Mommybloggerstopic #9

Jaa alles in regenboogkleuren en dan overal pop-its en :scream::scream::scream: plastic dingen :scream::scream::scream:

9 likes

Moest ook wel een beetje lachen om het bont gedecoreerde speelhoekje op d’r nieuwe kantoor (misschien dat er nog speelgoed in die kist zit hoor)

43 likes

Zoo kan die regenboog met kleur wel!?

12 likes

Begrijp mij niet verkeerd, ik hou ook van rust in interieur. Maar ik heb mortuaria gezien die er sfeervoller uitzien dan dit… Ik hoop dat het kind met alle kleurrijke stiften over de muur gaat, zou de kamer goed doen.

42 likes

Er zijn bushaltes met meer sfeer

25 likes

Haha lijkt net een isoleercel.

18 likes

De beige manden waren uitverkocht?

8 likes

Nee, dat is de pop of color!

6 likes

Ik kijk de insta stories steeds en denk vooral: hopelijk komt het nog goed met die knie :smiling_face_with_tear:. Ik heb in m’n werk fitte mensen gezien met minder letsel die braaf advies volgden van artsen/therapeuten waarbij het nooit meer helemaal goed is gekomen. Maar haar lijf, haar keuze en ik weet uiteraard niet welk advies zij persoonlijk heeft gehad.

Wel best bijzonder dat je in een maand tijd van geen webwinkel naar telkens uitverkocht kunt gaan incl. pand wat er niet shabby uitziet kunt gaan. Maar ik ben zelf het tegenovergestelde van een ondernemer dus mij lijkt het de hel :joy: toch fascinerend wat enig insta bereik je kan opleveren anders dan hellofresh spon en dergelijke.

19 likes

Ik ben ook benieuwd hoe dat pand ze bevalt want ze deed haar werk natuurlijk vanuit huis en dat leek me juist zo makkelijk met de kinderen. Lijkt me best een gesleep worden met sowieso die twee kleintjes van Michelle en dan af en toe ook nog de jongste van Jacqueline en het kindje waar Michelle op maandagen op past. Wel een heel mooi pand trouwens waar ze gaan zitten en leuk dat het meteen zo goed loopt.

5 likes

Vind het wel een mooi pand waar in ze zitten, webshop zal wel goed lopen, lijkt me geen goedkoop pand :see_no_evil:

8 likes

Ja haha ik was ook erg benieuwd hoe ze zo snel aan een mooi pand kwamen en hoeveel zon pand dan kost

9 likes

Sad beige clothes, for sad beige children.

19 likes

Volgens mij hebben ze het pand kunnen huren van een kennis die het aanbood als cowork space maar waarschijnlijk toch heeft besloten het pand aan één partij te verhuren.

5 likes

Ah chill voor ze, wat een goed netwerk niet allemaal kan doen haha

3 likes

Dit klopt inderdaad. Van binnen ziet het er mooi uit, maar van buiten een stuk minder fancy. Het ligt in een woonwijk in een klein dorpje (geen A-locatie), dus denk dat ze dit voor een prima prijs kunnen huren. Lijkt me alleen ook zo onpraktisch met alle kids. Halen ze die uit school en gaan ze dan met z’n allen in het pand werken/spelen? Het zal op den duur vast de bedoeling zijn dat er vooral personeel in dat pand werkt. Vraag me nog wel af hoe ze Senna kennen en wat haar rol nu precies is.

6 likes

Volgens mij is dat hun compagnon. MB noemde haar zo in een reactie op haar Instagram volgens mij.

4 likes

Laura Brijde heeft nu ook een webshop met Spaanse (?) babykleding.
Webshop is het nieuwe vloggen?

Oh! Raad de webshop van een moedervlogger:

-Mies&co: Veromoda only gutsgusto meuk maar dan onesize

-Laura B: Spaanse meuk

-Wil&Tien: theekopjes van halfedelstenen ingestraald door Tien en de schoteltjes voorzien van een gedicht van Mijn

• Elise B: wild gekleurd bizarr inpakpapier met God verhoede geen muizen erop want dat is walgelijk. En om in dat zelfde thema te blijven: wilde gekleurde behangetjes in kekke kleuren die SNEL geleverd kunnen worden want voor je het weet ben je alweer verhuist.

• verder volg ik geen moekes dus maak me los.

17 likes

Elise heeft Diep’r haha

4 likes

Klinkt nog steeds als een condoommerk.

47 likes