Mommybloggerstopic #9

Daarover gesproken. Hoe spreek je de naam uit van het jongste dochtertje van F,aye B.one?

Mees,
Ma - ez,
Majez?

3 likes

Hoe spreek je de naam June dan officieel uit?
Ik ken een J uuu n è
En een Djoen (van het Engelse Juni zegmaar)

9 likes

De grap is natuurlijk dat mensen waarschijnlijk Jason en Lewis schrijven maar vervolgens moeten die kids hun hele leven lang uitleggen dat je het anders schrijft. :laughing:

12 likes

Hahah ja dat is nog het ergste :joy: En dan moet het kind elke keer zeggen neeeheee het is d j e e s o n. Je zal als docent maar al die namen moeten onthouden en dan nog de 10.000 manieren waarop alle versies van Jaylano en Jaylina worden geschreven.

12 likes

Mijn dochter haar naam is de Engelse variant.
Maar J kan beide manieren haha. Moeten zeggen dat het weinig fout gaat tot nu toe. Mensen doen sneller de Engelse uitspraak dan de Nederlandse. Juunuh is de Nederlandse.

3 likes

Hahaha ja ik ken ook een Djaimie, van de basisschool. Vond dat als kind heel normaal, nu denk ik echt ‘wat een aparte naam eigenlijk’. Maarrrr de uitspraak is in ieder geval wel duidelijk!

Ohja en volgens mij heette haar broer Djee-Djee.

Heb ook wel eens gehoord van ‘Michel’, dat je uitsprak als Mitsjell en bij de ander weer als Maikel haha.

6 likes

Ik werk in het onderwijs en word er soms helemaal gek van. Meerdere kinderen (in een klas) met een naam met dezelfde spelling, maar andere uitspraak. En dan heb je nog bv 3 kinderen waarvan de naam er op lijkt. Om over de namen waarbij er gewoon wat letters aan elkaar geplakt lijken te zijn (want origineel) maar te zwijgen. Doe mij dan maar een Storm (niet mijn smaak maar wel duidelijk).

6 likes

Of Storrum :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Willen jullie weer ontopic gaan? Namen op zichzelf is niet het onderwerp.

21 likes

On topic: Begreep ik nou goed dat Michelle Bollen en consorten gevraagd zijn om hun verhaal te delen in een realityserie op Videoland of Netflix? :flushed:

3 likes

Die reel van Elise. Ooit hebben ze in een vlog gezegd dat ze samen zwanger willen zijn en nu zeggen ze: wanneer manifesteren werkt. Zo bijzonder is dat ook weer niet als je heel erg in dezelfde levensfase zit. En dan als caption erbij: niet te geloven dat dit is uitgekomen. Zou je toch juist wel geloven of je gelooft in manifesteren en :dizzy: LOA :dizzy:

7 likes

Nja opzich Vita is een tijdje single geweest. En ze hebben geluk dat ze vruchtbaar zijn en zonder ellende zwanger zijn geworden. Het is niet megaaa toevallig maar ook niet super normaal.

Dat manifesteren is sws bullshit maar dat terzijde haha

19 likes

Dingen kunnen echt niet gewoon meer bijzonder zijn he? Alles is meteen gemanifesteerd en een eigen verdienste :expressionless: :expressionless:

15 likes

Hoe kom je hierbij?

4 likes

Heeft ze zelf verteld in d’r Instastory’s. Blijkbaar werden ze genoemd op Qmusic en toen vertelde Michelle dat er een reden was (vertelde ze niet) dat ze interviews ‘en docu’s op Videoland en Netflix’ etc niet gingen doen.

5 likes

Ahh, dus dat ik in een fertiliteit traject zit komt omdat ik niet manifesteer?

Brb, even een lawa met manifesteren doen.

17 likes

Naja je moet er dus wel duidelijk mee zeggen wat je wilt, dus niet “maakt me niet uit, jongen/meisje”. En dus specifiek Bijv met iemand anders. :crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3:
:unamused:

5 likes

Ik kan hier dus ook zo boos om worden want er zijn gewoon vrouwen die door dit soort onzin (van dat hele zwangerschap manifisteren, niet van jou natuurlijk) wel gaan geloven dat ze ‘blijkbaar niet zo graag willen’ of dat er iets mis met hun als persoon is ‘dat het hun niet gegund is want een kind kiest zelf z’n ouders’. En er lijken wel steeds meer mensen mee te gaan in deze waanzin.

28 likes

Ja Laura ponticorvo zei bij haar eerste ook dat ze zwanger was geworden omdat ze “het los had gelaten” :confounded:

14 likes

Deed zij niet juist een behandeling?

4 likes