Zo ja met dat verjaardagsgeld dat dan in een pot moest voor een uitje zoals de Efteling met het hele gezin. Maar zelf wel ff een motor van 4000 euro kopen. Koekoek
Volgens mij ging er ook 1/6 van de inkomsten naar PAARDRIJDEN
Kinderen moeten ook paardrijden en scouting, Een eigen mening is dr niet bij
Haha ja en dan allemaal van die Loavies troep voor idd hoge bedragen.
En mensen trappen er zeker nog in ook
Ze worden weer betaald door Vinted. Want ook Elise M i l o u heeft haar gekreukelde items erop incl armed angels en guts en gusto. Eigenlijk ben ik dan weer klaar met vinted, knap er zo op af als ze gebruik maken van influencers
Een tijd geleden vertelde demammavan op Instagram dat ze de hottub van de kinderbijslag had gekocht. Maar de kinderen krijgen geen kinderfeestje als ze jarig zijn, want dat is te duurā¦
Het bijkomende argument was dat de uitgenodigde kinderen een keer niet kwamen opdagen omdat sommigen de oud-Hollandse spelletjes die ze altijd doen stom vinden. Nou oke, dat is natuurlijk ook niet leuk en vooral opvoedkundig vanuit de ouders van die kinderen uit de klas erg slecht, maar om dan maar helemaal geen kinderfeestje meer te organiseren?
Ze schreef dat een feest op een externe locatie te duur wordt, maar je kunt je programma thuis toch ook aanpassen zonder het heel gek te maken, bijv. filmmiddag met popcorn, bakken (of bakwedstrijd om het wat uitdagender te maken), slijm maken/proefjes doen of ga naar een grote speeltuin/speelboerderij. Het is niet alsof je alleen maar kunt koekhappen en spijkerpoepen thuis, genoeg leuks te bedenken zonder dat het meteen kapitalen kost.
Ze krijgen denk ik best wel wat kinderbijslag met zoveel kinderen. Prima als je daar liever een hottub van koopt, maar dan kan het argument nooit zijn dat een kinderfeestje budgetair gezien niet past. En tja, tuurlijk is het gedoe en druk, maar een verjaardagsfeestje hoort er toch een beetje bij. Het gaat bovendien maar om vier kinderen (van wie een tweeling) voor wie zoiets nog echt belangrijk is, dus het is niet alsof ze jaarlijks voor acht kinderen een kinderfeest moet organiseren. Dus als je het zo bekijkt, is het qua organisatie etc toch best te overzien?
Nou goed, ik begrijp deze keuze duidelijk niet
Wow, ik ben meer het type āleven en laten levenā maar dit klinkt echt niet fijn voor die kinderen.
En dit vind ik eigenlijk helemaal niet zo prima? Met de kinderbijslag betaalt de overheid (aka belastinggeld) mee aan de kosten die horen bij de opvoeding van een kind. OkƩ als je er boodschappen van koopt is dat tot daar aan toe, maar een hottub? Dit zal vast in meer gezinnen zo gaan hoor, maar dat ze dat dan verteld op Instagram is toch schaamteloos?
Kinderbijslag is toch echt een druppel op de gloeiende plaat. Een buiging voor mensen die dit apart zetten op de spaarrekening van de kinderen (hoewel met deze inflatieā¦). Maar ik gebruik het vaak ook als extra voor mezelf. De rest van mān salaris gaat maandelijks toch wel op aan boodschappen/schoenen/jassen/speelgoed.
Ik snap dat het in de praktijk allemaal van dezelfde hoop geld betaald wordt hoor.
Maar dat deze specifieke Instagrammer loopt te beknibbelen op kinderfeestjes maar wƩl een hottub en motor koopt van de kinderbijslag?
En dat ze dat dan ook nog deelt op Instagram alsof dit normaal is?
Ja nee dat ben ik helemaal met je eens hoor
Ik heb steeds meer het idee dat het influencer-leven een vooropgezet plan a la the Truman-show is. Dat er allemaal idiote mensen zichzelf verheffen tot idool en dan kijken hoe de rest van de beschaving dit oppakt.
Ik zat ook even met mijn ogen te knipperen en snap eigenlijk niet zo goed waarom ze het zo nadrukkelijk erbij wilde vertellen dat het van de kinderbijslag is gekocht. Misschien omdat ze dit soort uitgaven juist niet zomaar kunnen doen en van bijslag wel?? Juist omdat ze het zo expliciet erbij vertelde en omdat de post niet lang na de post over de kinderfeestjes kwam, dacht ik even huh, oke? bijzondere keuze wel.
(of ze de motor ook van de bijslag heeft gekocht weet ik trouwens niet, heb het inderdaad gezegd, maar moet ik misschien terugnemen. Sorry even een kleine rectificatie voordat ik haar van dingen beticht die misschien niet waar zijn. Maar hottub heeft ze zich dus wel echt over uitgesproken)
Ben je ook geen ekte influencer als je zoān bubbelbad niet eens gratis gespond kan krijgen
Ik vond het in waar doen ze het van ook zo bijzonder dat ze eerst zat te vertellen dat ze eigenlijk geen kinderen wilden, en opeens heeft ze er 8. En ik vond het inderdaad heel karig dat die kinderen ook een flink deel van hun salaris uit een bijbaantje moesten bijdragen aan de huishoudpot (volgens mij de helft ofzo). Ik snap dat 8 kinderen op 1 salaris onderhouden lastig is, maar dat zijn allemaal persoonlijke keuzes (zowel om 8 kinderen te krijgen als om 1 ouder thuis te laten zijn al is het ƩƩn waarschijnlijk logisch gevolg van het ander)
Ze kunnen toch gewoon al die kids in die hottub zetten, prima kinderfeestje denk ik zo
Natuurlijk is dat een duur leven, zoveel kinderen (volgens mij inmiddels nog 7 thuiswonenden) maar zoān hottub met de huidige energieprijzen en al die motoren kun je ook weglaten. Kun je wat minder geld van je kinderen vragen. Ben groot fan van verantwoordelijkheid bij kinderen maar vind de helft wel echt veel. Zij niet werken en die kinderen lappen. Niet mijn stijl.
Edit: nu lijkt het of ik jou tegenspreek, ik vul je post aan denk ikš
Een kind tot publiekslieveling bestempelen⦠schuldgevoel naar anonieme volgers omdat je het doen&laten van je kind niet elke dag deeltā¦Fucking rare wereld is het toch.
āVele van jullie zagen haar eerste ademhaling via mijn storiesā
Haha dat is natuurlijk zeker zo. USP zelfs voor een kinderfeestje thuis!
Echt niet normaal