Maar dan wel in bijpassende tutu’s
Elise vindt dit een afschuwelijke “packaging” () voor pakketjes met kinderkleding. Is toch gewoon gezellig
Ieder zn mening toch?
af-schuuuwelijk
Ja maar deze was wel een mindfuck want ik wist zeker dat ze met een lange aanloop juist ging zeggen dat ze het schattig vond
Dat is gewoon een design van mini rodini dus niet raar dat ze dat gebruiken als verpakking als je daar wat bestelt. Ik heb zelf (nou ja mijn kinderen) een jas met die muizen en kaas k vind dan weer die paarse kledingstuk met panter print weer af-schuuuuwelijk
Kan allemaal.
Hahah ja dat dacht ik ook, dat ze wilde zeggen hoe leuk ze de verpakking vindt
Wat is hier mis mee dan? Zijn toch gewoon leuke figuurtjes? Ik zou hier niet eens over nadenken
Misschien vindt ze muizen eng. Ik vind haaien eng, vind eigenlijk zelfs plaatjes eng haha heel overdreven en dom
‘doe eeeeeeeven normaal’. Ik hoor het dr gewoon zeggen.
Precies dat ja hahah
Dat hotel van Elise haar babyshower. Wat zit er voor hen in, want de doelgroep van Elise gaat daar toch geen feestje organiseren of wel? Waarom zouden zij hier een deal voor maken. Iemand die dit wil uitleggen?
Of misschien is het helemaal niet zo duur. Wat ik me niet kan voorstellen
De hightea daar is echt hemels, ik ga elk jaar met kerst. In mijn omgeving zijn er ook al meerdere highteas daar gegeven voor baby/weddingshower. Dus ja, ik snap die deal wel.
Welk hotel gaat het over? Heb geen interesse in Elise maar wel in een hemelse hightea…
Waldorf Amsterdam. 65 euro p.p.
Annemerel is weer zwanger. Nog meer boring baby content.
En hopelijk mag de verwarming van tuurtje volgend jaar wel aan
Met die nieuwe zwangerschap komen er vast weer een hele hoop nieuwe spon-mogelijkheden, dus kunnen ze dan vast wel lijen
Dat zelfs poppenkleertjes een neutrale kleur moeten hebben bij Michelle want ze houdt niet van schreeuwerige poppenkleertjes
Vroeger gingen pubers zwart dragen als een soort van tegenhanger van hun roze kamer.
Ik hoop dat deze kinderen hele hysterische kleren en kamers willen als pubers.