Mommybloggerstopic #9

Haha ken dat hele mens niet, ken alleen die belachelijke naam van hier.

7 likes

Lol ja idd

8 likes

Ik krijg bij jouw posts echt het idee dat jij zelf Kyra bent

6 likes

Julia Johanna (de Bruin, eerder Things Julia loves) :crazy_face:

2 likes

Haha, dat kan. Dat is niet zo :laughing: Ik volg alleen die hele grote mutsen niet waar jullie veel over kletsen. Ben maar een anoniem klein profielletje die mee kijkt bij wat kleinere influencers die mij boeien en die ik wel is spreek

2 likes

Misschien Janne Schuijn of Esmee Noëlle?

1 like

Dit was toch die betweterige meid waar het laatst over ging die vond dat ze het allemaal beter wist qua ‘toxic’ ingrediënten dan de opgeleide dermatologen van bepaalde merken?

10 likes

ja die mensen verpesten het allemaal voor mij :smiling_face_with_tear:want ik heb dat ook en vond mezelf heel lang echt cool en edgy daarmee maar nu? hele zelfbeeld naar de tyfus

4 likes

Oh dan is jouw tweede naam zo niet basic bitch dat ik het niet eens in de gaten had!

6 likes

Thehappymomstory vanwege haar schoonmaaktips (sinds ik haar volg is glansspoelmiddel heilig hier in huis) en kookkunsten.

2 likes

Ik kreeg na het lezen van dit topic een reclame op insta.

Manifesteer je zwangerschap. Een driedaagse challenge waarbij je kans maakt op haar complete sneller zwanger programma.

Dus het wordt inmiddels zelfs tegen mensen die zwanger willen worden gebruikt. Te bizar.

10 likes

Walgelijk

5 likes

Neee welke Annic 2.0 heeft dit nou weer bedacht?!

6 likes

Jeetje kan dit niet gewoon gerapporteerd worden onder oplichting ofzo? Wat walgelijk inderdaad

11 likes

“3 daagse challege” :joy: Waarom zo’n enorme spelfout in je hoofdtekst? Wat manifesteer je eigenlijk? Een zwangerschap of het “complete sneller zwanger worden programma”? Zoveel vragen hierover.

13 likes

Ik heb inhoudelijk nog niet gekeken maar valt zoiets niet onder kwakzalverij

5 likes

Sneller zwanger? Sneller dan wat, dan 2 jaar, dan je buurvouw? Vaag…

7 likes

Ook zonder schaamte dit :expressionless:

Ik heb haar podcast weleens gevolgd. Zij zat toen (2021) in haar laatste IVF ronde en is niet zwanger geworden. Heel lullig om te zeggen misschien, maar hoe durf je dan dit programma te verkopen. Als het had gewerkt, dan had je zelf toch al lang een baby gemanifesteerd.

15 likes

Ik zat net de “over mij” pagina te lezen en dacht hetzelfde.

6 likes