Oh haha ik heb het eigenlijk andersom. Roderick is vast niet onsympathiek maar ik vind hem een beetje awkward overkomen altijd, dan heb ik toch liever Wouter (ook om te zien).
Hup, naar het biecht topic jij
Volgens mij is dat vooral Wouter en als ik mij goed herinner uit de vlogs met name op het besparen van kosten. Verder alsnog hartstikke goed natuurlijk!
Maar is zij echt into verduurzamen of is het wel chill als je dat soort aanschaf gesponsord krijgt? Want los van dat die sponsoring chill is, scheelt het je elke maand ook nog eens geld zonder investering te hoeven doen hha. Wat ik hier lees vliegen ze namelijk wel voor de lol overal effe heen, dus hoe duurzaam is dat haha
Maar ik volg ze niet, dus geen idee
Volgens mij is dit het. Zoals @Musa hierboven al noemde zei ze in haar vlog dat het zo handig was dat ze de airco kon gebruiken om snel te verwarmen als ze terugkwamen van hun vliegvakantie van een warm oord. Iemand die met duurzaamheid bezig is in de zin van milieu zou dit nooit zo benoemen.
Ja daar moest ik dan ook wel om lachenđ. Plus dat ze 1 of 2 vlogs ervoor een handig trucje laat zien dat ze de papieren zak van Hellofresh in de wasbak legt en daar dan al t afval in doet (plastic, papier en groenafval) en dat dan heel handig zo in de prullenbak gooit. Lekker goed voor t milieu jađ . Of doen ze daar in de gemeente niet aan afvalscheiding?
Ja mensen âbezig zijn met duurzaamheidâ is ook wel heel makkelijk als de zonnepanelen in ruil voor een luttel instastorietje op je dak worden geknald en je er nooit zelf mee bezig hoeft te zijn.
Lol maar heel goed van ze hoor!
Om maar niet over de bergen kleding te praten.
En het vliegen haha. Duurzaamheid voor eigen belang ja.
Elise heeft een nieuwe vlog met als titel: nog steeds niet bevallen | 38 weken.
Ik begrijp dit niet helemaal. Hoezo gaat ze er zo van uit dat ze eerder bevalt? Of heeft ze een medische reden daarvoor?
Ze doet net alsof ze al weken aan het wachten is. Ik ben beide keren de 40 weken gepasseerdâŠ
Ik denk dat het komt doordat ze met de tweeling eerder bevallen is. Ze roept nu al vanaf 34 welen dat ze het idee heeft dat de baby eerder komt.
Ja iddâŠmaar iedereen weet toch dat een tweeling meestal eerder komt? Ik ga de vlog ook niet kijken want het stoort me merk ik
Haha zo extra weer. Kan nog zo 3 weken duren maar zij doet idd alsof ze al weken de uitgerekende datum gepasseerd is
Heb ik ook al een paar keer gedacht ja. Alsof het zo gangbaar is dat een baby al met 38 weken komt, kan nog makkelijk tot 41 weken lopen.
Maarja, een deel is ook wel clickbait hoor, paar weken geleden nog een dramatische titel en thumbnail met dat ze bang was dat ze baby al zou komen, dat viel volgens mij ook allemaal wel mee.
Ik kan me wel voorstellen dat als je de eerste keer vroeg bevallen bent, je gevoelsmatig toch verwacht dat dat weer zo gaat lopen en dat 38 weken dan al heeeel ver voeltâŠ
Nou eerlijk: ik begrijp haar wel hoor. Ik ben zelf 2x met 38 weken bevallen en vond de laatste weken al heel lang duren. Zou er niet aan moeten denken om over de uitgerekende datum heen te gaan!
Vanaf 37 weken kan het toch in principe ieder moment gebeuren? Als je er op een gegeven moment klaar voor bent dan ga je toch een beetje zitten wachten en vooral het niet weten waar je aan toe bent is zo gek
Maar hoe vaak gebeurt dat in de praktijk echt? Ja je kunt/moet er rekening mee houden, maar de kans is toch ook net zo groot (of groter) dat het âgewoonâ rond de 40 weken wordt?
Heb het even opgezocht. Je hebt gelijk!
Nouja Elise is een beetje overdreven met haar met 38 weken nog steeds niet bevallen, maar snap wel dat de spanning bij haar toeneemt en dat ze wat ongeduldig wordt.
Klopt, maar ze roept dit al vanaf week 30 ofzo
Maar ze wist echt zekerrrrr dat de baby 2 weken eerder zou komen. Dr gevoel klopte toch niet dus nu denkt ze 42 weken. Ik snap die sterke gevoelens nooit zo. Je kan dat echt nooit voorspellen? Ik had beide keren echt geen idee of gevoel met welk termijn ik zou bevallen.