Het licht
Maar⊠heeft ze nu geen kinderen dan? of begrijp ik het dan verkeerd?
Anders wel heel bijzondere reclame?
Jawel ze heeft één zoontje. Ze wilde graag een tweede kindje. Dat is er niet gekomen.
Omg haar website ook âverdubbel je vruchtbaarheidâ. Ja ging dat maar zo
Het programma kost ook 2k
Kunnen we hier niet wat mee? Net zoals bij Annic. Ik vind dit zo ontzettend schadelijk en zielig voor de wanhopige wensouders die hier intrappen. Echt shame on her.
Heb het gerapporteerd op insta maarja die zijn ook niet goed hierin. Alleen als je tepels ziet blokkeren ze het. Misschien via die kwakzalverij vereniging. Maar ik zie die hele insta niet meer door het rapporteren dus ik kan het niet insturen
Ja de kwakzalverij vereniging is er wel sterk in. Die zijn volgens mij ook gestart met het exposen van Annic? Samen met Janne Schuijn, die toen super sterk reageerde op een post van Annic.
Hier kun je ook onjuiste gezondheidsclaims melden:
Lijkt eerst of het alleen over voeding gaat, maar als je doorklikt kun je ook andere categorieën kiezen.
Ah. Nou heb het account iig gemeld bij de vereniging.
Had ze iets harder moeten manifesteren misschien
Oja kak. Ik verwijder mijn post dan even. Geen zin in gezeik.
Maar heb gegoogled op zwangerschap en manifesteren en helaas is dit was niet de enige.
Maar waarom heeft ze die wens voor een tweede kindje dan niet met haar eigen methode kunnen vervullen? Dat is toch gek?
Ja dat was mijn punt
Ik volg Vita en Elise allebei maar vind de vlogs van Elise op een of andere manier veel prettiger om te kijken, hebben jullie dat ook?
En ik vind de make up van Vita soms heavy oranje.
Ik vind het juist andersom, ik trek Elise veel minder dan Vita, weet niet precies waarom want Vita is ook heel overdreven.
Ik trek Vita ook veel beter. Niet in de minste plaats omdat Ro stukken leuker is dan Wouter.
Ik vind Vita minder entitled en veel vriendelijker overkomen dan Elise.
Ik kan ze beide vooralsnog goed verdragen eigenlijk .
Ik trek Vita ook beter, maar komt bij mij ook door Ro denk ik, die vind ik echt leuk en Wouter alleen maar irritant. Valt me trouwens wel heel erg mee met de babyspon bij Elise en Vita!
Ik vind ze allebei leuk! Wel echt wereldvreemd, maar kan ze allebei goed hebben. Roderick vindt ik heel sympathiek en Wouter echt vreselijk.
Het valt mee met de babyspon inderdaad maar de overige spon is wel erg aanwezig hoor. Bijna alles in het nieuwe huis van Elise lijkt gesponsord te zijn, tot zelfs de zonnepanelen aan toe. Wel grappig dat Elise ineens zo geĂŻnteresseerd is in verduurzaming, had ik echt niet achter haar gezochtđ