Mommybloggerstopic #9

Zij wordt op het Viva forum veel besproken (negatief uiteraard) en daar is ze reuze trots op. Zijn alleen maar jaloerse mensen daar.:roll_eyes: Ik word er zo moe van hoe al die influencers de boel zo verdraaien dat ze elke vorm van kritiek buiten zichzelf om weten te houden

3 likes

Ik hoop dat haar kind(eren) het lot is beschoren om niet meer op Instagram te hoeven verschijnen.

3 likes

Het idee dat een wildvreemde je kind gaat missen omdat je een week lang offline gaat, is toch doodeng in plaats van iets om trots op te zijn?!

Er zijn maar een paar mensen die ons kind mogen missen en dat zijn wijzelf en de grootouders, vind ik.

43 likes

Ze komen zeker wel wat tekort, ze hebben 0 privacy, alles wordt gedeeld met haar volgers.

25 likes

Indrukwekkend kleurenpalet bij ons Sarah…

29 likes

Wel makkelijk matchen. :blush: ach andere influencers hielden van een veenlijkfilter dus wetenschappelijk gezien is dit best logisch.

10 likes

Zou dit niet gewoon de roze was zijn? Ik geloof nooit dat dit alle kleertjes zijn

4 likes

Deze hele post is fucked up. Ik volg haar niet, maar wtf?? Begint er niet iets te dagen als volgers benoemen dat ze je kind zo gaan missen als je even niet gaat posten? En haar dan ook nog eens bombarderen tot lieveling, diep triest hoor

8 likes

Wtf dit is echt gestoord. Hebben die mensen dat nou zelf niet door?!

Het nare is dat er gewoon vrij weinig algemeen bekend is over wat de gevolgen zijn van zoveel van je kids delen. Maar als ik al bedenk dat ik het vet genant vond als ik merkte dat mijn moeder iets aan de moeder van een vriendinnetje verteld had en dat die moeder daar dan over begon… hoe is dat dan voor deze kids als zo veel mensen zo veel van ze weten? En iedereen doet ook maar wat, met groot en minder groot bereik. Hoop echt dat ze (overheid? Consultatiebureau?) hier op den duur ouders over gaan informeren dat het niet oke is om zoveel prive informatie van je kids te delen. Ik zie ouders uit mijn omgeving complete rapporten van hun kids op het web slingeren… why???. Ouders zouden echt ook social media vaardigheden moeten leren :neutral_face:

7 likes

Sarah Rebecca zet haar kindje weer lekker in voor een Zwitsal campagne. Dat zou toch ook niet moeten kunnen!
Ook best apart. Ze heeft in de babykamer allemaal grote foto’s van Anna hangen. Leuk joh je grote zus zo prominent in je kamertje😜 okĆ© zo’n pasgeboren baby ziet dat natuurlijk niet maar alsnog.

8 likes

Volgens mij is dat hun eigen slaapkamer toch? waar de baby komt te liggen tot ze een eigen kamertje krijgt in hun nieuwe huis.

8 likes

Wauw onze fietser Wout is voor 16 uurtjes ff naar Amsterdam terug gevlogen. Geen vliegschaamte te bekennen :sweat_smile:

14 likes

Ahahaha ik ging even op z’n profiel kijken en hij heeft nu een profielfoto waar hij Elise vanaf heeft geknipt :joy: :joy: :joy: :joy:

Je ziet nog net zo’n stukje hoofd aan links lol

16 likes

Kan ie die 16u meteen weer gebruiken om 4u in de rij op Schiphol te staan.

16 likes

Mensen moeten hier echt meer op aangesproken worden :angry:

6 likes

Wie doet er nu specifiek een roze was? Is dit echt een ding of klink ik nu als een onwetende loser lol?

8 likes

Hij houdt van Ibiza omdat het zo dichtbij Amsterdam is :joy::joy: raap me op.

21 likes

Scheelt wel dat hij zijn touwtjes thuisgelaten heeft :crazy_face:

96 likes

Hahaha ja ik gaf hem maar het voordeel van de twijfel over deze typo

1 like

Fuck het milieu, de fietsles of fotoshoot van Wout is zo belangrijk dat dat die extra vervuiling wel waard is! Geen idee hoor wat hij gaat doen in Amsterdam maar zal vast zoiets zijn.

16 likes