Mommybloggerstopic #9

Huh, waarom is Groningen dan altijd zo ver weg voor mensen die in Amsterdam wonen? :roll_eyes:

32 likes

Michelle die een silky chic wedding outfit laat zien met een panter flared legging? Sorry, maar wat is dit voor mislukte spon.

5 likes

Als je het filmpje afkijkt zie je de outfit waar de omschrijving bijhoort

13 likes

Oh gelukkig, haha! Vond het al zo gek :smiling_face_with_tear:

3 likes

Vind dit wel een mooie outfit!

6 likes

Echt alles aan wat ik op deze foto ziet schreeuwt saai, inspiratieloos en misschien leuk als je net met pensioen bent. My God.

12 likes

Silky chic, 100% polyester

44 likes

Ja ik wilde net zeggen je zoveelste nakd troep maar zie dat het gutsgusto is, potato potato :potato:

5 likes

Ik was ff bang dat ze in Een Huis Vol zou komen want ze is super mediageil en hintte daar vaak naar en ik wil haar niet in mijn favorite wegkijkshow

Maar nu vlogt ze zo ongeveer hun hele dag en dat mag niet als je meedoet dus in dat kader hoop ik dat ze door blijft gaan.

5 likes

Ik ga mn inzet veranderen omdat hij zei dat Ibiza winkwink lekker dichtbij is. Ik gok op vandaag terug volr de verkoop van huis, en ze gaan op Ibizzzzz wonen

2 likes

Ja, same!

4 likes

Oké, Wat gaat het worden mensen?

• Los Angeles
  • Oud-Zuid
  • Ibiza

0 stemmers

10 likes

42% heeft gelijk, de beste man is fietsen. Kan niet op Ibiza natuurlijk

13 likes

Oh ik stemde LA, maar ging net even zijn story kijken en ik switch naar Ibiez. In die story dat het zo lekker dichtbij Amsterdam is doet hij wink wink, dus dat zal wel de hint zijn haha. Ook zei Elise laatst dat ze geen huis met hek om het zwembad konden vinden, maar dat deze huurder dat speciaal voor hen eromheen had gezet. Zou iemand dat alleen voor een maandje doen (of hoe lang blijven ze, geen idee)?

@kleinmaargroot om even in hun bewoordingen te blijven: wat wálgelijk :neutral_face:

2 likes

Dan moet ie gewoon tot hij het beter kan stoppen met dat achterlijke gepost in het Engels. Denkt ie nou echt dat de hele wereld hem volgt en dat dan niet in het nl snapt? Dan drukken ze maar op de vertaal knop. Hij zet zich gewoon voor gek zo. Pas had hij ‘emmediatly’ getypt… dan denk ik…google even man :see_no_evil: voordat je dat de wereld in gooit.

Edit: trouwens… ik krijg een briljante ingeving! Ik ben niet zo goed in Chinees, ik ga voortaan alles in het Chinees posten! Leuk om te oefenen :joy:

40 likes

Hahah toch jammer dat niemand thuis voetbal kijken had gegokt, want op Ibiez heb je natuurlijk helemaal geen tv

9 likes

Ik mag hopen dat hij morgen een belangrijke afspraak heeft die niet via zoom kan, want dit zou toch echt van de zotte zijn.

5 likes

Hij is er maar 16 uur dus red ie niet denk ik. Hup terug weer.

6 likes

Ik denk dat hij ook iets anders gedaan heeft eigenlijk. In de vlog zei hij dat hij een maand geen lessen ging geven iig

3 likes

Nee hij ging iets very excitings doen…

5 likes