Omg ![]()
Moet echt aan zon geitenwollen sokken type denken met dat kapsel en dat vest haha lijkt wel een schapenherder hahaha
Is het zo geverfd? Ik vind het vet.
Volgens mij is ie gewoon grijs van zichzelf
Maar zou ie ineens zo snel grijs zijn geworden of zou hij het hiervoor geverfd hebben?
Hij had altijd zoān Mr Sheffield plukje grijs.
Vind zijn krullen prachtig, maar deze vorm/coupe is het gewoon niet.
En die gladde kinā¦
Edit: ohnee, hij heeft wel stoppels⦠naja hij ziet er idd gewoon een beetje ouwelijk uit.
ja als zoān volkoren Marijke met een cello en een gelijkende hond
Volkoren Marijke ![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is een volkoren Marijke?
Ga echt gevouwen om deze term maar heb geen idee wat het is.
Wat het kapsel aangaat: het lijkt wel een pruik?! Of echt net een permanentje gehad? Zal ie nu ook zoān plastic regenkapje van de Hema opdoen als hij gaat bakfietsen?
Ik gok zoān glutenvrije speciaal-voor-jou-vrouw
Nu heb ik zin om dat hele fragment te kijken haha
Denk wel dat hij een permanentje heeft, zoveel krullen ineens. Of misschien doet hij de curly girl methodeš
Ik zie nu dit op een bakfiets met een schaapsherdersjas ![]()

Hahaha dit type stond precies hier aan de deur vandaag met een collectebus van amnesty ![]()
Nee bah, ik vind hem zonder baard/stoppels en met meer haar juist piep jong lijken, met dat smalle bekkie⦠not my favorite hairdo eerlijk gezegd
Ik luisterde de podcast van Vita en Elise en Elise zei dat zij twee keer per week een schoonmaker hebben!
Naast dat ik dat echt luxe vind, snap ik het ook niet. Het lijkt mij nogal veel? Of hij komt maar een paar uurtjes en doet de ene dag de keuken en de andere dag de badkamer ofzo.
Misschien doet hij zij wel meer dan poetsen. De was is al een dagtaak op zich. Ik kan zo 100 dingen bedenken.
Ik ken iemand die dat heeft en dat is met name omdat de was ook gedaan word
Ik vond het vooral weer typisch dat als vita zegt dat ze eens per 2 weken een schoonmaker hebben, Elise daarop reageert met āzo weinig?!?!ā
Zo verwend kwam ze over.
Elise zei dat zij de was voornamelijk doet. Dus ik had het idee dat, dat niet gedaan wordt. Ja misschien wel de bedden afhalen, wassen en weer opmaken