Mommybloggerstopic #9

Volgens mij is dat hun eigen slaapkamer toch? waar de baby komt te liggen tot ze een eigen kamertje krijgt in hun nieuwe huis.

8 likes

Wauw onze fietser Wout is voor 16 uurtjes ff naar Amsterdam terug gevlogen. Geen vliegschaamte te bekennen :sweat_smile:

14 likes

Ahahaha ik ging even op z’n profiel kijken en hij heeft nu een profielfoto waar hij Elise vanaf heeft geknipt :joy: :joy: :joy: :joy:

Je ziet nog net zo’n stukje hoofd aan links lol

16 likes

Kan ie die 16u meteen weer gebruiken om 4u in de rij op Schiphol te staan.

16 likes

Mensen moeten hier echt meer op aangesproken worden :angry:

6 likes

Wie doet er nu specifiek een roze was? Is dit echt een ding of klink ik nu als een onwetende loser lol?

8 likes

Hij houdt van Ibiza omdat het zo dichtbij Amsterdam is :joy::joy: raap me op.

21 likes

Scheelt wel dat hij zijn touwtjes thuisgelaten heeft :crazy_face:

96 likes

Hahaha ja ik gaf hem maar het voordeel van de twijfel over deze typo

1 like

Fuck het milieu, de fietsles of fotoshoot van Wout is zo belangrijk dat dat die extra vervuiling wel waard is! Geen idee hoor wat hij gaat doen in Amsterdam maar zal vast zoiets zijn.

16 likes

Wat zijn twines? Echt…wat een gast :rofl:

17 likes

Ik kan alleen maar zuchten. Wat een figuur…

4 likes

Waarom trekken ze die Noord-Zuid lijn eigenlijk niet door naar Ibizzzz

72 likes

Haha ik

Edit: ik heb 2 dochters en heel veel roze was. Heb er zelfs een aparte wasmand voor :crazy_face:

10 likes

Haha nee joh ik gooi normaal altijd alles bij elkaar, maar voor de geboorte van mijn dochter heb ik eerst al haar kleertjes gewassen. Toen had ik wel een wasmachine vol met roze kleertjes, hydrofielen, beddengoed, enzo.

3 likes

Ahh ik vind dat lachen om zijn Engels wel een beetje simpel

14 likes

Vind ik ook, vooral omdat hij zelf ook al heeft aangegeven dat zijn Engels niet zo goed is en hij dat wil verbeteren.

1 like

Haha mooie post in combi met jouw naam.
Maar eens, hij doet het om te oefenen zegt hij juist omdat hhij er niet zo goed in is.

4 likes

Oké waarom gaat Wout ff heen en weer naar Amsterdam vanuit Ibiez?

• Fietsles
  • Fotoshoot
  • Kapper
  • Iets met de verloving
  • Iets met de verhuizing
  • Anders, namelijk

0 stemmers

3 likes

Zal vast wel voor iets met de verhuizing zijn, maar dat kan hij natuurlijk niet op Instagram zetten. Dus zal hij daar wel iets anders voor bedenken, zich niet realiserend hoe het overkomt om voor een kappersbezoekje o.i.d. even heen en weer te vliegen.

2 likes