Jacqueline was vandaag met haar kinderen naar de kapper. Dus we zullen wel weer snel de nieuwe roddels horen
Gun die oudjes ook even hun plezier.
Nou niks aan de hand dus want ze gebruikt ook duidelijk nog steeds de tag thethreeofus ![]()
Nou vandaar ook mijn serious note erbij. Ik ben ook zeker niet anti-drugs gebruik oid. Als microdosen goed wordt gedaan âmerkâ je er inderdaad niet zoveel van, maar als er dus bij wordt gedanst en mensen gaan zich zo lekker voelen dan vraag ik me wel af of je niet gewoon lekker recreatief drugs aan het gebruiken bent (maar dan weinig).
Vind dit echt raar om zo open te posten, ipv even iemand te dmen naar haar nummer.
Alleen is de setting toch heeel anders? Een gecontroleerde omgeving waar voor wetenschappelijke doeleinden nieuwe behandelmethoden worden getest & uitgevoerd voor ernstige psyschische aandoeningen vind ik echt wat anders dan wat de Huismuts de hele tijd laat zien.
Maar wat zou er moeten zijn ook, iemand gaat van social media af, boeiend? En al heeft ât wel een reden, dan hoeft zij zich toch niet aan iemand te verantwoorden
Shifra heeft 2 dagen geleden nog op haar instapost gereageerd (over die lilleke jeep)âŠ
Nouja 2 dagen niet je dmâs openen is natuurlijk heeeeel lang en ondenkbaar in insta wereld.
Nou dat zou serieus wat zijn als mijn partner en ik even niets posten over elkaar (hypothetisch want geen SM) en mensen vragen zich gelijk af of we relatieproblemen hebben. Het is geen weken radiostilte
Ik merk dat ik mijn punt niet goed duidelijk krijg want ik ben het volledig met jullie eens (ook @pastelzwart ). Natuurlijk mag je je goed erdoor voelen, dat is het hele idee er achter. Ik ben ook niet anti drugs ofzo.
Ik vind het vooral interessant waar de grens ligt. Ik krijg zelf het idee dat een deel van de microdosers nu een goed excuus heeft gevonden om regelmatig drugs te gebruiken zonder het wijzende vingertje dat erbij komt. Als dat het doel / beweegreden is vraag ik me af of dat wel ok moet worden gevonden en of het ok is dat zo te promoten.
Dorpsgenoot hier! Ze zijn nogsteeds samen met zn 3en. Maarja ook nogsteeds talk of the town. Er is een bepaalde kroeg hier waar hun zowat ieder weekend komen en als ze daar binnen stappen is het meteen heel amicaal en kijk we zijn er weer. Kijk ons eens beroemd zijn.
Pfff gebeurt er in jullie dorp echt niks anders dat er na maanden dit nog steeds âtalk of the townâ is? Moet men zich niet lekker druk gaan maken om de carnavalsoutfit ofzo ![]()
Interessant dat microdosen. Ik heb er vooral wat vraagtekens als het door Sanny/Jorg/Huismuts achtige types gepromoot word om je leven te âoptimaliserenâ. Ik word overall gewoon heel moe van die hele zelfontwikkelings/spiritualiteit/cacaoceremonie/kaarten beweging.
Haha naja, met zijn drieĂ«n een relatie hebben en deze ook online delen is nog niet echt âgenormalizeerdâ ofzo toch, dus best logisch dat het nog steeds talk of the town is. Ik kom ook vaak bij die âkroegâ (het is wel wat meer dan een âkroegâ). Ik vind het super goed dat het online wordt gedeeld, maar we kunnen er niet omheen dat dit voor heel veel Nederlanders nog enorm gek is.
Ik ben het volledig met je eens hoor, maar ik begrijp het wel dat er in zulke dorpen overwegend minder open-minded mensen rondlopen. Voordat deze liefdessituatie van toepassing was werd zij in het dorp ook al heel veel besproken, want: influencer. Dus het is wat dat betreft misschien wel iets erger geworden, maar ik sta er niet van te kijken dat het gebeurt. Ik vind het zelf ook rete interessant. En dan in de zin van: hoe doen mensen dit? Welke afspraken worden er gemaakt e.d⊠Vind het gewoon een hele interessante situatie (in de zin van: ik wil er meer van weten). Maar aan de andere kant lijkt het me gewoon enorm rot als er zo over je gepraat wordt.
Mascha heeft in dit topic gelezen dat Shifra 2 dagen geleden nog heeft gereageerd op haar Insta post, dus all good ![]()
Het toont wel hoe idioot dit hele influencer&volgers-wereldje is. Er zitten zich nu volgers zich serieuze zorgen te maken om iemand die ze niet kennen en die hen niet kent. En dat is ook waar hun hele influencer zijn op gebouwd is. Je reinste tijdverspilling ![]()
Eens met wat @EllaFitzgerald zegt. Dit is echt idioot ![]()
Ik post hier veel maar eerlijk gezegd voornamelijk om irritainment te delen. (Kan je ook wat van vinden)Het is nog nooit in me opgekomen om âoprechte zorgenâ te komen delen en te speculeren over wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Aan de mensen die zich echt zorgen maken; heb je dat ook als de cassiere van je vaste supermarkt al een tijdje afwezig is of als je je buurman al een tijdje niet meer gezien en gehoord hebt. Verdraag je het nog wel om het nieuws te kijken? Er is zoveel om zorgen over te maken in de wereld.