Ahh oke, hopelijk is dat het!
De huismuts was al niet echt meer relatable voor mij. Maar sinds een paar weken is ze (voor mijn gevoel) opeens heel erg miracle morning, microdosing, exstatic dance etc geworden. Met gelijk een tattoo van paddestoelen en opeens wél willen en kunnen koken want dat had ze bij een sessie doorgekregen. Super leuk voor haar, het is wel wat extreem opeens vind ik. Extreem als in: al die dingen tegelijk opeens.
Zou dit dan over een paar maanden weer over zijn?
Misschien heeft iedereen dit wel, van de fascinaties opeens, maar bij een influencer valt het meer op
Ze had het laatst over âdownloads ontvangenâ (als in inzichten gekregen) en ik vind die combinatie van ICT en spiritualiteit erg grappig.
Uhm⊠betekent het dat je om 5 uur âs ochtends tijdens je miracle morning kleine hoeveelheden drugs neemt en dan gaat dansen en koken? ![]()
haha ja sowieso ineens allemaal van die influencers die into
miracle morning
zijn en het nodig vinden om al hun dagboekinzichten te delen. En de huismuts zou indd de huismuts niet zijn als ze het weer helemaal doortrekt naar de hele lifestyle ervan maken.
En binnenkort volgt er een cursus of boek hierover.
Nou maar precies dat! Ik vraag me ook af hoe het met het wylde pad gaat, dat gingen ze toch niet meer verkopen?
Nee, een anonieme partner zorgt er nu voor dat alles loopt oid.
Ik weet niet of ze hier onder valt maar ik zag dat Lisa (@lisavdveen__) weer zwanger is. Zij zijn hun 3ling verloren, super heftig verhaal maar nu dus weer zwanger zo fijn voor ze. Hoop dat het dit keer allemaal goed gaat. Kennen jullie haar ook?
Aah wat bijzonder ja, ik volg haar maar dit was me even ontgaan! Hopelijk mag alles goed gaan.
hadden Koen en/of Michelle niet eerder elkaars naam in hun bio staan?
Ja maar die hebben ze er volgens mij uitgehaald nadat de poly out in the open kwam
Ik snap nooit dat iemand dit bij houdt qua bioâŠ
ik ook niet. Maar ik dacht dat er vast iemand is die dat toch doet.
nja, meer âik meen me te herinnerenâ. Niet iets wat ik actief opsla in mijn geheugen. Dat het evt kostbare geheugen real estate inneemt kun je een mening over hebben; en dat snap ik ![]()
Geeen idee, ik volg eigenlijk vooral de stories aan het einde van de dag dus viel op dat Michelle niets plaatste en dat Jacqueline zei dat ze âhaar haar hoofd leeg moest makenâ.
Dit betekent dat je dagelijks drugs gaat gebruiken en je daardoor beter voelt, maar niet zoveel, want je gebruikt geen drugs hoor, neeee je bent aan het
mircodosen ![]()
Serious note: dit moet wel even genuanceerd want medicijnen zijn ook drugs dus waar trek je de grens? Maar als mensen lekker erbij gaan dansen en wazig gaan lopen doen krijg ik toch soms de indruk dat het vooral recreatief gebruik is
Microdosen is dus gewoon verslaafd zijn ![]()
De subtiele effecten van microdosing die het vaakst genoemd worden:
- Meer energie
- Meer creativiteit
- Helderder denken
- Verhoogd probleemoplossend vermogen
- Verhoogde focus
- Verhoogd bewustzijn
- Positieve stemming
- Emotionele band met mensen om je heen
- Meer aanwezig zijn
Aldus Wat is microdosing? Alles over de werking, effecten en meer
Klinkt niet verkeerd ![]()
Is me nooit opgevallen moet ik zeggen
Maar ik kijk niet dagelijks bij hen meer als ze gesprek van de dag zijn op et Viva forum
Er stond nu een post online van Michelle over eh ja hoe het leven kon veranderen enzo, die afsluit met âwe doen het samenâ dus misschien toch niets aan de hand
https://www.instagram.com/p/CoVTzrLMzxR/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Edit: oh en veel stories samen