Ik weet niet of ze hier onder valt maar ik zag dat Lisa (@lisavdveen__) weer zwanger is. Zij zijn hun 3ling verloren, super heftig verhaal maar nu dus weer zwanger zo fijn voor ze. Hoop dat het dit keer allemaal goed gaat. Kennen jullie haar ook?
Aah wat bijzonder ja, ik volg haar maar dit was me even ontgaan! Hopelijk mag alles goed gaan.
hadden Koen en/of Michelle niet eerder elkaars naam in hun bio staan?
Ja maar die hebben ze er volgens mij uitgehaald nadat de poly out in the open kwam
Ik snap nooit dat iemand dit bij houdt qua bio…
ik ook niet. Maar ik dacht dat er vast iemand is die dat toch doet.
nja, meer ‘ik meen me te herinneren’. Niet iets wat ik actief opsla in mijn geheugen. Dat het evt kostbare geheugen real estate inneemt kun je een mening over hebben; en dat snap ik ![]()
Geeen idee, ik volg eigenlijk vooral de stories aan het einde van de dag dus viel op dat Michelle niets plaatste en dat Jacqueline zei dat ze ‘haar haar hoofd leeg moest maken’.
Dit betekent dat je dagelijks drugs gaat gebruiken en je daardoor beter voelt, maar niet zoveel, want je gebruikt geen drugs hoor, neeee je bent aan het
mircodosen ![]()
Serious note: dit moet wel even genuanceerd want medicijnen zijn ook drugs dus waar trek je de grens? Maar als mensen lekker erbij gaan dansen en wazig gaan lopen doen krijg ik toch soms de indruk dat het vooral recreatief gebruik is
Microdosen is dus gewoon verslaafd zijn ![]()
De subtiele effecten van microdosing die het vaakst genoemd worden:
- Meer energie
- Meer creativiteit
- Helderder denken
- Verhoogd probleemoplossend vermogen
- Verhoogde focus
- Verhoogd bewustzijn
- Positieve stemming
- Emotionele band met mensen om je heen
- Meer aanwezig zijn
Aldus Wat is microdosing? Alles over de werking, effecten en meer
Klinkt niet verkeerd ![]()
Is me nooit opgevallen moet ik zeggen
Maar ik kijk niet dagelijks bij hen meer als ze gesprek van de dag zijn op et Viva forum
Er stond nu een post online van Michelle over eh ja hoe het leven kon veranderen enzo, die afsluit met “we doen het samen” dus misschien toch niets aan de hand
https://www.instagram.com/p/CoVTzrLMzxR/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Edit: oh en veel stories samen
Jacqueline was vandaag met haar kinderen naar de kapper. Dus we zullen wel weer snel de nieuwe roddels horen
Gun die oudjes ook even hun plezier.
Nou niks aan de hand dus want ze gebruikt ook duidelijk nog steeds de tag thethreeofus ![]()
Nou vandaar ook mijn serious note erbij. Ik ben ook zeker niet anti-drugs gebruik oid. Als microdosen goed wordt gedaan ‘merk’ je er inderdaad niet zoveel van, maar als er dus bij wordt gedanst en mensen gaan zich zo lekker voelen dan vraag ik me wel af of je niet gewoon lekker recreatief drugs aan het gebruiken bent (maar dan weinig).
Vind dit echt raar om zo open te posten, ipv even iemand te dmen naar haar nummer.
Alleen is de setting toch heeel anders? Een gecontroleerde omgeving waar voor wetenschappelijke doeleinden nieuwe behandelmethoden worden getest & uitgevoerd voor ernstige psyschische aandoeningen vind ik echt wat anders dan wat de Huismuts de hele tijd laat zien.