Wat zijn twines? Echt…wat een gast
Ik kan alleen maar zuchten. Wat een figuur…
Waarom trekken ze die Noord-Zuid lijn eigenlijk niet door naar Ibizzzz
Haha ik
Edit: ik heb 2 dochters en heel veel roze was. Heb er zelfs een aparte wasmand voor
Haha nee joh ik gooi normaal altijd alles bij elkaar, maar voor de geboorte van mijn dochter heb ik eerst al haar kleertjes gewassen. Toen had ik wel een wasmachine vol met roze kleertjes, hydrofielen, beddengoed, enzo.
Ahh ik vind dat lachen om zijn Engels wel een beetje simpel
Vind ik ook, vooral omdat hij zelf ook al heeft aangegeven dat zijn Engels niet zo goed is en hij dat wil verbeteren.
Haha mooie post in combi met jouw naam.
Maar eens, hij doet het om te oefenen zegt hij juist omdat hhij er niet zo goed in is.
Oké waarom gaat Wout ff heen en weer naar Amsterdam vanuit Ibiez?
- Fietsles
- Fotoshoot
- Kapper
- Iets met de verloving
- Iets met de verhuizing
- Anders, namelijk
0 stemmers
Zal vast wel voor iets met de verhuizing zijn, maar dat kan hij natuurlijk niet op Instagram zetten. Dus zal hij daar wel iets anders voor bedenken, zich niet realiserend hoe het overkomt om voor een kappersbezoekje o.i.d. even heen en weer te vliegen.
Huh, waarom is Groningen dan altijd zo ver weg voor mensen die in Amsterdam wonen?
Michelle die een silky chic wedding outfit laat zien met een panter flared legging? Sorry, maar wat is dit voor mislukte spon.
Oh gelukkig, haha! Vond het al zo gek
Vind dit wel een mooie outfit!
Echt alles aan wat ik op deze foto ziet schreeuwt saai, inspiratieloos en misschien leuk als je net met pensioen bent. My God.
Silky chic, 100% polyester
Ja ik wilde net zeggen je zoveelste nakd troep maar zie dat het gutsgusto is, potato potato
Ik was ff bang dat ze in Een Huis Vol zou komen want ze is super mediageil en hintte daar vaak naar en ik wil haar niet in mijn favorite wegkijkshow
Maar nu vlogt ze zo ongeveer hun hele dag en dat mag niet als je meedoet dus in dat kader hoop ik dat ze door blijft gaan.
Ik ga mn inzet veranderen omdat hij zei dat Ibiza winkwink lekker dichtbij is. Ik gok op vandaag terug volr de verkoop van huis, en ze gaan op Ibizzzzz wonen