathalie Vijfhuizen aan het lunchen was met Shifra.

3 likes

Ja dat denk ik ook. Shifra ging steeds minder vloggen of delen op Insta tenzij het te maken had met een samenwerking. Daardoor vond ik haar content minder spontaan worden.

1 like

Ik had van de week precies hetzelfde. Ik was ook benieuwd naar hun omdat ze al zolang niks hadden gepost maar idd zo weinig activiteit. Hoop dat het goed gaat. Sinds de zwangerschap van hun 2e kindje is Shifra veeel minder actief.

6 likes

Tijdens die zwangerschap was zij ook best ziek toch?

Wat ik wel grappig vond. Hun zoontje heet Luca en een van de tweeling van Elise ook natuurlijk.
Weet nog dat Wouter toen een hele rant hield over dat de uitspraak ‘loeka’ was en niet ‘luuka’!! :crazy_face: En Shifra later bij hun zoon: het is ‘luuka’ geen ‘loeka’ :joy:

14 likes