Volgens mij is dat hun eigen slaapkamer toch? waar de baby komt te liggen tot ze een eigen kamertje krijgt in hun nieuwe huis.
Wauw onze fietser Wout is voor 16 uurtjes ff naar Amsterdam terug gevlogen. Geen vliegschaamte te bekennen
Ahahaha ik ging even op z’n profiel kijken en hij heeft nu een profielfoto waar hij Elise vanaf heeft geknipt
Je ziet nog net zo’n stukje hoofd aan links lol
Kan ie die 16u meteen weer gebruiken om 4u in de rij op Schiphol te staan.
Mensen moeten hier echt meer op aangesproken worden
Wie doet er nu specifiek een roze was? Is dit echt een ding of klink ik nu als een onwetende loser lol?
Scheelt wel dat hij zijn touwtjes thuisgelaten heeft
Hahaha ja ik gaf hem maar het voordeel van de twijfel over deze typo
Fuck het milieu, de fietsles of fotoshoot van Wout is zo belangrijk dat dat die extra vervuiling wel waard is! Geen idee hoor wat hij gaat doen in Amsterdam maar zal vast zoiets zijn.
Wat zijn twines? Echt…wat een gast
Ik kan alleen maar zuchten. Wat een figuur…
Waarom trekken ze die Noord-Zuid lijn eigenlijk niet door naar Ibizzzz
Haha ik
Edit: ik heb 2 dochters en heel veel roze was. Heb er zelfs een aparte wasmand voor
Haha nee joh ik gooi normaal altijd alles bij elkaar, maar voor de geboorte van mijn dochter heb ik eerst al haar kleertjes gewassen. Toen had ik wel een wasmachine vol met roze kleertjes, hydrofielen, beddengoed, enzo.
Ahh ik vind dat lachen om zijn Engels wel een beetje simpel
Vind ik ook, vooral omdat hij zelf ook al heeft aangegeven dat zijn Engels niet zo goed is en hij dat wil verbeteren.
Haha mooie post in combi met jouw naam.
Maar eens, hij doet het om te oefenen zegt hij juist omdat hhij er niet zo goed in is.
Oké waarom gaat Wout ff heen en weer naar Amsterdam vanuit Ibiez?
- Fietsles
- Fotoshoot
- Kapper
- Iets met de verloving
- Iets met de verhuizing
- Anders, namelijk
0 stemmers
Zal vast wel voor iets met de verhuizing zijn, maar dat kan hij natuurlijk niet op Instagram zetten. Dus zal hij daar wel iets anders voor bedenken, zich niet realiserend hoe het overkomt om voor een kappersbezoekje o.i.d. even heen en weer te vliegen.