Mommybloggerstopic #9

En er dan vooral maandenlang over blijven praten vind ik vooral heel bekrompen

5 likes

Sorry maar amsterdam is een groot dorp

11 likes

Haha als dat de norm is om dingen niet te doen… 50% van de huwelijken werken ook niet op de lange termijn :face_with_hand_over_mouth::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dat mensen erover praten/roddelen is niet zo erg of gek. Het is anders dan normaal en daar moeten mensen aan wennen. Dat duurt gewoon even. En mensen met saaie levens moeten hun plezier uit andermans avonturen halen.

6 likes

Oke Grace, dankjewel! Hier in Sittard zijn wij ook nog niet zo bekend met dit soort relaties maar staan ze er zeker voor open. Helemaal met het naderende carnavalseizoen.

Weer terug naar de studio

84 likes

Ik hoorde laatste dat Sittard een fashion week heeft gehad. INCLUSIEF MODESHOWS.

7 likes

Is dit jullie slogan? Haha love deze zelfspot.

14 likes

Wat een domme comment, zie al een kroeg vol leeghoofden voor me. Dan komen die 3 amicaal binnen, nou wat moeten ze dan, jankend en ruziend binnenkomen ofzo

17 likes

Zou ik wel doen als ik iedere week in een kroeg in zo’n dorp stond waar mijn relatie hot topic is

5 likes

Bijna wel he pfff

2 likes

Zoals l’homme du mer?

2 likes

Nee het is echt een serieus bekende winkel. Lil kleine komt er best vaak en ook een paar duitse influencers.

6 likes

Niet dat lil kleine nou het toonbeeld is van fashion maar oke :face_with_spiral_eyes:

14 likes

Die kan zich natuurlijk niet meer vertonen in Amsterdam

8 likes

Vond ik wel toepasselijk:

7 likes

Denk dat we in ieder geval kunnen concluderen dat Koen gestopt is met z’n baan in loondienst. Zijn werk staat niet meer in zijn Insta bio en er is een nieuwe BMW toegevoegd aan het wagenpark. Ze zullen hun handen wel dichtknijpen bij Story BMW met de familie Bolllen als vaste klant :laughing:

15 likes

Lekker, dan gaat de webshop vast erg goed! Lijkt me wel tof om zoiets op te starten en ze lijken ook heel veel hulp te hebben (of nu al veel medewerkers?). Ben benieuwd hoe dat op de lange termijn gaat

5 likes

Hm ja enerzijds super tof, maar anderzijds ook wel vreemd dat zo’n webshop het zo goed doet :exploding_head: Het lijkt in mijn ogen een beetje op Ali meuk, de foto’s zijn niet echt professioneel en het is allemaal van polyester of viscose. Wist niet dat anno 2023 men nog zo groot fan was van fast fashion, of is het meer het idee dat ze iets kopen van MiCheLLe BoLLeN :laughing:

19 likes

Dat vind ik inderdaad ook heel wonderlijk. Je wilt niet ook weten onder welke omstandigheden dit soort kleding geproduceerd wordt. Helaas zijn veel mensen zich daar niet van bewust…
Alles wat je inkoopt in het World Fashion Center in Amsterdam en direct mee kan nemen (zoals Michelle doet), daarvan weet je dat het massaproductie is en helaas 9/10 keer niet op een verantwoorde manier tot stand gekomen.
Ik heb meer bewondering voor Lot Keckeis die haar eigen, kleine collecties ontwerpt en laat produceren.

16 likes

Ja precies dat dus, ben ik het volledig mee eens. En ik ben daar ook geen heilig boontje in want ik koop ook sporadisch wat bij fast fashion winkels. Maar die onprofessionele webshops met Ali meuk schieten echt als paddenstoelen uit de grond :roll_eyes: ik vertik het echt om daar wat van te kopen. Behalve van Lot idd want van haar heb ik wel 3 items gekocht :shushing_face:

14 likes

Ik heb het verwijderd want dat is niet mijn bedoeling, ik probeerde het te rapporteren maar dat kan blijkbaar niet bij een story?