Mommybloggerstopic #9

Michelle plaatst een filmpje waarin ze laat zien dat ze bij de fysio aan het sporten is. Ik denk altijd bij dit soort filmpjes: wat zeg je dan tegen de trainer “mag ik mezelf even filmen voor mijn insta?” :joy::joy::joy:

21 likes

Haha ja if mensen dje hun bezoek aan de tandarts filmen ofzo.

8 likes

Het is haar werk, dus op zich niet zo gek toch?

Ik pak tijdens mijn afspraak bij de fysio toch ook niet mijn laptop erbij om een mailtje te beantwoorden? Het is voor influencers ook niet onmogelijk om werk/prive tot op zekere hoogte gescheiden te houden hoor.

3 likes

Maar haar werk is om haar dagelijkse leven te delen met haar volgers. Dat kun je toch niet vergelijken met ieder ander beroep?
Tuurlijk is het niet onmogelijk om het niet te filmen, maar waarom zou ze dat moeten doen (privacy van andere mensen daargelaten). Als de fysio het oke vindt, dan is het toch niet zo gek? Ik denk ook dat juist dingen die meer privé zijn beter scoren.

Edit: Ik zou het zelf ook niet snel doen en deel zelf ook bijna niks op socials. Dus in die zin begrijp ik het ook niet. Maar het is gewoon haar baan om ‘alles’ te delen.

7 likes

Ik droomde dus laatst dat zij op insta een zwangerschapsaankondiging plaatsten en het leek ZO echt, dus ik op haar insta gekeken en alles maar nope… Ben ook wel benieuwd, vind haar zo leuk om te volgen. Bij haar laatste posts hebben een aantal mensen gevraagd wat er is en daar is geen reactie op gekomen… Heel jammer, hopelijk gaat alles goed!

2 likes

Ik vond het meer weghebben van een PT sessie om je billen te trainen dan echt een fysio voor een knie? Tenminste de ervaring die ik heb met een fysio was dat compleet anders. Nu is dat nooit hetzelfde natuurlijk maar ik snap niet echt wat deze oefeningen bijdragen aan haar herstel?

11 likes

Je wil de omliggende spier groepen sterk hebben voor de operatie (ik ga er vanuit dat ze nog geopereerd wordt). Hoe fitter je de operatie in gaat, hoe fitter je er vaak ook weer uitkomt.

4 likes

Ahaa! Weer wat geleerd :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou er lekker vanuit gaan dat haar fysio dat het beste weet toch.

20 likes

Misschien slaat dit nergens op, maar zou er iets aan de hand zijn tussen Michelle/Koen en Jacqueline? Normaal zijn ze in het weekend altijd samen en die stories van Jacqueline doen zelfs een beetje verdrietig aan, Michelle heeft niets gedeeld in de afgelopen 24 uur. Niet dat dat me opviel, vond vooral de stories van Jacqueline een beetje verdrietig overkomen of zo?

4 likes

Ja tuurlijk, maar het zijn influencers en ik dit topic praten we over die mensen dus ik dacht ik misschien viel het bij meer op

3 likes

Volgens mij had jacqueline een griep te pakken, had ze gedeeld

6 likes

Ahh oke, hopelijk is dat het!

1 like

De huismuts was al niet echt meer relatable voor mij. Maar sinds een paar weken is ze (voor mijn gevoel) opeens heel erg miracle morning, microdosing, exstatic dance etc geworden. Met gelijk een tattoo van paddestoelen en opeens wél willen en kunnen koken want dat had ze bij een sessie doorgekregen. Super leuk voor haar, het is wel wat extreem opeens vind ik. Extreem als in: al die dingen tegelijk opeens.
Zou dit dan over een paar maanden weer over zijn?
Misschien heeft iedereen dit wel, van de fascinaties opeens, maar bij een influencer valt het meer op

19 likes

Ze had het laatst over ‘downloads ontvangen’ (als in inzichten gekregen) en ik vind die combinatie van ICT en spiritualiteit erg grappig.

19 likes

Uhm… betekent het dat je om 5 uur ‘s ochtends tijdens je miracle morning kleine hoeveelheden drugs neemt en dan gaat dansen en koken? :grimacing:

10 likes

haha ja sowieso ineens allemaal van die influencers die into :dizzy: miracle morning :dizzy: zijn en het nodig vinden om al hun dagboekinzichten te delen. En de huismuts zou indd de huismuts niet zijn als ze het weer helemaal doortrekt naar de hele lifestyle ervan maken.
En binnenkort volgt er een cursus of boek hierover.

5 likes

Nou maar precies dat! Ik vraag me ook af hoe het met het wylde pad gaat, dat gingen ze toch niet meer verkopen?

2 likes

Nee, een anonieme partner zorgt er nu voor dat alles loopt oid.

4 likes